mikä Vee tekee Suomen unelmien poikamiehestä " unelmien" miehen? Työtön sossuksi opiskeleva nättipoika.
Kaikkialla muualla nämä ovat olleet rikkaita, älykkäitä ja komeita, mutta meillä entinen sitä, entinen tätä, vähän vielä ulkonäköä ja tulevaisuus sinetöity matalalle. Kai tästäkin maasta voisi oikean miehen löytää, ettei tuollaista lähiöihmettä tarvitsisi mainostaa.
Kommentit (32)
Siitä listasta olisi ehkä tekijöiden kannattanut alkaa etsimään. Siellä piisasi miljonäärejä. :)
Ja onko miljoonat tae hyvästä parisuhteesta, hitsi kun tajua.
ajattelevat Hunksien ja diakoniksi opiskelun ristiriidasta. Vaan elää kuten haluaa. Toisin kuin kaavoihin kangistuneet av-mammat.
Lukekaa Hesaria.
Minäkin olen kahden ällän yllioppilas ja ihan tavallinen.
Vierailija:
ajattelevat Hunksien ja diakoniksi opiskelun ristiriidasta. Vaan elää kuten haluaa. Toisin kuin kaavoihin kangistuneet av-mammat.Lukekaa Hesaria.
nimike on suojattu. Joten ei Antilla niihin hommiin mahkuja, johonkin alemman asteen sosiaalialan työhön silti tokikin.
Että ei Antista sossutädiksi ole :-), muuhun tokikin.
Muuten en pojasta niin piittaa, tosin mielikuva vain tv:ruudun välityksellä.
Mä olen positiivisesti yllättynyt Suomen unelmien poikamiehestä. Iltapäivälehtien kuvissa unelmien poikamies ei vaikuttanut kovin unelmalta, mutta ohjelmassa hän on näyttänyt paremmalta ja vaikuttaa mielenkiintoiselta ihmiseltä. Ohjelmaformaattiin kuuluu, ettei valinta saa näkyä liian aikaisin, joten Antti-raukka joutuu pussailemaan useampaa...
Minäkin olen kahden ällän yllioppilas ja ihan tavallinen.
Nääs Anttikin voi olla kahden ällän ylioppilas vaikka onkin eximian yo.
ihan ok tyyppi, tuntuu ikäistään vanhemmalta.
Oikeastikko ap luuli että suomessa joku lääkäri tai lakimies lähtisi tuollaiseen ohjelmaan :)))
Jenkeissä vähän eri asia
En huolisi sellaista. Tyttöjen taustoista voi päätellä että heille ehkä sitten on kuitenkin sopiva, joillekin.
En usko, että olen ainoa, jonka mielestä sen kasvojen muoto ja tihrusilmät ovat kaikkea muuta kuin vetävät.
ihan mukavan ja sympaattisen oloisena tyyppinä. Totuus sitten paljastui, että aikamoinen häntäheikki ja mulkvisti hän kuitenkin on.
Mikä siitä tekee työttömän, opiskeluko?
entinen palloilija ja strippari, wuhuu. Aika työtön.
Vierailija:
Saada sossutäti, jolla on munat, ja joka on hunkki?
hän on kyllä fiksun oloinen noin nuoreksi mieheksi. Formaatti varmasti vaatii häneltä häntäheikkimäisiä otteita, mitäs jännitystä siellä olisi, jos kaveri ei pussailisi useampaakin tyttöä. Ja kyllä hän komeakin on.
Mä ottaisin mieluummin sellaisen viinitarhan ja rengastehtaan omistajan, joka osaa liikkua piireissä kuin sossuntäti linssiluteen, joka uskoo jumalaan, mutta pussaa rahasta.
jossain vaiheessa huhuihin, että ei hän tanssa Hunkseissa. En nyt ihan varma kuitenkaan oo:) Mutta siellä sen kuva oli, taisin olla väärässä)=
ainut on toi sosiaaliala, joka ei miestä tosiaan pahenna.
Mutta...
- ei erityisen älykäs
- ei erityisen symppis
- musta olisi epämiellyttävää, jos mieheni parhaita saavutuksia olisi joku perseen ketkutus
- en voi sille mitään, mutta mun mielestä ammattilaisurheilu on pitkä miinus miehessä (ja naisessakin)