APUA, mistä löydän?!?
HAkusessa olisi sadepuvut 122cm tai 116cm tytölle ja 98 tai 92cm pojalle...
Olen katsellut nettikaupat ja huuto.netin läpi etsien ticketin tai ver de terren pukuja. En vaan löydä... Haluaisin saman merkkiset noille lapsille.
Pjalla on vihreä reimatecin välikausihaalari ja tytöllä kelta/muta Jonathanin 2. osainen välikausivaatetus... Eli jos vaikka löytyisi suht noihin sopivat värit.
Mistä löytäisin?! Netistä sinänsä toivoisin löytäväni sillä en jaksaisi nyt lähteä pyörimään kauppoihin...
Viivi
Kommentit (8)
Vecculiinissa on 2 erilaista ticketin sadeasuja.
Katsoitko jo sieltä?
Vecculiinin sivut on käyty läpi. Tytölle sieltä löytyisi (haussa siis Splash asut), mutta ei pojalle... Jolle tarvittaisiin siis 98 tai 92.
Seimessä olikin, huomasin vasta nyt! Mandariinin voisin ottaa pojalle ja kenties tytöllekkin tai sitten tyttö voisi ottaa Desertin.
Mutta mitä eroa on Ver de terren rubber rainsetillä ja rainsetillä?
Tickettiä olisin kaivannut, mutta täytyy kai tyytyä noihin vdt:hin.
viivi
En tiedä varmaksi, mutta arvelisin, että rainset vastaa Ticketin Splashia ja rubber rainset sitten on kuriksia vastaavat, samantapainen kuin ne Ticketiä ulkomailta tilanneiden tilalle tulleet kumipuvut eli viime vuoden Ticketin rainset???
Meniköhän arvaus oikeaan?
Niin ja eikö kuperkeikassa ole noita Splasheja?
Pojan kokoa löytyisi, mutta vain " tyttöjen värinä" ... Että voi olla vaikeaa!
Äsken kun kävin katsomassa vecculiinin sivuja niin oli siellä turkoosia koossa 92 cm ja eikö se ole yhtä lailla tyttöjen kuin poikienkin väri. Ja on kyllä tosi herkullinen väri. Niin ja jos et sopivaa löydä soita sinne Vecculiiniiin, sanoin jo aikaisemminkin jollekin, että omistaja tekee vielä tilauksen Ticketille, minullekin on tulossa pinkki splas seuraavasta tilauksesta. Taisin itse eilen ostaa viimeisen vihreän splashin pojalle koossa 98 cm:)
Olihan siellä sitä!! Siis mä en ymmärrä miten olen voinut olla näin tyhmä... Mä en ole huomannut vierittää sitä sivupalkkia alaspäin, niitähän oli siellä vielä lisää ja siellä oli se turkoosi 92!!
KIITOS!!
Viivi
Siis minkälaista sadepukua etsit? Seimin sivuilla oli minusta sekä sitä Rubber Rainsetiä mandariinina että sitä toista Rainsetiä monessa eri värissä. Samoin Keltaisen ketun sivuilla oli tuota toista Rainsetiä monessa eri värissä, siellä en kumista versioa nähnyt.