Tähän pinoon kaikki, jotka tietävät Kanervan ehdotelleen jollekin muulle kuin julkisuudessa olleille.
Kommentit (29)
Olin sinisilmäinen! Työasia! Joo joo. Tässä kohtaa se viimeinenkin uskottavuuden ripe sieltä laarin pohjalta menee. Mies vielä kaiken lisäksi valehtelee minkä ehtii!
Vierailija:
varmasti Iken toimintatavat on kaikkien puolueen sisäpiiriläisten tiedossa mutta niin vaan äijä saa porskuttaa. Ja edellisestä skandaalista huolimatta hänet palkittiin ministerin pestillä. Ilmeisesti kuitenkin keskustelua oli käyty ja annettu ymmärtää ettei tekstailu enää sovi, vaan Ike petti puolueen luottamuksen. Pitäiskö nyt toimia?
jos vain törmään ikeen niin taatusti käytän tilaisuuteni. Taitaa olla sen vuoksi niin vähän julkisuudessa näitä naisia kun ovat saaneet kunnon kyydit
Noin 20 vuotta sitten Ike oli kuumana ystävääni. Ja moneen muuhunkin sen aikaiseen julkkikseen. Silloin jo Ikestä puhuttiin näitä samoja asioita ja naureskeltiin. En uskalla edes kaikkea kertoa, ettei tule syytettä. Ike todellakin toi itsensä tyrkylle.
Kuinkahan monta sataa naista on langennut ;)
Helppohan tällä palstalla on toki valehdellakin, mutta jos puolet näistä pitää paikkansa niin... yäk. Melkoinen itsetunto, vallanhalu ja piittaamattomuus pitäisi ihmisellä olla, että koko ajan ehdottelisi sinne ja tänne. Luulisi että viimeistään itsesuojeluvaisto (aseman suojelu siis) hillitsisi himoja.
[/quote]
Sitten tuosta Häkämiehestä kuulin ex-kämppikseltäni (joka oli aikoinaan töissä eräässä Hgin keskustan hotellissa) että Häkämies oli usein heillä asiakkaana maksullisten naisten kanssa.
t. Se kokoomusristelijä jota Kanerva on kähminyt
Vierailija:
ja sanoi, ettei kellään ole niin iso...Kanervalle varmaan tullut olo, että hän on naisia varten...
pätkän vartalon, niin kompensoi sitä sitten vähän muualla. Korvien väliinkään ei jäänyt mitään.
mutta tuossa 90-luvun alussa alaikäinen tuttavani mainosti ihan suhdettaan Kanervan kanssa.
Vierailija:
mutta tuossa 90-luvun alussa alaikäinen tuttavani mainosti ihan suhdettaan Kanervan kanssa.
Tuttuni uhkasi tehdä asiasta poliisijutun ja sai vasta sitten viestittelyt loppumaan. Osa viesteistä oli siis todellä törkeitä ja tuttuni koki jupakan tosi ahdistavana.
Halusi väkisin viedä tanssimaan ja siinä tanssiessa koko ajan yritti pitää kättään perseelläni. Oli pakko sanoa että nyt jos se käsi ei siirry sieltä perseeltäni niin alan kiljua. Loppuillan koitin parhaani mukaan juosta Kanervaa karkuun laivan yökerhossa. Jäi todella ällö olo koko miehestä.
ja mun työkaveri ja entisen työkaverin kaveri. Ja yhdelle työkaverin ystävälle ehdottanut kahvihetkea kadulla vastaantullessaan. Kovin kerkeävä.
Jos niitä alkaa tulla lehdille satoja, niin kyllä se on ihan varma että ei niin moni näitä asioita keksi!
Voisin tietty alkaa lukea tenttiin ek:n kirjastossa.
Olen todella kaunis (paljon Tukiaista kauniimpi), nuori, vaalea nainen, jostain syystä vedän miehiä puoleeni kuin magneetti. En halua kehua itseäni, mutta asia todella on näin. Olen naimisissa mutta lapseton. Voisin ihan piruuttani testata onko Ike todella niin limainen kun huhutaan...
yrittivät kukin vuorollaan. Ai, niin taisi se Hjalliskin olla siellä...