Sievisen kerrostalokämppä seiskassa´(ov)
Eikö niillä ole viikko-viikko systeemi Susannan kanssa.
Minneppä aikoo mahduttaa poikansa, kun asuvat isänsä luona?
Yksi ylimääräinen makkari ja tämä sisutetaan vauvalle...
Kommentit (26)
ei taida sussun kämppä olla sen suurempi, mutta ainankaan siellä ei ole kahta aikuista ja vauvaa...
voi lapsi raukkoja
aika pieni kämppä ja ne pojathan on jo isoja ja kuitenkin viettää puolet ajasta isällään.
Ja mitä sitten vaikka Sussulla olisikin kolmio, eiköhän pojille ole kuitenkin edes oma yhteenen huone.
No ehkäpä se uusi omakotitalo on jo kohta valmis....
Hehkuttavat vain vauvaonnea ajattelematta poikia...
Sussulla on kaksio jossa pojilla on yhteinen huone ja Sussu nukkuu olkkarissa. Musta tuo Janin ja Marin kolmio on neliöiltään aika iso joten eiköhän vauva mahdu vanhempien huoneeseen ja pojat yhteiseen huoneeseen. Ja kun todellakin aikovat rakentaa talon parin vuoden päästä niin eiköhän sinne tule oma huone kaikille lapsille.
Kauankohan onnellista perhe-elämää kestää ennen kuin huhut taas alkaa kierrellä miten mies pokaa muita naisia...
saa tulla eikä joutunut abortoiduksi niin kuin monen av-mamman kohdalla olisi varmaan tapahtunut.
Sehän lopetti kilpaurheilun, joten mitään syytä julkisuudessa roikkumiseen ei enää pitäisi olla. Eikä varsinkaan tällä Marilla, vai mikälie, Susannasta puhumattakaan.
Sääliksi käy lapsia.
Mä en ymmärrä teidän asennetta. Mun lapsuudessa asuttiin koko perhe ensin kaksiossa ja kouluikäisinä mulla ja veljelläni oli yhteinen huone ja silloinkin pärjättiin tosi hyvin. Tuskin nyt niin kovin ahdasta tulee pojille samassa huoneessa.
No lähinnä täällä ihmetellään kun pojille ei ole huonetta lainkaan...?
Pojat varmaan punkkaa olkkarissa vuodesohvalla jne...
Vierailija:
Mä en ymmärrä teidän asennetta. Mun lapsuudessa asuttiin koko perhe ensin kaksiossa ja kouluikäisinä mulla ja veljelläni oli yhteinen huone ja silloinkin pärjättiin tosi hyvin. Tuskin nyt niin kovin ahdasta tulee pojille samassa huoneessa.
On aivan eri asia asua pienessä jos ei suurempaan varaa ole. Pojille kuitenkin suuri muutos entisestä, jos ei enää olekkaan omia huoneita.
vai onko 230 000 jostain normaali kerrostalosta Nummelassa ihan tätä päivää.
Mä luin Seiskan jutun enkä huomannut että siinä olisi sanottu että toinen makkari sisustetaan vauvan huoneeksi. Mutta jos luin huolimattomasti niin sitten vähän ihmettelen missä pojat majailee mutta muuten asunto on mielestäni tarpeeksi tilava heille.
Ei kaikki nykyaikanakaan asu missään ökytaloissa, monessa perheessä jossa on useampi lapsi, lapset asuu samassa huoneessa.
Vaikka maailma muuttuu, itse ei tarvitse muuttua typeräksi, lapset pärjää kyllä ilman omia huoneita noin nuorina.
Mari vaikuttaa ihmiseltä jolla on maalaisjärki tallessa. Mä en käsitä miksi olisivat ostaneet isomman asunnon kun ovat jo nyt päättäneet että tämä on vain tilapäinen asunto. Fiksua toimintaa mun mielestä.
järkätty. Olisi kyllä edes jotain elementtejä entisestä kodista ja entisestä elämästä ollut hyvä pojille jättää, kuten esim. omaa tilaa ja jos niillä on omat huoneet syntymästään asti ollut, niin kyllä tuo varmasti tuntuu siltä, ettei heillä ole enää omaa paikkaa eikä heitä enää kaivata. Vai mistä sen tietää, kuinka paljon ovat mummilla (Janin äidillä) hoidossa?
Silloin kun heidän talonsa esiteltiin Tila-ohjelmassa, pojilla ei ollut omia huoneita vaan yhteinen silloinkin.
Ihan niinkuin se vauva jonkun huoneen tarttis?
Tätä se taas on, uusioperheessä vanhat lapset menee kierrätyskoriin kun uusi tulee kuninkaan jakkaralle.... :(