Monetko rintsikat teillä käytössä?
Mulla vaan yhdet lempparit, ja toisia pidän silloin kun lempparit on märkinä pesun jälkeen. Jotenkin tuntuu että ne yhdet vaan istuu parhaiten ja aina jos ostan uudet, niin ne vanhat sitten jää laatikkoon sen jälkeen.. Tissit ikäänkuin totuu just niihin yhtiin ja muut tuntuu oudoilta ja " ei omilta" ;)
Kommentit (26)
Sitten on juhlaan parit ja sitten on myös muita , joita käytän kun ne 7 on pesussa yhtä aikaa.
Mulla rintojen koko seilaa edestakaisin raskauksien, imetyksen ja laihtumisen tahtiin joten laatikossa on varastoituna tosi monia liivejä, jotka nyt ovat väärän kokoisia mutta sitten joskus taas...
Kolmet urheiluliivit ja kolmet pitsiliivit nyt aktiivikäytössä. Liian vähän, laiskana pesijänä ne on usein kaikki samaan aikaan likaisena.
Normaalisti noin parit kymmenet vakiokäytössä.
emmi
Muita liivejä noin kolmet, mitä käytän. Sen verran on iso kuppikoko, että on vaikea löytää sopivia ja mukavia liivejä kohtuuhintaan.
Sen lisäksi laatikossa on viidet, joita käytän satunnaisesti.
mutta oikeasti käytän vain n. viittä . Miksi mä olen ne kaikki ostanut, herää kysymys. Yhdet on " juhlaliivit" , kalliit ja tosi hyvät. Sitten on muutamat kohtalaisen hyvät ja loput on pieniä/kutittaa/löystyneitä.Täytyykin inventoida ne ja heittää pois sellaiset mitä en ikinä käytä.
mutta mulla on vaan yhdet SOPIVAT .. tällä hetkellä liian pieniä löytyy useampia.. olen raskaana ja kuppikoko kasvaa silmissä.
Imettäessä mulla on vaan neljät. Raskausaikana taisi olla 4-5. Sitä entisessä elämässä ehkä 6-7. Kun tää imetys loppuu, niin hommaan 6-7 settiä, kunhan siis rintojen koko vakiintuu.
Taitaa tuo kuppikoko olla noin AA, niin eivät juuri hölsky. Itse asiassa voin juostakin ilman rintaliivejä. En edes huomaa mitään epämukavuutta.
Rintaliivejä en halua pitää, koska ne ovat epämukavat. Koko ajan on keinokuitua kiinni ihossa, erityisesti selkä hikoaa juuri siitä, mihin liivit takana osuvat, yh. Ja edessä kaaritukien keskellä olevat päät pureutuvat ihoon, ja heti ihon alla on luita, joihin tukien päät jostain syystä painautuvat aika kipeästi.
Ei tuota kyllä helpota sekään, ettei missään ole myynnissä sopivia. Aina ovat kupit liian lähellä toisiaan, ja/tai kaaret nousevat sivuilta ylös liian aikaisin. Ja nykyään A ei täyty kuin puolilleen, joten eipä ole hirveästi valinnanvaraa. On aika harvinaista törmätä kokoon AA.
Nojoo, ei ihan nolla ole lukumäärä kuitenkaan. Joskus inhottaa olla näin littana, ja puen eräät, joissa on jotain öljyä toppauksena. Mutta nekin ota yleensä pois heti, kun olen päässyt pois tiettyjen ihmisten katseiden alta, etteivät kaarituet paina.
olen kai jonkun sortin tissiliivifriikki kun niitä on tullut haalittua, omistan varmaan 30 kappaletta liivejä (tosin iso osa niistä on hankittu vuosikausia sitten). Aika vaikeaa kuitenkin löytää juuri oikean malliset.
sitten erikseen juhlaliivejä ja erikoisempia.
jotka ei ole niin mukavia jokapäiväisessä käytössä. Tykkään vähän tuesta, etenkin talvella, koska on DD-kuppi. Kesällä sitten käytän enimmäkseen kevyitä, pitsisiä, kirkkaanvärisiä näteillä olkaimilla.
rinuja eri väreissä, yhteensä joku 10 kipaletta. Muita jos ostan niin jäävät varakäyttöön.
Kahdet imetysliivit. Niiden perään onkin uusittava kaikki tavalliset.
melkein kaikki istuu, harvoin on sellasia, jotka ei istu. Harvoin ostan kalliimpia kuin 15e.
Ostin hiljattain kahdet uudet, jotka tuntuivat heti omilta. Harvoin käy niin. Mulla oli varmaan seitsemän vuotta käytössä yhdet lempiliivit, joista en olisi millään halunnut luopua. Mutta kulahtihan ne lopulta ja oli pakko ostaa uusia.
Noiden lisäksi on vielä 5 kpl epäsopivia, joita en vaan raaski heittää pois (käytettyjä omia vanhoja, olen laihtunut ja siksi ympärysmitta liian iso).
Pidän yksiä rintsikoita 2 päivää, sitten vaihdan. Lisääkin tekisi mieli, rintaliivejä ei vaan voi olla liikaa :D
käytän niistä useimmiten noin kymmentä eri liiviä...