Abortti on aina viattoman lapsen murha! On järkyttävää kuinka nykyän murhaajia puolustellaan ja oikeutetaan murha
Minun mielestäni murhaajan rangaistuksen pitäisi olla loppuelämä vankilassa.
Kommentit (27)
Hyvä kun pystyn tästä lapsesta huolehtimaan koska sairastuin henkisesti ja fyysisesti. Olen ihan lopussa,meillä käy sosiaaliviranomainen joka viikko joka auttaa että selviydyttäis arjesta;ruuanlaitosta ym.
Onneksi lapseni on sen verran iso että pystyy auttamaan esim. roskien viemisessä ym. pientä. Reipas poika mutta tämä kaikki pelottaa miten tulevaisuudessa vaikuttaa lapseen.
Jos tässä kaiken keskellä olis vielä pieni vauva niin olisin saattanut stressaantuneena/hermostuneena satuttaa jopa vauvaa. Sekö sitten olis parempi?
En kadu päivääkään että tein abortin.
mutta miksi adoptio ei voisi olla vaihtoehto? Miksi aina verrataan vain lapsen pitämistä ja aborttia keskenään, ei adoptiota?
Sellaisen poistamisessa elimistöstään ei ole mitään murhameininkiä, kun olisi syntyessään joka puolelta niin fyysisesti kuin psyykkisestikin viallinen
Lopputulos olis ehkä se,etten pystyiskään siitä luopumaan mutta todellisuus iskee jossain vaiheessa. En minä sitä sano että oli helppo päätös tehdä abortti mutta siinä vaiheessa se oli MINULLE ainoa vaihtoehto.
mua ei muutenkaan kiinnosta kenenkään murhat
voivat olla tekemättä aborttia, ja that`s it. Menkäähän vaikka naistenosastolle paasaamaan niille lääkäreille, jotka sen abortin tekevät. =)
Vierailija:
Ei syntymätöntä SIKIÖTÄ voi verrata syntyneeseen LAPSEEN.