Miten olette tilanneet Pikku Stikkarin pipoja?
Oletteko siis tilanneet jonkin valmiista malleista vai esittäneet toiveenne millaisen haluatte?Entä miten pitkä on ollut toimitusaika?
Kommentit (4)
Mä oon kans laittanut s-postiin hatun koon, mallin, värin, " kuvion" . Oon aina halunnut just tietyn pipon ja tietyssä värissä. Toimitusaika vaihtelee ruuhkan ja mm. sen mukaan onko oikeita lankoja sillä hetkellä saatavilla. Useasti oon tilannut ja toimitusaika on ollut n. 2-4 viikkoa.
tilaaminen olisi paljon helpompaa, kun näkisi hattumallit oikeassa päässä. Meillä ei ole kokemusta kuin yhdestä talvipiposta ja nuo kevätmallit ovat hyvin erilaisia siihen verrattuna. Pelkkien hattujen kuvien perusteella ei tiedä, meneekö se korville ja suojaako niskaa. Tietysti riippuu aina lapsen päästäkin, miten istuu, mutta kun olisi kuvia, missä pipot olisivat käytössä, näkisi edes vähän mallia. Onkohan jossain kuvia, missä Stikkarin pipoja lasten päässä?
...sähköpostilla keskustellut ja neuvotellut. Pään ympärysmitta riittää ilmoittaessa. Malli on ollut tosi hyvä ja istuva. Ei silti kiristä eikä liioin pyöri päässä. Mulle on tullut tuote max 2 viikkkoa, mutta niinkuin aiemmin mainittiin niin riippuu tilauskannasta tuo toimituksen kesto!
Tuo Leena on kyllä huippuosaaja ja asiakaspalvelua parhaimmillaan!
Laita minkämallisen, kuvion, värit ja koon.
Mun pojalle sopii parhaiten peruspipo ja sitä sitten sovelletaan tarpeiden mukaan värein ja kuvioin. Nyt laitoin tosin tilaukseen vaan mallin, värit ja koon, kuviot saa Stikkarin Leena itse päättää :)