Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TAAS mies jäi kiinni!

Vierailija
27.11.2008 |

Taas vaistoni oli oikeassa ja selasin mieheni kännykää...pädäm,siellä oli taas etsitty seuraa treffi palstoilta!Oliko tämä jo neljäs kerta,hmm!?Ja aina luvattu että ei enään ikinä ja eikä voisi kuvitellakkaan pettävänsä mua!

Aika paskat fiilikset tällä hetkellä,taas se vähäinenkin luottamus meni!Kysyin mieheltäni tästä ja hän kertoi että haluaa tuntea olevansa haluttu...olimme tänään kahdestaan saunassa ja hän teki kaikkee minulle siellä,sen jälkeen tein hänelle mutta hän halusi poistua sieltä..ajattelin että ok,jatketaan kotona sitten.Nyt illalla hän selitti kiinni jäämisensä jälkeen kun mua ei ollenkaan kiinnosta seksi että saunassa huomasi sen...siis WTF?

Miten helkutti mun pitää olla että mies kokisi itsensä halutuksi??Olin halukas ja en ymmärrä mistä hän on saanut tämän päähänsä,en ole kuulemma halunnut häntä pitkään aikaan...

Olen halaillut,pussaillut ja tehnyt silloin tällöin pika-akti hommiin aloituksia,olen hieronut kun hänellä on kipeä selkä..myös lasten iltatouhut olen ottanut hoitaakseni että mieheni saisi rauhassa olla!

olen alkanut tulla siihen tulokseen että teen mitä vaan niin se ei ole oikein,ehkäpä se joku uusi nainen osaisi sitten!On tosi kurja fiilis,olen näköjään paska sängyssä,kuollut lahna vaikka luulin olevani halukas ja myös halukas kokeilemaan kaikkea uutta...olin väärässä!!Lahna mikä lahna!Mies kyllä sanoi että olen hyvä niissä hommissa mutta kun hän kaipaa jotain....itse luulen että hän kaipaa sitä intohimoa mitä kahden ihmisen välillä kun kohtaavat ensimmäisiä kertoja...en enään riitä hänelle!!

Miten helkutti tässä mihinkään nukkumaan voi mennä,aamulla aikainen herätys ja ilta pitäisi jaksaa olla lasten kanssa...ei juma,pää menee tyhjää...apua!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joku keski iän kriisi

Vierailija
2/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä miekkoseni on 30w...en tiedä mitä tässä pitäisi tehdä!En voi ymmärtää miksi ihminen joka aina kehuu kun on niin rehellinen ja oikein vannoo rehellisyyden nimeen niin on tuommoinen...onko tää tätä nykyaikaa että mikään ei enään riitä!Taas hän vannoi että ei ikinä ole pettänyt mua eikä petä että tämä on vaan "jännittävyyden" hakemista...ei prkl!!

Mitä teen?Pystyykö tässä jatkamaan kun tiedän että en riitä,ei auta taikatemput eikä mikään..seisoisin päälläni niin sekin menisi mieheni mielestä varmasti jotenkin huonosti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäminen ja "jännityksen halu" ole todellakaan mitään normaalia....

Minä eroaisin. Satutat vain itseäsi ja tuo tuskin loppuu ikinä tuo muiden perään vilkuilu.

Aloita uusi elämä lasten kanssa. Rehellisiäkin miehiä on joita ei oikeasti KIINNOSTA muut.

Minulla oli nuorena tuollainen ukko. Jätin hänet ja löysin ihanan miehen. Lapsetkin ovat tottuneet mieheen jo näiden 12 vuoden aikana :)

On heille enmpi isä, kuin omansa.

Vierailija
4/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin sanottu kuin tehty...mies on oikeasti tosi hyvä isä ja me tullaan keskenämme toimeen erittäin hyvin,ei riidellä yms... mutta tämä asia..pystyykö sen takia jättämään että kun mies laittelee viestejä chatteihin?Onko se riittävä peruste hajottamaan muuten toimivan perheen?

-ap

Vierailija
5/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kans jäänyt kiinni seksi-ilmoituksista netissä ja on chattaillut mutta ei tietääkseni ole mennyt sanoista tekoihin. Näistä on aika paljon puhuttu, mua ei seksipalstat kiinnosta mut miestä senkin edestä, en jaksa piitata. itse harrastan livenä flirttailua muiden kanssa eikä varsinainen pettäminen ole mullakaan aikeissa.

Muuten menee hyvin. Miehesi on aika kelju kun syyttää sinua, voisi rehellisesti tunnustaa kaipaavansa vähän jännitystä tuossa muodossa mutta ilman sinun syyllistämistä.

Jutelkaa...

Vierailija
6/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin tsättäilen ihan huvikseni muiden miesten kanssa mieheni selän takana. Mieheni on suurin aarre, mitä mulla on ja rakastan häntä kuollakseni enkä ikinä pettäis mutta ei se anonyymi flirtti netissä ketään satuta.

Vierailija
7/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin asiassa kaikkein tärkeintä on, mitä toinen tuntee. Varmasti on paljon pareja, joilla tuollainen seksipalstoittelu ei haittaa mitään. Mutta ja ap on jo aikaisemmin sanonut, että kokee tuollaisen käytöksen loukkaavaksi, silloin miehen pitäisi kunnioittaa puolisonsa tunteita ja näkemyksiä.

Yhtä tärkeänä tässä on tuo luottamuspuoli. Jos on jotain luvannut, se tulisi pitää. Ja luottamuspula nakertaa koko parisuhdetta.

Ja vielä: tässäkin voi päteä ns. porttiteoria. Eli ilmoituksesta on lyhyt matka tapaamiseen. Ja kun sen rajan on ylittänyt, pieni pussailu ja koskettelua ei kai haittaa mitään... Jonka jälkeen voikin huomaamatta lipsua pettämisen puolelle. Eli asia on selvä: jos ap ei halua, miehen tulee kunnioittaa tässä asiassa hänen toiveitaan. Ja jos näin tapahdu ei, niin eroaminen on aivan perusteltua!

Vierailija
8/8 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva että hän edes on noinkin rehellinen ja kertoo suoraan...

en tiedä kyllä miten tuosta pääsisi yli - toivoa voi että aikaa kuittaa, eli kriiseilee aikansa, toivot että mitään vakavaa ei tapahdu.

Toisaalta voisi auttaa jos hällä ois joku muu mielenkiintoa, aikaa ja energiaa vaativa proggis (uusi harrastus, työ, jotain).

Toki hän voisi mennä johonkin ammattiauttajalle, mutta seki ehkä vähän hankalaa käytännössä... (mihin, minne, millä kustannuksella).