Abortti on aina viattoman lapsen murha! On järkyttävää kuinka nykyän murhaajia puolustellaan ja oikeutetaan murha
Minun mielestäni murhaajan rangaistuksen pitäisi olla loppuelämä vankilassa.
Kommentit (27)
tappaa ja vaikka vammauttaa viinalla tai huumeilla. En kyllä ymmärrä miksi. Äidin elämä ilmeisesti vaan on tärkeempi kun lapsen.
Vierailija:
Ihan ihmisen näköinen. Sillä on kädet, jalat ja sisäelimet. Se on ihminen. Ei mikään solumöykky.
Anteeksi vain mutta alkio on tunnistettavissa. Siis sikiöllä ei ole vielä käsiä yms..
Siinä vaiheessa kun raskaus on todettu ja aborttiin päästään, vaikka mentäisiin niin varhain kuin mahdollista, kohdussa on täysin ihmiseksi tunnistettava olento, ihminen. Se on elossa, kunnes se tapetaan. Sitä ei mikään asia muuta ja siitä on ihan turha väitellä.
katsokaa mitä olemme tehneet planeetallemme? ihan vain itsekkyyttämme. Tuhonneet satoja lajeja sukupuuttoon. tuhonneet metsiä, ilman, vedet...ihan vain koska olemme niin mahdottoman itsekkäitä.
Hyi meitä.
Ja kyllähän normaali ihminen tajuaa, ettei aborttia vastuttettaessa puhuta mistään kohdun ulkopuolisista raskauksista.
Itse olen kohta 35 enkä aborttia hyväksy. Meille olisi tosi kova paikka, monellakin tapaa, jos nyt tulisin taas raskaaksi, mutta minusta toisen tappaminen oman tryhmyyden takia ei yleensäkään ole ratkaisu.11111
paljon, paljon julmemmassa maailmassa. Aika moni olisi ollut ihan vapaaehtoisesti mieluummin syntymättä.
Ja miten niin ' viattoman lapsen murha' ? Ei se korkeintaan pikkusormenpään kokoinen alkio ole vielä lapsi eikä elinkelpoinen yksilö. Kudosmöykky jossa tapahtuu jonkinlaista spontaania liikehdintää. Karkea mutta todellistakin todellisempi fakta. Näin on.
" Ja kyllähän normaali ihminen tajuaa, ettei aborttia vastuttettaessa puhuta mistään kohdun ulkopuolisista raskauksista. "
" Normaali" ihminen ei melskaa täällä abortin puolesta tai vastaan. Joten miksi olettaa että sinä älyäisit eron hengenvaarallisen raskauden ja sosiaalisista syistä tehtävän abortin välillä..?
Ps. Juu, minä tein abortin kun olin 17. En tiennyt ehkäisyasioista mitään ja siitäjäi sellaiset traumat, että jokaisen lapsen sen jälkeen olen antanut tulla. Nuorena asuin hetken kadulla, kun isäni potki minut ulos. Ei ollut rahaa edes syödä joka päivä, kunnes löysin Turvatalon ja juttelin siellä työntekijöille.
Siitä möykystä kehittyy elinkykyinen ihminen, jos vain mahdollisuus annetaan. Ja onhan se elinkykyinen IHMINEN jo kohdussa, vai kuollutko se siellä on?
Ja valitettavan monen " epäsopiva elämäntilanne" on suunnilleen työkuvioiden hankaluus tai opiskelu. Vakavat sairaudet tai raiskaukset on asia erikseen.
Vierailija:
Ja miten niin ' viattoman lapsen murha' ? Ei se korkeintaan pikkusormenpään kokoinen alkio ole vielä lapsi eikä elinkelpoinen yksilö. Kudosmöykky jossa tapahtuu jonkinlaista spontaania liikehdintää. Karkea mutta todellistakin todellisempi fakta. Näin on.
Suomen lain mukaan saa abortoida jo kohdun ulkopuolella elämään pystyvän vauvan, jos asian osaa perustella, ja ja se 12-viikoinenkin on jo paljon sitä peukalonpäätä isompi.
Jos jollakin on tarve uskotella abortoimansa lapsen olleen todellisuutta kehittyneempi, en usko että hänkään todellisuudessa tekoaan hyväksyy.
Ei se ole herneen kokoisena elinkykyinen, vai onko? Ei tosin kuollutkaan, mutta takeitakaan ei ole siitä miten tulevaisuudessa käy. Ei se alkio ajattele, keskustele, syö tai juo. Ei se liiku muuta kuin ehkä spontaanisti, tahdottomasti sätkähtelemällä. Ei sillä ole menneisyyttä tai tulevaisuutta, se vain on - tai on olematta.
Vierailija:
Siitä möykystä kehittyy elinkykyinen ihminen, jos vain mahdollisuus annetaan. Ja onhan se elinkykyinen IHMINEN jo kohdussa, vai kuollutko se siellä on?Ja valitettavan monen " epäsopiva elämäntilanne" on suunnilleen työkuvioiden hankaluus tai opiskelu. Vakavat sairaudet tai raiskaukset on asia erikseen.
Vierailija:
iso osa abortoiduista on sikiöitä, joilla on jo kaikki elimet käytössä ja suurin osa toiminnassa.
Viimeisillä viikoilla abortoitavat myös kuulevat, näkevät ja tuntevat kipua.
Huumeäiti tulee raskaaksi eikä tee aborttia. Synnyttää lapsen ja lapsi saa elää narkkareiden kanssa missälie oloissa mitä lie elämää viettäen.
Lapsesta tulee mitä luultavammin moniongelmainen, ehkä huumeidenkäyttäjä hänestäkin.
Näinkö sinusta on hyvä?
Joka 10. lapsi joutuu elämään lapsuutensa alkoholistiperheessä.
Unohtuiko nämä ja monet muut faktat?
Ei tätä asiaa noilla kysymyksillä ratkota.
Peruskysymys on, onko masussa oleva vauva ihminen. Jos on, ei sitä saa tappaa, vaikka mikä olisi. Jos ei ole, sitten joku perustelu voisi toimiakin.
Itse uskon vauvan olevan ihminen.
joka ei halua lasta ja antaa sikiön poistettavaksi on sama asia jos 3-vuotiaan lapsen äiti menisi ja tappaisi lapsensa? Molemmat murhaajia vai? Pitäisikö sitten abortin tehneen naisen mennä vankilaan jos hän ei halua synnyttää esim. vahinkolasta?
Luojan kiitos, että elämme nykyaikaa jolloin NAINEN on jotain ja jolla on vapaus päättää omasta ruumiistaan ja päättää synnyttääkö vai eikö.
Abortti ei ole murha. Ihmisessä on kyllä jotain vikaa jos sitä sellaiseksi väittää.
tai 24-viikoisen sikiön tai vastasyntyneen? Minä olen sitä mieltä, että vauva on myös mahassa ihminen, ja sitä ei voi tappaa. Jos lähdemme sille tielle, että määrittelemme toisen hengen arvokkaammaksi kuin toisen, olemme aika vaarallisilla teillä.
Suomessa adoptoitavia vauvoja jonotetaan pitkään. Aina löytyisi joku syy tappaa joku ihminen, siksi tappamisen on oltava väärin.
Ihan ihmisen näköinen. Sillä on kädet, jalat ja sisäelimet. Se on ihminen. Ei mikään solumöykky.