Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoruämmä tuttava oli puhunut sukulaisille

Vierailija
13.03.2008 |

että meidän perheen 2v lapselle (siis minun, ap:n lapselle) annetaan iltaisin rauhoittavaa lääkettä ennen nukkumaan menoa. Oli ihan itse omin silmin sen vaaleanpunaisen tabletin nähnyt. Ihmetellyt oli että eikö ne pärjää lapsensa kanssa yöllä kun " huumata" pitää.

Mahtoi akalla vituttaa kun sai tietää että kyseessä astmalääke nimeltä Singulair. Ei voinut kysyä meiltä mikäs lääke tuo on, vaan omasta päästä piti keksiä juttua. Mistä näitä sikiää?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
2/14 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ehkä se juoruämmä ei voinut tietää,,että kaksivuotiaalla voi olla astma ja jos oli itse nähnyt, olisitte voineet sen sanoa. Kyllä kai kaikkia ihmetyttää, jos näkee lapsen suuhun tabletteja laitettavan:0 Sinun asenteessasi on vika, ei juoriämmän, joksi nyt häntä nimität. Ihmettelen vain miksi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 22:58"]Noh, ehkä se juoruämmä ei voinut tietää,,että kaksivuotiaalla voi olla astma ja jos oli itse nähnyt, olisitte voineet sen sanoa. Kyllä kai kaikkia ihmetyttää, jos näkee lapsen suuhun tabletteja laitettavan:0 Sinun asenteessasi on vika, ei juoriämmän, joksi nyt häntä nimität. Ihmettelen vain miksi??

[/quote]

Kolmonen on selkeesti itse sellainen tarinoita keksivä juoruämmä. Kenellekään muulle ei tulisi mieleen sanoa noin.

Vierailija
4/14 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 22:58"]

Noh, ehkä se juoruämmä ei voinut tietää,,että kaksivuotiaalla voi olla astma ja jos oli itse nähnyt, olisitte voineet sen sanoa. Kyllä kai kaikkia ihmetyttää, jos näkee lapsen suuhun tabletteja laitettavan:0 Sinun asenteessasi on vika, ei juoriämmän, joksi nyt häntä nimität. Ihmettelen vain miksi??

[/quote]

Onko sulle koskaan juolahtanut mieleen, että toisten terveyteen liittyvät seikat ovat yksityisasioita? Ap ei ole tilivelvollinen kenellekään lapsensa tai itsensä lääkityksistä.

Vierailija
5/14 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi dorkat! Kukaan ei ole juorunnut mitään, vaan ap on sekaisin kuin muuli. Pelkät muumipastillit ovat tuhonneet hänen aivosolunsa niin, että kirjoittaa täyttä paskaa vuodesta toiseen tänne.

Vierailija
6/14 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku uskoo on vielä hämmästyttävämpää!

Vierailija
7/14 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihan hiekkalaatikolla myös joskus yksi äiti päivitteli kun toisen naapurin lapsella on " lääkitys päällä" . Oli nähnyt kun ennen nukkumaan menoa oli pillerin antanut. Yritin siinä sitten pitää pokkaa kun muina miehinä kysyin että eikös se " Merja" anna pojalleen D-vitamiinit jo tablettina... :)

Vierailija
8/14 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on toisella kylässä ja antaa tabletteja, niin en ymmärrä, miksi ei samalla voi sanoa mitä syöttää. En ole juoruämmä eikä minua kiinnosta mitä muiden lapsille syötetään, mutta onhan tuommoinen kaikkien mammojen joukossa huomiota herättävää, että tabletteja tungetaan suuhun.

Vierailija
9/14 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 22:58"]

[/quote]

Onko sulle koskaan juolahtanut mieleen, että toisten terveyteen liittyvät seikat ovat yksityisasioita? Ap ei ole tilivelvollinen kenellekään lapsensa tai itsensä lääkityksistä.

[/quote]on juolahtanut, jopa silloin, kun luin ap:n kirjoituksen, että mitä vittua se lapsensa lääkityksestä tänne suoltaa kun ketään ei kiinnosta!

Vierailija
10/14 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 22:34"]

Jos on toisella kylässä ja antaa tabletteja, niin en ymmärrä, miksi ei samalla voi sanoa mitä syöttää. En ole juoruämmä eikä minua kiinnosta mitä muiden lapsille syötetään, mutta onhan tuommoinen kaikkien mammojen joukossa huomiota herättävää, että tabletteja tungetaan suuhun.

[/quote]

Olenkohan erilainen mamma, kun en oleta kaikkien pillereiden olevan huumaavia?

Vierailija
11/14 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin annetaan jokaiselle joka ilta pieni valkoinen tabletti hampaiden pesun jälkeen ennen nukkumaan menoa. Siis d-vitamiini.

Vierailija
12/14 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua meilläkin napsitaan pillereitä. Joka ruuan jälkeen syötettään oranssi tai punainen tabletti!!! Kamalaa. Vaarallista. Huolestuttavaa!!!

Eli appelsiinin tai vadelman makuinen muumifluoritabletti.

Vierailija
13/14 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 23:25"]Apua meilläkin napsitaan pillereitä. Joka ruuan jälkeen syötettään oranssi tai punainen tabletti!!! Kamalaa. Vaarallista. Huolestuttavaa!!!

Eli appelsiinin tai vadelman makuinen muumifluoritabletti.

[/quote]

Fluori on muuten tosi vaarallista. Kannattaa googlata, löytyy paljon tietoa mikä itselle ainakin tuli yllätyksenä.

Vierailija
14/14 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä kuusi vuotta myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi