Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa teillä on alkanut raskaus näkyä?

Vierailija
13.03.2008 |

Rv 11 menossa ja vatsa näkyy jo selvästi, en ole halunnut kertoa vielä vauvasta mutta moni on jo arvannut! Olen kyllä hoikka joten pienikin lihominen näkyy ja kilojakin olen saanut jo kaksi.

Mietin että odotanko kaksosia mutta varhaisultrassa rv 6 ei näkynyt kuin yksi syke. Olisko toinen voinut olla piilossa? Tarkistin kyllä lääkäriltä että onko siellä vaan yksi ja lääkäri totesi että yksi vaan on. Ja laskettuaikakin pitää ihan paikkansa joten raskaus ei ole luultua pidemmällä.

Mitkään housutkaan ei mahdu kohta enää kiinni, ei kai nyt vielä tässä vaiheessa tarvitse äitiysvaatteita shoppailla. Tätä vauhtia jos vatsa kasvaa niin ratkean jo puolessa välissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ostanut yksiäkään raskaushousuja. Tosin esikoisesta on aikaa se viisi vuotta joten muistankohan jotenkin väärin sen vatsan koon.. Tai sitten toinen raskaus vaan näkyy helpommin..? Mene ja tiedä. Jotenkin nyt vaan yllättänyt tämä vatsan nopea ilmestyminen :)

Ap

Vierailija
2/5 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi nuorimmaisesta ei kaikki sukulaiset huomanneet vielä 38. viikolla (oli sukujuhlat päivää ennen vauvan syntymää). Olen sen mallinen, ettei maha isoksi kasvanut. Painoa ei tullut paljoa eikä turvotuksia ollut. Olen pitkä, hoikka ja leveälanteinen ja kohtu on taaksepäin kallellaan.

Vierailija
4/5 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä siinä viikon 12 paikkeilla taisi olla jo vatsankumparettakin...ja siitä se kasvoi 20 kiloa.

Vierailija
5/5 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi äitini näki naamasta rv 8 asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme