Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä, jonka WC-pöntössä on kakkaraitoja?

Vierailija
14.03.2008 |

Yach. Mielestäni moiset ovat laiskoja, ei kuulkaa paljoa yhden jarrarin siistiminen vaatisi ja silti niitä jätetään...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos joku meillä vieraileva näkee vessassa jarrujälkiä, ymmärtäisi että tätä on elämä miehen ja kolmen teini-ikäisen poikalapsen kanssa...

Vierailija
2/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku siitä jotain ajattelee niin siinähän ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen monesti esim. työpaikalla, että miten eivät sen vertaa viitsi harjalla siivota jälkiään pois. Kiva mennä seuraavana pöntölle. Tulee mieleen, että eivätkö kotonakaan välitä.

Vierailija
4/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ehdi vessaan kuuraamaan joka kerta kun lapset käyvät pöntöllä. Toki siivoan useastikin ja aina un tiedän ,että vieraita on tulossa,mutta joskus on jarrujäljet pöntössä.

Vierailija
5/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huolehtii itse sotkuistansa. Eniten järkytin kun töissä joku oli jättänyt naisten vessaan ihan järkyt jarrut vaikka vieressä on harja !

En ikinä kehtais töissä jättää semmoiseen kuntoon entäs kun joku olis oven takana odottamassa vessaan pääsyä ja menis mun perässä moisen paskan keskelle hyi hitto. Jos siivon kotona niin kyllä siivoan töissäkin jos moisen sotkun saan aikaiseksi.

Vierailija
6/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitan juuri tuota, että jos joku toinen tulee heti minun jälkeeni sinne vessaan, ei hän ainakaan luule että MINÄ olen ne kurat sinne tehnyt ja jättänyt.

:(

Vierailija
7/7 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja ovat ihmiset työpaikallakin, kun eivät niitä raitoja saa harjalla puhdistettua.