Hyvä pitopalvelu ristiäisiin HKI, Espoo
Suosittele hyvää pitopalvelua ristiäisiin Helsingissä tai Espoossa. Vieraita n. 15 + muutama pikkulapsi, päivätilaisuus, omassa kodissa. Ruokaa tarkoitus tarjoilla, mutta ei niin, että joutuu istumaan pöydässä. Meille mahtuu max 12 henkilöä yhtäaikaa ruokapöytään istumaan.
Tarvitaan oikeasti vain ruoka ja mahdollisesti tarjoiluastiat ja tietty kotiinkuljetus.
Töissä olen käyttänyt Soupsteria, mutta se on mun mielestä hitusen kallis. Tai ainakin oli.
Ruoaksi ajattelin jotain salaattia, vartaita jne.
Kommentit (4)
Mä kysäisin parista paikasta ristiäisiin pientä menua ja hämmästyin tilannetta... samaiset firmat, jotka oli vuotta aikaisemmin meidän häihin tehneet hyvät tarjoukset, niin tarjosivat toiveistamme huolimatta tyyliin pasteija + kakku linjaa ja pyysivät henkeä kohti saman hinnan kuin mitä oli ruuasta häissä. Olin niin tyrmistynyt tuosta asenteesta että ristiäiset on b-luokan bileet, että laitettiin itse (plus palkattiin yksi tyyppi keittiöön, ristiäiset pidettiin kappelissa) kattava juustopöytä esiin ja tilasin vain kakut Kaisasta.
Oli meillä häissä ja aiotaan ottaa ristiäisiinkin. Löytyy todella kivan kuuloinen ristiäismenu.
kuulin, että niiltä saa mielettömän hyviä uuniperunoita.