Minä taas inhoan sitä, että se lasten kasvattaminen jätetään sinne kauppaan.
Kyllä pitäisi etukäteen pystyä tekemään lapselle selväksi, miten kaupassa käyttäydytään, jos sinne mielii. Ei sitten tarvitse muiden asiakkaiden kuunnella äidin mäkätystä ja pikkuhirviöiden uhmaparkuja, kun jokin asia onkin kielletty.
Kommentit (25)
Vai onko aika kullannut muistot omien lasten kohdalla?
Ja kuten jo aiemmin todettu, hoitolasten kanssa tilanne on aika erilainen.
hoh hoijaa. Tai tottakai voi luvata, mutta kyllähän nyt järkevän aikuisen tulisi ymmärtää miksi lapsi niin tekee yms ym.
Jos mitenkään mahdollista, tulee uhmaikäiset mielestäni jättää kotiin isin kanssa. Tai kannattaa käydä kaupassa päivällä kun lapset eivät ainakaan kaiken muun päälle ole väsyneitä. Mun niin kamalasti käy sääliksi lapsia, jotka väsyneenä roikkuu kaupassa vanhempien matkassa, ja sit kun ne on niiin selvästi väsyneitä niin vanhemmat eivät vaan jostain syystä näe/ymmärää sitä. Vaatimalla vaaditaan tyyliin " lupaatko sitten olla kiltisti kaupassa" , eihän hyvänen aika sentään 2-3 v voi sellaista lupaa. TOTTAKAI SE SANOO ETTÄ LUPAAN LUPAAN. Kuvitelkaapa tilanne että lapsi sanoisi siihen että en lupaa!!! Lapsihan haluaa aina miellyttää vanhempaansa, mutta sitten kun se kaupassa väsyy niin eihän se sille mitään voi - EI lapselta VOI odottaa samanlaista itsehillintää kuin aikuiselta! Toki iän mukaan jonkinlaista hillintää, mutta rajansa kaikella..
olipa sekaista raapustamista, toivottavasti joku saa selvää.
tai ihan mihin vaan, mä saan jotain hieman pervoa nautintoa katsellessani kun penskat kiukuttelee ja mammoja ottaa päähän. mua ei haittaa ollenkaan, päinvastoin siis! en tiedä olenko ainoa joka näin tuntee..
oma lapsi jo iso.
Valtaosa aikuisita ei osaa kaupassa käyttäytyä, epäkohteliaita!!
Aikuiset tavitsisivat ohjekirjan, kuin kaupassa käyttäydytään!!!!!!!
Meidän 3 v lupaa ihan mitä vaan, mutta kun se muisti on vielä aika lyhyt....
Kauppahepulin iskiessä jää seuraavalta reissulta pois - sen kyllä muistaa vähän aikaa ja hepuleita tulee samassa suhteessa vähemmän.
Eihän teitäkään mikää v***tuta kauppareissulla, ette töki kärryillä toisten nilkoille, parkkihallissa tööttäille htaammille jne ....