Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Abortti on aina viattoman lapsen murha! On järkyttävää kuinka nykyän murhaajia puolustellaan ja oikeutetaan murha

Vierailija
14.03.2008 |

Minun mielestäni murhaajan rangaistuksen pitäisi olla loppuelämä vankilassa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai 24-viikoisen sikiön tai vastasyntyneen? Minä olen sitä mieltä, että vauva on myös mahassa ihminen, ja sitä ei voi tappaa. Jos lähdemme sille tielle, että määrittelemme toisen hengen arvokkaammaksi kuin toisen, olemme aika vaarallisilla teillä.

Ei syntymätöntä SIKIÖTÄ voi verrata syntyneeseen LAPSEEN.

Vierailija
22/27 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun pystyn tästä lapsesta huolehtimaan koska sairastuin henkisesti ja fyysisesti. Olen ihan lopussa,meillä käy sosiaaliviranomainen joka viikko joka auttaa että selviydyttäis arjesta;ruuanlaitosta ym.

Onneksi lapseni on sen verran iso että pystyy auttamaan esim. roskien viemisessä ym. pientä. Reipas poika mutta tämä kaikki pelottaa miten tulevaisuudessa vaikuttaa lapseen.

Jos tässä kaiken keskellä olis vielä pieni vauva niin olisin saattanut stressaantuneena/hermostuneena satuttaa jopa vauvaa. Sekö sitten olis parempi?

En kadu päivääkään että tein abortin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi adoptio ei voisi olla vaihtoehto? Miksi aina verrataan vain lapsen pitämistä ja aborttia keskenään, ei adoptiota?

Vierailija
24/27 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen poistamisessa elimistöstään ei ole mitään murhameininkiä, kun olisi syntyessään joka puolelta niin fyysisesti kuin psyykkisestikin viallinen

Vierailija
25/27 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos olis ehkä se,etten pystyiskään siitä luopumaan mutta todellisuus iskee jossain vaiheessa. En minä sitä sano että oli helppo päätös tehdä abortti mutta siinä vaiheessa se oli MINULLE ainoa vaihtoehto.

Vierailija
26/27 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei muutenkaan kiinnosta kenenkään murhat

Vierailija
27/27 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat olla tekemättä aborttia, ja that`s it. Menkäähän vaikka naistenosastolle paasaamaan niille lääkäreille, jotka sen abortin tekevät. =)