mikä Vee tekee Suomen unelmien poikamiehestä " unelmien" miehen? Työtön sossuksi opiskeleva nättipoika.
Kaikkialla muualla nämä ovat olleet rikkaita, älykkäitä ja komeita, mutta meillä entinen sitä, entinen tätä, vähän vielä ulkonäköä ja tulevaisuus sinetöity matalalle. Kai tästäkin maasta voisi oikean miehen löytää, ettei tuollaista lähiöihmettä tarvitsisi mainostaa.
Kommentit (32)
diakoniksi. Eikä välitä siitä, aiheuttaako yhdistelmä diakoni+Hunks tanssija joissakuissa närää, vaan tekee mitä tuntuu hyvältä.
Vierailija:
diakoniksi. Eikä välitä siitä, aiheuttaako yhdistelmä diakoni+Hunks tanssija joissakuissa närää, vaan tekee mitä tuntuu hyvältä.
:
ihan mukavan ja sympaattisen oloisena tyyppinä. Totuus sitten paljastui, että aikamoinen häntäheikki ja mulkvisti hän kuitenkin on.
Varmana myös halveksutte miestä, joka hoitaa lapsiaan eikä lyö vaimoa.
Luulisi niitäkin löytyvän ja löytyykin.
hän tosiaan on entinen ammattilaisjalkapalloilija,oli aika hyväkin.. onko Shumacher sit kans työtän nykyään siis Sanan Varsinaisessa Merkityksessä,on työtän mut onko TYÖTÖN... jne
Ja lisäksi,kai toi mies jotain saa niistä Hunks tansseistakin ja on se minusta työtä siinä missä muunlainenkin viihdebisnes...
Ulkonäkö ei varsinaisesti vastaa mun ihannekuvaa,mut ihan ok,ei sitä kroppaa nyt rumanakaan voi kyllä pitää vaikka itse pidänkin lihaksikkaammista ja vähän lyhyemmistä :D Ja isommista silmistä.
Minusta se et se on pussannut enemmän kuin yhtä on tilnateen huomioon ottaen ihan normaalia,oon minä itsekkin joskus nuorena baari-illan aikana pussaillut 2-3 miehen kanssa...
tämä suomalsinen aika vaatimaton amerikkalaisiin verrattuna. Niillähän on aina " komeat" ammatit. Ainakin lääkäri on ollu ja viimeksi se okea prinssi. Jolla myös paljon rahaa.
Suomalaisessa versiossa opiskelija/tanssija tuskin jotain perhettä pystyisi elättämään.
Ja ulkonäönkin suhteen on varmaan hieman hajontaa. Itse en kovin komeana häntä pidä. Mulle se ulkonäkö ei ole kovin tärkeä kriteeri, mutta kyllähän se tossa formaatissa on. Eli pitäsi olla komea ja rikas, että on " unelmien" poikamies.
pystyy suht luontevasti päästelemään suustaan kaiken maailman lässytystä. On puhelias vaikeassakin tilanteessa. Ei ainakan mun mies tollasta siirappia heittäis monelle tytölle ja vielä luontevasti.
Katsojalla on oikeus odottaa vähän enemmän ja lähes objektiivisesti unelmalta näyttävää ja kuulostavaa tyyppiä.
Ihan väkilukuun suhteutettuna ois aika noloa luulla et Suomesta löytyisi sellaisia miehiä ainakaan enempää kuin 5-10 ja oisko noista nyt sit suomalaisella mentaliteetillä ja järjellä yhtään joka oisi valmis lähtemään tosi-tv tähdeksi??? Mua nimittäin on jaksanut jo siinä Am versioissa ihmetyttää et miten ok näköinen prinssi ei löydä muka naista ilman tosi tv:tä ja eihän tuo saanut kumpaakaan ykkösvaihtoehtoa eikä sit myöhemmin myöskään sitä kakkosta pidettyä,joten kaipa miehessä jotain vikaa oli??? ;D
Amerikkalaisella tv:llä on myös enemmän rahaa budjetoida,minusta suomiversio on itseasiassa yllättävän laadukas!!
Ainakin prinssi oli aika kamala.... ihme hymy ja kumma naama... :D
Niin ja sitten kuka tai missä on sanottu,ettei Antilla ole rahaa? Mistä sitä tietää? Se,että hänen lapsuuden kotiaan kuvattii ja lapsuuden koti oli suomalais-vaatimaton ei minusta kerro paljoakaan Antin varallisuudesta tai varattomuudesta?
Ei ne ohjelman naispuoliset osallistujat sitä miestä halua, vaan julkisuutta.