Blondi..mutta siis, tuleeko emättimestä virtsa, vai onko
siellä kaksi eri rööriä..vai miten toimii..nyt tuli oikein tyhmä olo!!
Kommentit (11)
miten tyhmä voi ihminen olla??? itse en tuollaista kehtaisi edes kysyä vaan googlettaisin kaikessa hiljaisuudessa...
ei se kusi sieltä emättimestä todellakaan tule vaan kyllä siellä alapäässä on ihan kaksi reikää...
Mut jos oot niin... emättimestä ei todellakaan tule pissaa. Virtsaputki sijaitsee emättimen etupuolella, klitoriksen alapuolella.
(osasasinkohan nyt selittää niin että tajusit...)
sielläkö on todellisuudessa kolme reikää....Missä se pissareikä sitten on..ei ainakan näy kovin hyvin..
T. Toinen tyhmä
Kuka muu olisi keksinyt sijoittaa viemärin keskelle huvittelualuetta.
Tätä ei pitäisi allekirjoittaa, mutta menköön.
Pave
Mun mies ei 18-vuotiaana tiennyt, että naisella on " pissareikä" ja " vauvareikä" erikseen, ja sekin oli minusta hassua =O Saati että aikuinen nainen ei tiedä _omaa_ anatomiaansa! Joo ja lisäksi on vielä " kakkareikä" , eli 3 niitä tosiaan on.
ettekö oikeasti ole koskaan kuulleet virtsa-aukosta, virtsaputkesta??
ajatella koko asiaa...mutta siis asia selkeni.....
kun joku muu kehtasi kysyä- olen miettinyt samaa. Kun ei siellä tosiaan näy kun yksi iso hole....eli emätin on se mistä vauvat tulee ja menee, mutta siinä on sitten erikseen jossain se mistä tulee jotain ihan muuta...Kiitos .
Ja tunsin itseni tosi tyhmäksi, kun kavereita nauratti =)
Ehkä turhaan....
Käypä peilin kanssa kusella niin tiedät. Voi hyvänen aika näitä tolloja!
Jos ihminen on hieman estoinen eikä ole tutustunut anatomiaansa tai " ei ota vastaan" informaatiota tällä alueella, niin selväähän se on ettei tiedä.
Joillakin virtsa-aukon suu on toisekseen piilossa emättimen aukon sisäpuolella, joten ei sitä ihan peilillä kurkkien välttämättä huomaa.