Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en riitä mihinkään...

Vierailija
12.03.2008 |

Pitäisi olla hyvä äiti, hyvä vaimo, hyvä työntekijä, hyvä työkaveri, hyvä ystävä, hyvä lapsi, hyvä lapsenlapsi, hyvä sisko, hyvä miniä, hyvä kodinhoitaja...

Aina löytyy arvostelijoita, jotka osoittavat puutteeni. Väsyttää. Kohta en jaksa olla enää mitään. En kelpaa enää edes itselleni. Kymmenen vuotta sitten tuntui, ettei kukaan tarvitse minua. Nyt tuntuu, että minua tarvitaan joka paikkaan. Nyt on pakko alkaa priorisoimaan ja sanomaan EI.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle!

T: Toinen samanmoinen

Vierailija
2/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis ihminen, vaikka vaadit itseltäsi jumalaista kaikkitietoisuutta ja riittävyyttä

sinä olet sinä

se riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen aiheuttaa itse itselleen ne pahimmat paineet :/

Vierailija
4/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne toki voi myös kyseenalaistaa, nostaa jalat pöydälle ja sanoa: äiti katsoo nyt telkkaria.

Vierailija
5/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että elämä olisi jotenkin helpompaa. Aiheutan itse itselleni varmasti suurimmat paineet. Minulla on liian monta rautaa tulessa. Eniten minua ärsyttää tällä hetkellä se, että yritän hoitaa työni niin hyvin kuin perheenäitinä pystyn ja jaksan. Kun sitten onnistun työssäni, niin kateelliset työkaverini työntävät puukkoa selkään. Miksi minulla on niin kova tarve miellyttää kaikkia?

ap

Vierailija
6/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisenä vapaapäivänä tenava oli jo täysin kunnossa.

Ajattelin että antaa ipanan nyt rauhassa levätä kotona, kun on liki viikon sairastanut.

Kun menin töihin, työkaverit näyttivät hapanta naamaa. Olisi pitänyt palata aiemmin, kun työkavereillakin oli lapsia sairaana.

Mutta paskat minä siitä, oma lapsi on ainakin yhtä tärkeä kuin työkaverin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi