Keräätkö s-bonusta? Paljonko saat kuukaudessa? Entä nämä ylijäämänpalautukset ym..?
Kommentit (15)
Kaupalla on mennyt hyvin ja kauppa voi halutessaan maksaa jäsenille ylijäämää.
Tämä on tosiaan osuuskauppakohtaista.
Jos mies muistaisi tai älyäisi keskittää yhtä tunnollisesti kuin minä olisi aina varmaan 50 e :) Mm. bensoissa mies lipsuu ja ne on kuitenkin aika isoja kertaostoja.
mua nyppii tämä uusi S-pankki kun enää ei näe S-tilin saldoa. Periaatteesta ärsyttää pakosti hankkia jotkut S-pankin tunnukset vaan joidenkin bonuskertymien seuraamiseen. Toisaalta, rahat uinuu nyt S-tilillä ja taitaa olla kertynyt jo ihan kiva kesägrillipotti siellä :)
Etenkin jos olen tehnyt laivareissun Eckerö Linellä. Sieltä saa näemmä bonuksia matkan hinnasta ja ostoksista laivalla.
reilun tonnin ostoilla: ruuat s-marketista, polttoaineet abc:lta, sitten yleensä on aina jotain muutakin pientä, lastenvaatteita prismasta tai moottorisahan osia agrimarketista ;-)
tollasesta 500-600 ostoksista/KK.
Onks K-kortti tosiaan noin huono, en oo tajunnut!
Pääsääntöisesti kuitenkin ostan kaiken s-kaupoista. Plussat on oikeasti todella paljon vähemmän, kuin bonukset..
plussa-tarjouksia saa myös suoraan kassalla. Eli plussakorttia näyttämällä saa alennusta loppusummasta jos on ostanu tarjoustuotteita. Bonus-kortilla ei saa alennuksia, vaan kaikki " alennukset" tulee kerran kuukaudessa bonuksina. Plussatiedotteessahan näkyy aina edellisen kuun plussakorttialennukset ja saadut pistesetelit.
Siitähän on ihan tutkimuksetkin tehty, että s-bonus on kannatavin.
Ja meilläpäin ainakin Prismassa on vielä seudun halvin ruoka.
Plussalla saattaa saada hyviä alennus-tarjouksia, mutta plussaseteleillä ei paljon juhlita.
Ja s-bonus tulee pankkitilile, joten sen voit käyttää ihan mihin haluat.
S kaupat on ainakin mun mielestä lapsiperheelle edullisempia, koska mm soseet 25sent purkki. vaipat 11.90 jne. säästöä kertyy kokoajan jo pelkästään ostoksista plus et saa vielä joka kuukausi bonukset tilille :)
Paljonkohan sitä uskaltaisi odottaa ylijäämäpalautuksena...?
prisma ja s-market ostot on yleensä jotain 500-700¿ luokkaa ja muissa kaupoissa käyn todella harvoin.
sit siihen mukaan bensat abc:ltä
sähkö ja puhelin laskut
ravintolat..
yhteensä 1000-1500¿kk eli 5% :lla mennään joka kk.
viime vuonna tuli 25-30¿kk
ja ylijäämä oisiko tullut 150¿, et nyt varmaan jonkin verran enemmän.
Meillä on S-kortti, ja saamme bonuksia. Ne menevät suoraan kerran kk:ssa S-tilille. Mitään S-luottoa ei ole. Nostamme parin vuoden välein säästöt. Mitään ylijäämäpalautusta en ole koskaan nähnyt, eli mikä ihme se on?
sitä enemmän saa mitä enemmän ostoja...
en itsekkään ole ennen huomannut, että on tilille sellaista tullut, mut nyt kun sisko kysyi, et paljon tuli niin tajusin vasta tarkemmin katsoa.
kait ne on jotain korko tyylisiä juttuja en oikein tiedä...
Ylijäämäpalautuksen määrä päätetään vuosittain erikseen edustajistossa. Palautus perustuu bonusostoihin oman osuuskaupan omista toimipaikoista...eli sitä ei saa s-ryhmän yhteistyökumppaneista..
Ja melkein kaikki ostetaan s-liikkeistä paitsi bensa, perhettäkin on 7 henkeä. Ylijäämäpalautusta tuli viime vuonna n. 90 euroa.