sain Lontoosta tuliaisina
Next-lastenvaatteita. saako suomesta mistään, esim. pääkaupunkiseudulta löytyykö liike ??
Kommentit (13)
Ja minä laähden huomenna siskon luo Lontooseen ja tuon säkillisen Nextin vaatteita ( uusia ja vanhoja) JEEEEEE!
meillä on joskus ollut jotain kyseisiä vaatteita eikä ne kyllä ole mitään lontoon tuliaisia olleet.
Vierailija:
meillä on joskus ollut jotain kyseisiä vaatteita eikä ne kyllä ole mitään lontoon tuliaisia olleet.
mutta myykö Koskikeskuksen lastenvaateliike myös tuota merkkiä...? Se joka sijaitsee alimmassa kerroksessa, siis 1. kerroksen alapuolella, siellä mistä kuljetaan parkkihalliin...
miten niitä tilataan? Ihan nextin nettisivulta vai? Maksu visalla?
Minun kokemukseni mukaan ne ovat laadultaan H&M:n tasoa, eikä mallit tms. ole muutenkaan mitään kovin kummoisia.
Itse suosin mielummin GAPiä, jos ostan tällaisia halvempia käyttövaatteita. Ne ovat mielestäni paljon laadukkaampia kuin Nextin vaatteet.
Lontoolainen
Meillä on myös noita vaatteita anopilta saatu, myös itselläni. Kivoja käyttövaatteita.
Ovat todellakin HM:ää laadukkaampia ja minusta kivan näköisiä. Täällä vielä bonuksena se, ettei tule joka kakaralla vastaan ;).
minusta hyvalaatuiset kaytossa ja mallit minun silmaan kivoimmat.
Oiskohan joku vähän samantyylinen nimi, esim. Next generation, tms.?
Haluatko tietää vain saamasi tavaran hinnan?
Oletko niin ahne?
että saako Nextiä tosiaan tilattua Suomeen nettikaupan kautta? Olen ollut siinä käsityksessä, ettei onnistu :(