Haussa hyvä kevyt meikkivoide, auttakaa kotiäitiä joka haluaa päästä irti kotiäiti-lookistaan
Eli etsiskelen meikki/päivävoidetta ihan päivittäiseen käyttöön. Mulla on pintakuivaiho mutta rasvottuu kuitenkin helposti ja mahtavia näppyjäkin ilmestyy sillointällöin..(pieniä nyt aina muutama peiteltäväksi). Hinta ei sais olla kova sillä rahaa ei koskaan ole ylimääräistä. Nyt kun oon monta vuotta ollu kotona ja tosi laiska meikkaamaan niin tästä ois varmaan syytä alottaa. Kertokaa siis kokemuksia hyviä/huonoja........Kiitos paljon!
Kommentit (4)
Mut ole tarkkana värin kanssa,ne on tossa sarjassa ika tummia,löytyy kyllä ns suomenlippu värejäkin,eli erityisesti vaalealle suomi-iholle
Sopii ainakin mun pintakuivalle joskus näppyläiselle iholle,alle vaan hyvä rasva,itse laitan Ceralania (apteekki-perusvoide,ikävä haju,hyvä teho)
Mä suosittelisin, että käyt Sokoksen kemppariosastolla ja pyydät myyjää näyttämään sulle kevyitä meikkivoiteita sopivasta hntahaitarista. Lumene, L' Oreal, Max Factor ja Maybelline on esim. sellaisia joilta irtoaa meikkivoide alta parinkympin. Alle 10 euron ei taida enää meikkivoiteita saada, apitsi tarjouksesta.
lumenella ainakin on ollut kevyitäkin vaihtoehtoja.
:)