Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~ ♥ ~ KesäNuput to-su ~ ♥ ~

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonikohjuista: Eihän ne ainakaan jaloista mihinkään häviä, mutta ei välttämättä pullota yhtä paljon kuin raskauden aikana. Suonihan vaurioituu pysyvästi, joten se ei itsestään parane. Saman asian kanssa minä painin... Toi Hirudoid Forte on kyllä oikeasti tosi hyvä voide. On mulla auttanut paljon. Suonikohjut ei selvästikään pullota kun sitä käyttää + se estää niitä tulemasta lisää. Voide lisää pintaverenkiertoa.

MansikkaPirkkolle tsemppiä! Välillä maailma kaatuu päälle ja sitten pian taas jo aurinko paistaa.

Nappulalle jaksamisia sängyn pohjalle.

Me saatiin tänään ne kaksosten rattaat. Juu ei mahtunut hissiin, niin kuin arvelinkin. Onneks siitä sai toisen pyörän tosi helposti irti ja siten mahtui hissiin. Eikä ollut yhtään raskasta kannatella vaunuja ilman yhtä pyörää, joten no hätä. Pääasia, että mahtui jollain konstilla, ei ois kiva vedellä portaissa niitä. Oli kyllä tosi kevyet työntää ja muutenkin erittäin miellyttävät.

Ihanaa kun on perjantai!!! Huomenna lähdetään vähän kaupungille. Pitää ostaa miehelle farkut. Sit mie pääsen yksin ruokakauppaan. Tuun sit taksilla kotiin, ettei tarvitse kantaa ostoksia. Ostankin viikon ruuat kerrallaan.

Voi apua tätä mahaa!! Se on ihan valtava ja miusta tuntuu, että mie räjähdän. Pitää jo jalat levällään istua, että maha pääsee jalkojen väliin. Ja jos istuu vähänkin kyyryssä, niin kohtu painautuu kylkiluiden alle ja se ei tunnu yhtään mukavalta. Pitää väkisin vähän vetää selkää kaarelle, että tuntuis jotenkin kohtalaiselta.

Mie oon niin superonnellinen kun nuo jalat ei ole vaivanneet koko viikkoon. Nautin jokaisesta päivästä kun niitä ei särje. Monet muut vaivat kestää, mutta jatkuva särky on kyllä tosi ikävää.

No mutta hyvät viikonloput kaikille!

Tytteli-83 rv 28+4

Vierailija
22/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä on ollut rinnoista puhe niin piti munki sitten sanoa jotai.Ennen raskautta oli 80C,alkurauskaudessa ne sit kasvo 85D.Öisin herään moneen otteeseen kun lyttään tissejä kääntyessäni...yms.Sattuu ihan kauheesti kun nännit on arat ja tissit koko ajan tiellä.Eilen ostin kaarituettomat imetysliivit 85E!Yön nukuin niitten kanssa (mies kyllä ihmetteli miten musta niin siveä yhtäkkiä tuli) enkä kertaakaan herännyt.

Aikamoinen lehmä olo vaikka maitoa ei kauheesti tulekkaan vielä.Kaikki kertoilee että tissit kasvaa vielä yhdellä koolla synnytyksen jälkeen.

Toivottavasti ei kun enään siinä vaiheessa tiedä mistä löydän liivit.

On kyllä ihanaa kun ei tarvii töihin enään mennä mutta aika käy pitkäksi.Kun ei ole juttu seuraa,mies on ysiin asti töissä ja menee huomenna aamu viiteen töihin.Koiralle voi jutella, mutta se ei hirveesti kommentoi.Välillä komentaa ulos mutta siinä se sit on.

Millä vois ehkäistä turvotusta jaloissa?Pari iltaa sitten huomasin jalkojen olevan vähän turvoksissa eikä ollut mukavaa.Täällä saa aina hyviä neuvoja ja kehtaa kysellä tyhmempiäkin kysymyksiä.

Kiitos teille naiset vastauksista ja tuesta!

Node rv 26+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pääsin viimeinkin uimaan. Onhan se kunto huono, tunteroisen jaksoin olla ja vähän väliä piti vain kellua ja levähtää. Mutta oli kyllä kaikin puolin mukava silti käydä. Juoksuvyötä kokeilin kanssa ekaa kertaa. Mahaan pisteli vähän väliä, siksikin piti aina levätä.

Suonenvedot pohkeessa jatkuu aamuisin, käy tosi kipeää ja kestää puoli minuuttia vähintään. Magnesiumia olen koittanut syödä.

Nyt olenkin IHAN poikki kun käytiin sitten vielä kaupassa, ja aamulla koitin siivota vaatehuonetta.

Nyt on ollut iltapäivästä asti maha kipeä, ei tahdo kärsiä olla jaloillaan ja istuessakin pistää oikealle puolelle koko ajan. Eilen illemmalla ja tänäaamuna tuli muuten niitä kivoja vihlaisuja alakertaan, kyllä osaakin sattua.

Huomenna sinne töihin.. Tuntuu jo etukäteen, että mitenkähän kuitenkaan mahtaa ne työt sujua kiireisenä päivänä, kun en pysty pitämään yllä sitä tahtia mitä siellä tarvittaisiin...

Alcatraz 27+0

Vierailija
24/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä kurkkaamaan mitä tänne kuuluu :)

Mansikkapirkolla olikin ikäviä uutisia. Kyllä aina sydäntä sykähdyttää jos pienet vauvat joutuvat kärsimään. Toivotaan nyt, että serkkusi pienokainen selviytyy, eikä tuosta jäisi mitään pysyviä vammoja. Vaikka pienet vauvat joutuvatkin hyvin herkästi tehohoitoon, he ovat silti uskomattoman sitkeitä sissejä selviytymään. Toivotaan parasta! Tilanne on varmasti hirmuisen vakava ja varmasti shokki koko perheelle ja suvulle.

Alcatraz: minulla tulee jo pelkästä kävelystä kramppeja (repimisen tunnetta) oikealle alavatsaan. Voin hyvin kuvitella, että uimisen jälkeen minut voisi kärrätä sairaalaan. En tiedä mitä ne ovat, mutta inhottavilta ne tuntuvat. Koetahan levätä nyt ja jätä se uiminen vähemmälle. Minulle joskus sanottiin neuvolassa, ettei raskaana ollessaan kannattaisi aloittaa mitään uutta liikuntaharrastusta, vaan jatkaa niitä lajeja, joita on tehnyt ennen raskauttakin.

Node.k: Minä nukun myös yöllä imetysliivit päällä. En voisi kuvitellakaan, että rintani (kokoa E90, ennen tätä viimeistä raskautta D85) retkottaisivat valtoimenaan (lue: vajoaisivat kainaloihin) nukkuessani. Juuri nimenomaan se, miten nännin litsaantuvat patjaa vasten niin, että sauhu käy kylkeä kääntäessä tuntuu ihan hirveältä ja muutenkin rintarauhaskudos on sellaista kovahkoa nyt, ettei niiden painoa kestä jollei niitä millään tue. Kaarituettomia seksintappoaseita minäkin käytän, eivät todellakaan mitkään esteettiset, mutta ah, niin ihanat päällä :)

Turvotusta estämään pitää jalkoja ylhäällä tai edes vaakatasossa. Viileät jalkakylvyt ja tukisukat on pop myös. Jollei halua pukea tukisukkia, jotka voivat olla tämän mahan kanssa melko mahdoton yhtälö saada päälle, kannattaa ainakin valita sellaiset sukat, joiden suu ei kiristä nilkkaa. :)

Voi että kun minä oikeasti säälin kaikkia työssäkäyviä raskaana olevia! Uskon, että olette poikki, minäkin olen, vaikka saan olla kotona tuon meidän termiitin kanssa. Iltaisin olen jo ihan poikki, enkä jaksaisi mitään muuta kuin maata sohvalla.

Tänään on ollutkin kaikenlaisia kramppeja mahassa. Ilmaakin on kertynyt niin, että ihan sattuu. Vauva on ilmeisesti poikittain tuolla alhaalla kun olo on niin tukala ja pistää molempiin kohdun sivuihin ja siellä tuntuu kovaa molemmin puolin. Kääntyisi nyt jotenkin toisin päin, tuntuu niin tukalalta :(

Luojan kiitos huomenna on lauantai, saa ainakin nukkua pitkään, ainakin teoriassa ;)

Kanelisokeri 28+0

Vierailija
25/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo täällä ollaan perjantain kunniaksi tissilinjalla ; )

Itselläni ei ole sitä ongelmaa että tarvitsisi " kainalosta kaapia" . Yksikinpäivä huomasin vasta ILLALLA että olin ollut koko päivän ilman rintsikoita!!!! Siis todellakin ihmettelin itsekkin?!?! Jotenkin oli illalla ihmeellinen olo ja huomasin tosiaankin että mulla oli ihan normaalisti paidat päällä, mutta ei siis niitä liivejä!!! :DDDDDD Tosin mä pidänkin vartalonmyötäisiä vaatteita, joten ei muutenkaan pääse kovasti heilumaan ; ) Ennen raskauksia mulla on ollut 75B, raskauduttua otin vaan liiveistä toppaukset pois, niin olivat sopivat. Sitten imetysliivitkin olivat 75B joten ei suuria muutoksia...

Äitiyslomalle täällä myös lasketaan päiviä! Itse lasken tosiaankin päiviä siihen että alan saamaan RAHAA! Tämä kotihoidontuki alkaa jo vähän kyllästyttämään, on se vaan NIIN SUURI summa. Kansanedustajatkin korottivat taas palkkaansa enemmän kuin meikä saa kuussa : ( ON SE NIIN VÄÄRIN!!!!

Mutta leppoisaa viikonloppua kuitenkin : )

art ja pallo (oiskos tämä nyt sitten joku koripallo?!?)

Vierailija
26/37 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Eilinen jäi välistä etten kerinnyt kirjotella. Nyt sitten. Täällä onkin paljon kirjoteltu kaikenlaista, kaikki oon kyllä lukenut. Nyt kun muistais kaiken kommentoida :D

Ihme oikeestaan etten vielä oo nukkumassa.. yleensä tähän aikaan vetelen sikeitä ihan täysillä. Mutta, se vaikuttaa heti kun on pe ja viikonloppu.

Toivottavasti aamulla sais nukuttua ees vähän pitempään kun normaalisti.

Mulla on nyt mennyt joka toinen yö hyvillä unilla, joka toinen yö huonoilla.

Ke-to välinen yö meni taas hyvillä unilla. Eilen oli suht pirtee olo töissä.

Töitten jälkeen oltiin sitten miehen kanssa taloyhtiön kokouksessa, siellä meni pari tuntia.

Vauva on pitänyt kovia bileitä kyllä joka päivä :) PAita heiluu välillä ja varsinkin mun maha. Tuntuu että navastako se läpi yrittää tunkea.. :D

Viime yönä heräsin kaks kertaa kun vauva potkas niin kovasti. Aika hassua :) Sit aamulla kun kello herätti, vauva tietty nukkui, kippurassa tossa vasemmalla puolella. Hassua :D

Tänään töissä oli ihan kamalaa härdelliä. Onneks tosiaan pe..

Vielä ois 30 työpäivää jäljellä.. voi huoh..

Mua hieman supisteli iltapäivällä töissä, kivuttomia oli mutta veti mahan vaan ihan kivikovaksi. Ja sitten myös niitä menkkamaisia tuntemuksia..

Töitten jälkeen kävin uimassa taasen, ihanaa! Äitini oli mun kanssa. 1200m uin, teki tosi hyvää.

Sit mun äiti tuli meille tänne vielä iltateellekin..

Miehen pojatkin on tän viikonlopun tässä meillä taas..

Eipä me mitään ihmeitä aiota, rentoa oloa vaan. Huomenna kaupoille ja sellasta.

Ja niin me Maarmelaadi ollaan molemmat täältä samoilta nurkilta. Mä kuulun tonne Vaajakosken neuvolaan..

Olen tosiaan mittaillut sokereita (en joka päivä) ja täysin normaaleja arvoja saan.

Node.k:lle onnittelut siitä ettei sun enää tartte mennä töihin! Kyllä kieltämättä kateeks käy.. ;)

Nappulalle tosi paljon jaksamisia! Pakkolepo kuulostaa aika hurjalle.. mutta tosiaan, koita jaksella!! Täällä eletään hengessä mukana.

MansikkaPirkko. Hui sun serkun vauvan tilannetta. Kertoilehan tosiaan kun tiedät lisää!

Taika74 kyseli hikasta. KYLLÄ, oon tuntenut hikkailua muutamia kertoja. On se hassu tunne :) Ja samaten oon tuntenut sillon tällöin kun vauva pissii kun masu tärisee :)

Alcatrazille tsemppiä töihin! Jos tuntuu ettet jaksa, sitten haet vaan saikkua.. niih..

Nyt taidan taipua yöunille.

Hyvää viikonloppua kaikille ja mahdollisimman hyvää vointia!!

a_j + pötkis 28+1

Vierailija
27/37 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on reissussa ja siksi tulee illallakin koneella notkuttua. Hirmuisesti oli taasen juttuja, jos edes johonkin muistaisi jotain kommentoida.

MansikkaPirkolle voimia surullisten uutisten kanssa. Toivotaan, että serkkusi pikkuinen on sitkeää sorttia. Kerrohan miten tilanne edistyy.

Imetysliiveistä oli jonkin verran juttua. Mulla kasvoi kuppikoko yhdellä koolla esikoisen imetysaikana. Ja yöllä käytin liivejä suojan vuoksi. Tyttö lopetti yösyömiset joskus 6 vkon vanhana ja öisin rintoihin kerääntynyt maito tuppasi vuotamaan.

Taika74 kyseli vauvan hikasta. Esikoinen oli tosi kova hikkailemaan mahassa. En kyllä muista millä viikoilla aloitti sen, mutta oli kova sitten hikkailemaan vauvanakin.

Node kyseli turvotuksesta. Muistanko ihan väärin, jos sanon että ainakin liikunta, jalkojen nosto ylös, ananas ja tukisukat auttavat turvotukseen.

Nappulalle myös suuret tsemppaukset lepomääräyksen kanssa. Kurjaahan se on pelkästään maata näillä viikoilla, mutta mitäpä me äidit emme lastemme hyväksi tekisi. Vai mitä? Mulla on kanssa lähipiirissä tapaus jossa vauva syntyi rv 28. Hyvin selvisi, mutta rankkaa tosiaan on kun vaavi on monta kuukautta sairaalassa.

Omaan napaan kuuluu pelkästään hyvää. Liikkeet ovat yhtäkkiä saaneet voimaa ja ovat välillä melkoisen koviakin. Mulla liikkeet tuntuu oikeastaan vaan vasemmalla puolella, paitsi jos pepulla pungertaa ylöspäin. On siis raivotarjonnassa. Olenkin miettinyt, että voiko vauvalle olla vahingollista olla vaan samalla kyljellä masussa? Lähipiirissä on tapauksia, missä lapsella on mm. toisen puolen jäykkyyttä. Syyksi epäillään että on ollut samassa asennossa masussa. Toivotaan, että minun kohtuni on niin iso että tilaa on viuhtoa. Täytynee kysyä asiaa lääkäriltä keskiviikkona.

Täällä on valmistauduttu huomiseen virpomispäivään. Ensimmäistä kertaa meillä on askarreltu innokkaasti ja puhuttu pikkunoidaksi pukeutumisesta. Aamupäivä käydään isovanhempia ja tätejä virpomassa. Kotiin tullessa ajattelin ottaa ovikellon pois päältä. Meillä viime vuonna kävi ihan liikaa virpojia, kaikki kulmakunnan lapset. Musta on ok virpoa sukulaisia ja esim. omia naapureita, mutta jotenkin tuntuu että monella on virpomisesta tullut karkinkerjuuta. Joku vuosi sitten ovellamme oli kaksi poikaa, jotka yrittivät virpoa ja saada karkkia pelkällä koivunoksalla. Sanoin kyllä pojille, että nyt jäi karkit saamatta.

Nyt on vissiin parempi sulkea kone, näyttää näin iltasella tätä sepustusta tulevan vähän liiankin kanssa.

Eliador 28+1

Vierailija
28/37 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman muuten ärsyttää, kun joku on keksinyt niinkin omaperäisen nimimerkin, kuin tyttelii83. Ehkä hieman liippaa minun nimimerkkiä. Toivottavasti kukaan ei sotke häntä minuksi. Olen seurannut, että hän on keksinyt tuon nimimerkin vasta minun jälkeeni...

No joo, pitää lähteä vessaan. Jatkan joskus myöhemmin.

Tytteli-83 rv 28+6

Vierailija
29/37 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelinkin että miten sinä nyt noinkin " tyhmiä" (anteeksi tämä ilmaisu) kyselet, mutta selvisikin että oli joku " keltanokka" ; )

Vierailija
30/37 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis,

Olis saanut eilen ja tänään aamusta nukkua pitkään mutta ei niin ei.

Eilen aamuna heräsin kun nakutettuna 6.45 eli samaan aikaan kun arkisin kello soi. Voi pöh.

Muut nukkui yli 9..

Se pe-la yö meni aika kohtuullisesti. Pari kertaa heräsin koviin potkuihin, hassua:)

Eilen lähettiin sit miehen ja poikien kanssa kaupoille kierteleen päivällä. Sieltä sitten mun vanhemmille kahvittelemaan.

Tultiin kotiin siivoomaan sitten. Ihanaa kun nuo kaks miehen vanhinta poikaakin auttoi siivoamisessa. Eikä tarvinnut kovin edes houkutella ;)

Sitten sammahdin ja nukuin melkein tunnin päikkäritkin. Ihanaa.

Illemmalla meille tuli kylään mun kummitytön perhe. Mun kummityttö täyttää parin kk päästä 2v. On sillon 2v sitten syntynyt rv 32, hienosti selvisi. Painoi syntyessään 2kg. Pari viikkoa vietti sairaalassa ja sitten pääsi kotiin. Oli vaan tarkkailtavana, ei ollut mitään hätää.

Oli meillä aika säpinää illalla kun sit oli kummitytön isoveli 3v myös ja isosisko 7v.

Kaikki sammahdettiin yöunille aika ajoissa eilen illalla :D

Nyt sitten viime yönä nuo kaks vanhinta poikaa alko yskimään kamalasti ja 7 aikaan mies oli jo niitten kanssa pystyssä sitten ja kuumettakin on pojilla. Voi voi. Mistä ne taas taudin sai :( Tuossa ne nyt sohvalla makoilee peiton alla ja kattelee lastenohjelmia.

Mies lähtee viemään niitä lääkärille tässä piakkoin.. taitaa vanhimmalla ainakin olla poskionteloissa jotakin :( Sitten vie heidät heidän äidille.

Pitää toivoa että mieheen ei iske mitään pöpöjä koska sillä on polvileikkaus heti pääsiäisen jälkeen eikä sitä nyt haluais lykätä.. tammikuussa olis pitänyt jo leikata kun sisäkierukka revennyt.

Eihän näille pöpöille silti vaan mitään voi.

Mulla on taas oikee ranne kipeenä :( Se oli pahasti kipeenä tossa n.kk sitten (?) ja nyt se alko eilen taas oireilemaan. Ihan samalla tavalla. Nyt olen taas sitten pitänyt siinä tota kylmäpussia. Tosi inhottava vaiva :(

Mutta muuten on ihan pirteä ja hyvä fiilis:)

Vauvakin tais just nukahtaa.. onkin aamulla aikasin alottanut taas kunnon meuhkaamiset masussa :)

Huomasin Tytteli ton saman kanssa että jollain melkein sama nimimerkki kun sulla..

Hyvää sunnuntaita kaikille!

Koittakaahan jaksella!

a_j + pötkis 28+3

Vierailija
31/37 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos artkin sotkee miut tuohon toiseen, niin moni muukin varmaan kuvittelee miun kyselevän noita juttuja...

Kohta lähdetään virpomaan. Mummo kävi jo tuossa aamulla kylässä ja esikoinen sai yhden Kinderin. Sen jälkeen sai vaan hirveät hepulit kun karkkia ei ollut lisää. Ei vielä ihan ymmärrä tätä virpomisideaa... Mennään kahteen paikkaan virpomaan, joten vielä tulee 2 suklaamunaa lisää. Taitaa meiltä vanhemmilta saada palkka saamatta, eiköhän tuo 3 suklaamunaa riitä yhdelle päivälle. Vielä voi tehdä näin kun ei tajua. =)Ens vuonna meiltä varmaan odotetaan jos isoa palkkaa.

Hitsi kun mies tuli yöllä vokottelemaan ja siinähän sitä sitten alkoi tehdä mieli. Ois pitänyt edes käyttää kumia, koska nyt on supistellut ihan kiitettävästi. Ehkä nyt loppuajan uskotaan sitä seksikieltoa. Eipä tuota nyt muutenkaan niin paljoa ole...

Sain vihdoinkin äsken pyyhittyä pölyt ja siivottua vessan. Eilen aamulla vaihdoin jo lakanat ja mies imuroi. Mie vaan olin sitten laiska ja venytin tuota omaa hommaani. Oli vaan niin kiva löhöillä eileispäivä. Yleensä mie oon hurja siivoushullu, mutta nyt loppuraskaudesta alkaa jo vähän laiskistua. Enkä tietenkään halua rasittaa itseäni liikaa, sen takia mies just imuroi.

Jee, tänään pääsee uimaan. Siinä on kivaa tietty tuo urheilu, mutta myös juoruilu kaverin kanssa. Nyt kun ollaan molemmat raskaana, niin on paljon puhuttavaa. Miehistäkin tulee juoruttua aina...

Tiistaina onkin sitten neuvola. Pitää yrittää hillitä nyt pari päivää syömisiä, ettei paino pompsahtaisi. =) Selvästi näillä viikoilla se nousee reippaammin. Oiskohan kokonaissaldo about 4kg.

Jaahas, pitää vielä lähteä pienelle välipalalle ennen kuin lähdetään ulos.'

Tytteli-83

Vierailija
32/37 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi kun katsoin " huolimattomasti" niin luulin, mutta sitten tosiaan kun avasin kyssärin/t niin tajusin nimimerkinkin erilaiseksi (ja jutut) ; )

Vierailija
33/37 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hypättiin eilen jollekin " uudelle tasolle" :) Nimittäin alkoi tulla aivan erilaisia potkuja ja möngerryksiä mahasta, tuntuu että oikein sormilla riipii mahan pintaa koko kohdun matkalta ja näkee ja tuntee selvästi että tenava on vasemmalla kyljellä. Siihen kun vähän painaa, niin tulee heti potkua vastaukseksi. Ja meilläkin tais olla eilen hikka tms, mutta se tuntui sitten vain oikeassa alakulmassa. Ei se ainakaan sydämenlyöntejä ollut, oli niin hitaita, ja sitä nikottelua kesti yli minuutin.

Tuollaiset isot tuntemukset tuntuu helpoiten selällään maatessa, nuo isot " kaapimiset" kyllä tuntui lähinnä inhottavan hassuilta, piti oikein itse kiekaista että " mitä täällä tapahtuu!" , kun ensimmäinen illalla tuli :)

Kyllä tämä alkaa tällaisten myötä aika konkreettiselta asialta jo tuntumaan :)

Mulla oli sitä painoa nyt sinne viikko sitten lääkärikäyntiin tullut se reilu 1,5kg, ja kotipuntarin mukaan sitä olis taas tullut lisää. Herkut on kyllä nyt maistuneet kiitettävästi, ja pikaruuat. Nukun edelleen huonosti, kun tuo maha jo painaa, vasemmalla kyljellä (millä puolella vaavi on) ei kärsi edes yrittää, kun tuntuu että maha painuu sängyn pohjaan. Muutenkin nukun ihan pätkissä vain ja vessahypyt jatkuu. Ja aamulla herään suht pirteänä silti, eli jos herään kahdeksalta, en saa enää unta millään, vaikka sitten päivällä jo alkaiskin väsyttämään uudestaan.

Selvisin työpäivästä ihan kohtuudella, tosin olin kyllä väsynyt. Seuraavaksi vasta ke ja to, pääsiäistä ennen, joten varmasti on kiireitä päiviä.

Alcatraz 27+2

Vierailija
34/37 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh kun aika kuluu kovaa vauhtia, ollaan taas jo yli maaliskuun puolivälin! Kohtahan tässä on vauva sylissä itse kullakin¿ Viime viikolla sain yhden ison tentin pois alta, nyt olisi tänä keväänä enää yksi tentti, toiselle kurssille tehtäviä ja sitten tuota graduntekoa, huokaus. Alkaa olla jo keskittyminen todella hankalaa, kun vain vauvan potkut ja muut vauva-asiat pyörivät mielessä. Nyt alkaa nimittäin jatkuvasti tulla hetkiä, jolloin jotenkin entistä selvemmin tajuan, että meille on todella tulossa vauva, että tosiaan tuolla masussa on meidän lapsi ja että minun pitää se sieltä jossain vaiheessa saada alakautta ulos!!! Elämänmuutoskin alkaa jo jännittää, kun tämä tosiaan esikoinen on. Vauva-arkea kun on hankala kuvitella etukäteen, kun ei sivusta seuraaminen ole sama asia kuin oma vauva. Tällaisia miettiessä gradu ei tosiaan saa kovin paljon ajatusaikaa. Onneksi sillä ei varsinaisesti ole mitään kiirettä, joudun kuitenkin vielä palaamaan yliopiston penkille vanhempainvapaan jälkeen.

Täällä oli puhuttu POTKUISTA: tämänkin mamman kesänuppu on viime aikoina kovasti koventanut otteitaan. Tuollaista Alcatrazin kuvailemaa riipimistä ei ole ollut, mutta tähtäilee silloin tällöin jo napakasti potkuja oikean puolen kylkiluihin. Taitaa siis olla raivotarjonnassa. Virtsarakkoon sitten välillä nyrkkeilee¿ Välillä punkee pepulla (?) tuossa enemmän keskimahan tienoilla myös kovasti.

HIKKAA en ole tuntenut tai ainakaan hikaksi tunnistanut. Ehkä kaikki vauvat eivät sitten hikkaile?

Tytteli: otahan rauhallisesti tosiaan siivoilujen kanssa. Minäkään en enää imuroi, kun aiheuttaa heti menkkamaista selkäkipua ja supistuksia. Ja malttakaahan tosiaan noudattaa sitä seksikieltoa, vaikka kielto saattaa tehdä asiasta vielä kiinnostavamman¿ :)

MansikkaPirkko: toivottavasti ystäväsi vauvalla on jo asiat paremmin ja kaikki menee lopulta hyvin!

a_j oli nukkunut vähän huonosti, vaikka olisikin saanut nukkua pitkään. Minullakin on jo alkanut olla välillä hankaluuksia unen saannin tai sitten aamuyöllä unen jatkamisen kanssa. Kai se vaikuttaa, kun tuo kyljen kääntäminen on jo niin suuri projekti, että todellakin herää siihen itse, parhaimmassa tapauksessa vielä vauvakin ja mies vieressä¿ Viime yönä kuitenkin nukuin pitkästä aikaa todella hyvin ja pitkään, varmaan 11 tuntia! Että vaihtelua on.

Nyt pyykinpesuun, mukavaa sunnuntaita kaikille!

Niina 28+2

Vierailija
35/37 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kävin kurkkaamassa, mitä se tyttelii83 kirjoittelee, en usko, että kukaan sinun viestejäsi lukenut mitenkään voisi teitä sekoittaa. En voisi kuvitella sinun kyselevän tuollaisia.

Vierailija
36/37 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... monta kertaa viikossa käyn kyllä lukemassa teidän viestit. Jos nyt sunnuntain ja uuden viikon kunniaksi näpyttelisin jonkun rivin.

Tämä tankki taapertaa suht hyväkuntoisena. Jalat ja selkä väsyy työpäivän aikana pirullisen paljon, niistä saakin kärsiä päivittäin. Ihan liian karu on betonilattia päivän käveleskellä, ei oo tosikaan. Kyllä loppupäivästä sitä sitten vaappuu jo kovastikin kuin ankka, kun jaloilla ei kärsisi astella ja selkäänkin vaaputus sattuu. Ja autolla ajaminen on helvettiä, oikea puoli jumiutuu heti täysin (alkaen sieltä alaselästä) ja oikein pistää rintaan asti. Damn!

Polven alle päättyviä tukisukkia en ole vieläkään ostanut, kun täällä niitä muistaakseni parjattiin, mutta töissä sitten työkaveri kehuikin ne maasta taivaisiin. Ehkäpä ostan sittenkin ja kokeilen, jotainhan tälle jalkojen väsymiselle on tehtävä. Ja sitä Hirudoid Fortea mitä Tytteli kehui, kokeilen sitäkin, kiitos vinkistä! :)

Mutta muuten varsin virkeästi voidaan, luojan kiitos. Ehtiipä tilanne tässä vielä kahden kuukauden sisään muuttuakin...

Rintojen alta oikealta on ihan hellänä, kohtu painaa kai ja pienen liikkeetkin osuvat välillä sinne samoihin seutuihin. Rintojen koosta oli puhetta, mulla ne ei häiritsevän isoiksi ole kasvaneet, 75A:sta 85B:hen :)

Työkaverit ihmettelivät eilen, miten meidän tulokkaan kaikki tarvikkeet ovat vieläkin kaupassa :) Todellakin, muutama pikkuvaate on kaapissa, mutta kaikki muu sälä on vielä hankkimatta! Edessä oleva muutto ja siihen liittyvät kuviot on vieneet kaiken (mahdollisen) ylimääräisen energian, ja vaunu- ym. ostokset on jääny. Ehkä sitten kun äitiysloma alkaa käydään ostoksilla --- :) Tai tuleva isä sitten kun me ollaan pienen kanssa synnärillä..

Teidän joidenkin kokemat kovat supistelut ja muut vaivat kuulostaa tosi inhottavilta, tsemppiä ja PALJON kaikille!

Jaa-a, eipä tässä muuta kuin pääsiäisviikolle sitten. Onneksi on rikkinäinen viikko, ehtii vähän loikoillakin. (vaikka pitäis kyllä edistää tuota kamojen pakkausta muuttoa ajatellen!)

Kohta onkin jo kolmikymppiset, huijui, alkaa aika loppumaan! :)

Voimia kaikille ja muhevia potkuja vatsanahkoihin! Myllerrys on kova täälläkin.

Sakariini 29+1

(joka viimein HUOMENNA laittaa kelan paperit postiin! Laittaahan?!)

Vierailija
37/37 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku tuntuu et hirmu monet puhuu suppareista sun muista. onkohan sitä ite sit päässy vähemmällä..

öisin vetää suonta jaloista nii et herää ja seisomatyössä jalat tulee todellakin kipeiks, välillä selkää särkee ja nyt on tuo iskiashermo vaivannu muutaman päivän.

muuten kaikki loistavasti. :) vielä ku sais autoon turvaistuimen hommattua. ne vaan tuntuu niiin kalliilta ettei enskertalaisena oikee tiiä minkä valitsis. (et ois hyvä ja toimiva mutta jäis rahaa sen jälkee vielä elämiseen)

että semmosta.

Kiva ku löysin tämmöset sivut ku tuntuu ettei oo tutuissa oikeen ketään kuka ois samassa tilanteessa ja jakais näitä asioita!

-alfreed 28+2