Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minun tarinani... apua kaivataan...

14.03.2008 |

joilla kokemuksia kertokaa millaisia ovat kiinnittymiskivut....!!!

Itse tulin raskaaksi pillereiden kanssa 7vuotta sitten... söin pilereitä ensimmäisen kolmen kuukauden ajan raskausajastani... menkat tulivat normaalisti juuri noiden pillereiden takia... kunnes neljännen kuukaden alussa menkat jäivät pois... ultrassa selvisi että vikkoja oli JO 13.4... ei mitään pahaa oloa saatikka vatsan kasvua.. olin laiha kuin luuranko...!!! NYT pillerit käytössä 2vuotta ja luotin lääkärin sanaan että voin käyttää... minulla vain yksi munasarja.. nyt on kiertopäivä 23/29 ja älytön jomotus munasarjan kohdalla... minullla ei ole milloinkaan ollut menkkakipuja joten en tiedä miltä tuntuvat... ja menkat kellolleen säännölliset... Jospa kohdallani on taasen sama homma???? joku joka tietää miltä ns. kiinnittymiskivut tuntuvat... tuntuuko ne koko ajan aaltomaisina vai millaisina???? jelp!! en voisi kuvitellakkaan tähän tilanteeseen vauvaa... ja kiitos kun jaksoit lukea ja vaivauduit vastaamaan.....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio alkaa iän myötä tuntumaan, ainakin näin väitti gynekologini. Keltarauhashormonin puhjetessa tuntuu kovaa, polttavaa kipua siellä puolella, missä se puhkeaa.

Mut eikös pillerien pitäisi estää ovis?

Kiinnittymiskipua (eikä mitään tuntemuksia) ole ainakaan minulla koskaan ollut enkä muista kenenkään raskautuneen kaverinkaan sellaisia valitelleen. Että niistä ei kokemusta.

Fuulis 15+0

Vierailija
2/3 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka palsta täynnä odottavia äitejä.. =( nyt muuten kp 29/29... tissit arat mutta menkkoja ei ainakaan vielä... iltapäivällä normalisti alkanee... tissi-arkuus on ollut aina menkkojen oireena..... pientä jomotusta silloin tällöin munasarjassa... mutta vaan harvemmin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaikka varmuuden vuoksi käydä lääkärissä, kertoa kivuista ja tehdä siellä raskaustesti. Jos olet raskaana, niin kerkeät lopettamaan pillerien syönnin ajoissa ja miettimään vaihtoehtoja rauhassa.

Kiinnittymis- ovulaatio- yms. kipujen kanssa en osaa pahemmin auttaa. Kuvittelen tuntevani niitä, mutta luulen sen loppujen lopuksi olevan yksilöllistä ja toisen kivuista vielä hankalampi sanoa kuin omistaan. :)

Itse olen tullut raskaaksi myös pillerien syönnin aikana, ja silloin kannoin suunnattomasti huolta siitä, että olin popsinut pillereitä vielä lähes 2 kk hedelmöittymisen jälkeen ja herännyt raskauden mahdollisuuteen vasta järkyttävän pahoinvoinnin ja väsymyksen myötä.