Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävöin lapsuuteni paperinukkueja apu-lehdistä, Rauni Palosen piirtämiä. Nähdä niitä vielä joskus....

Vierailija
12.03.2008 |

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nadia Komaneci, Shirley Temple; kaikki hävinneet :(

Vierailija
22/35 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin muistan, hymyssä olisi ollut ALASTON Silvia-paperinukke!? Muistaako muut? Viktoria-vauva oli siinä kylkiäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan saaneeni alastoman Silvian, hymy-lehdestäkö? Apua.

Silvia oli isokokoinen ja sitten oli kalpea pienikokoinen Kaarle kustaa, joka ylettyi Silviaa pimppikarvoihin.

Minua inhotti nämä nuket, olivat niin rahvaanomaisia. Kiitos tästäkin muistosta.

ap

Vierailija
24/35 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli Muna-Karita. Sitten oli Jussi Raittinen, Ossi Karttunen, Anna Babitzin ja vaikka keitä. Sain niitä naapurista, itse olen syntynyt -74, mutta siellä oli säästetty.

Vierailija
25/35 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella ihana vaaleanpunainen balettipuku, pörhöinen tutu. Keitähän nämä sisaret olivat? Olen myös vm-67.

Vierailija
26/35 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Barbi Benton myös. En saa mieleeni tosin kuvaa, mutta hienon nimen muistan.

Vierailija
27/35 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sininen uimapuku, jossa keltaisia kruunuja. Äitini liimasi Silvialle uikkarit kiinni, ettei karvat ja tissit olleet näkösällä.

Vierailija
28/35 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli ritari-ässä, matti-nykänen, neumann,jari puikkonen, tuula polvi, tiina lillak, anna-liisa tilus.....

Vierailija
29/35 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana valkokeltainen trikoomekko, jossa kaulalla aurinkolasit, vihreät. Armilla oli ruskeat bikinit. Vuosi oli 1977.

Vierailija
30/35 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan asian dramaattisena; minä ja pikkusiskoni kiljuttiin ei, ei, ei!

Vierailija
31/35 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku värikäs salsahame.

Joo, Silvialla oli sinertävä hääpuku ja keltainen kukkakimppu. Puku oli tyllihörhelö, eikä mitään verrattuna Silvian oikeaan hääpukuun, joka oli luunväristä silkkiä Diorilta. Muistan nämä detaljit, vaikka olin tuolloin 9 vuotias.

Hymy-lehden shokeeraava alaston Silvia oli rahvaanomainen kuten jo aiemmin ketjussa kerroinkin.

Kiva, kun ketjusta tullut suosittu.

ap

Vierailija
32/35 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkini oli Matti Nykänen Tiina-vaimonsa ja Sami-vauvansa kanssa. Muistan ne vieläkin, olivat samassa lehdessä. Ne pysyivät pidempään yhdessä kuin alkuperäinen pariskunta. ;)

Myös Charles ja Diana -pari hääpuvuissaan oli ihana, mutta tuo perhe oli paras, koska siinä oli mukana vauvakin.

Kaikenlaisiahan niitä nukkeja kerkisi kertyä, mutta voiton vei ylivoimaisesti Lassie! :D (Se elokuvan/tv-sarjan koira siis. ) Se oli vain puoliarkillinen ja siinä oli joitakin hoitotarvikkeita ja ruokakuppeja vaatteiden sijaan. Voi että olin eläinrakkaana tyttönä ihan ihastuksissani siitä koira-paperinukesta.

Vierailija
33/35 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Matti Nykänen minulla oli :-)

Vierailija
34/35 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan myös Freemanin ja Neumannin!