Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pph kieltää hoitolapsia menemästä omaan makuuhuoneeseen ja olkkariin?

Vierailija
12.03.2008 |

Saako rajata tietyn alueen olemiselle. Tyyliin yksi huone, vessa ja keittiö?

Kommentit (149)

Vierailija
41/149 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö niitä tarkasteta ennen kuin lapsia saa ottaa hoitoon?

Vierailija
42/149 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippuu lauteilta ja hukuttaa itsensä vatiin. Järjetöntä antaa koko koti lasten leikkipaikaksi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/149 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päikkärissä on kolme huonetta ja VAIN 12 lasta????

Vierailija
44/149 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tippuu lauteilta ja hukuttaa itsensä vatiin. Järjetöntä antaa koko koti lasten leikkipaikaksi!!

Pidätkö aina vadissa vettä ? teillä ei varmaan ole huonekaluja (sohvia, sänkyjä) joilta voi myös tippua. Kaikilla ei ole sähkösaunaa, ja aika näppärä lapsi pitää olla että kiukaan saa puilla kuumaksi.

Vierailija
45/149 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme kpl) aamuisin tai iltapäivällä. Sitten on vielä isompi jumppa- ja laulusali, mutta siellä ei olla joka päivä.

Pienemmän päiväkodissa pienten ryhmässä on 12 lasta ja leikkikäytössä on ruokailutila, leikkihuone ja eteisaula ja lisäksi nukkariin pääsee pienemmissä ryhmissä leikkimään kotia. Sielläkin sitten vielä sali, jossa riehakkaammat jumpat, laulutuokiot ja pk:n yhteiset tilaisuudet.

Vierailija
46/149 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte, että lapsi hoidetaan kotona, kodin säännöillä, hoitakaa lapsenne kotona.

Minusta on hyvä, että pph osaa rajata hoitolapsia varten kotoaan sopivan tilan. Niin hoitaja itse, ja muu perhe, jaksaa työtä paljon paremmin, ja lapsenne saavat parempaa hoitoa. On luonnollista, että vierailla lapsilla ei ole asiaa makuuhuoneisiin, eikä oman perheen lasten huoneisiin. Ihannetilanteessa hoitajalla tosiaan on mahdollisuus leikkihuoneeseen hoitolapsia varten.

Ja muutenkin, ei hoitolapsia ja omia lapsia voi verrata keskenään. Hoitolapsilla on oma koti, ja niin kuuluu olla omillakin lapsilla. Vai saavatko perhepäivähoitajanne kouluikäiset lapset sitten tasa-arvon nimissä tulla sotkemaan hoitopäivän jälkeen teidän lastenne huoneet?

Ja en ole pph.

Vierailija
47/149 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai saavatko perhepäivähoitajanne kouluikäiset lapset sitten tasa-arvon nimissä tulla sotkemaan hoitopäivän jälkeen teidän lastenne huoneet?

Ja en ole pph.

Pph on itse valinnut ammatinsa ja tarjonnut tilansa lasten hoitamiseen.

Vierailija
48/149 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessako kodissa lapset ovat tervetulleita vain eteiseen?

Vierailija
49/149 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän kieltää...

Vierailija
50/149 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vai saavatko perhepäivähoitajanne kouluikäiset lapset sitten tasa-arvon nimissä tulla sotkemaan hoitopäivän jälkeen teidän lastenne huoneet?

Ja en ole pph.

Pph on itse valinnut ammatinsa ja tarjonnut tilansa lasten hoitamiseen.

Kuten perhepäivähoitajallakin makuuhuoneeseensa.

Lapselle voi asettaa rajoja, ja jos teidän lapsillenne niitä ei saa asettaa, hoitakaa ne itse. Rajat ne on päiväkodissakin.

Vierailija
51/149 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan hirveitä kärjistyksiä puoleen ja toiseen. Pelkkiä kamalia vanhempia ja pph:a jotka vihaavat lapsia. Ja tietysti vain yksi oikea tapa hoitaa lapsia eli MINUN :) Vitsi vitsi.

Vierailija
52/149 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyisitkö itse, jos viettäisit päivästäsi valtaosan eteisessä?

Vierailija
53/149 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsokaa kuinka se kodin ja työn yhteensovittaminen sujuu. Minkälaisia sääntöjä joudutte asettamaan. Minä en päästä hoitolapsia leikkimään pesutiloihin. Vesileikit leikitään pihassa. Lapset myös leikkivä leikkihuoneessa koska siellä pystyn valvomaan heitä parhaiten. Leikki-ikäisille kotini on turvallinen ainoastaan siellä missä saavat oleilla. Omilla lapsillani on oikeus yksityisyyteen ja heidän huoneissaan on sopimattomia tavaroita leikki-ikäiselle.

Vierailija
54/149 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Viihtyisitkö itse, jos viettäisit päivästäsi valtaosan eteisessä?

Vierailija
55/149 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa huoneessa. Ei se ole ongelma mutta ongelma tulisi jos hoitolapset kävisivät rikkomassa lapseni lego rakennelmat tai barbie leikit.

Vierailija
56/149 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kotia ei tarvitse antaa käyttöön. On edustus -ja siviilipuoli.

Vierailija
57/149 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

wc ja eteinen. Olohuoneessa katsotaan joskus harvoin videoita, mutta muuten sinne en päästä enkä meidän omiin makuuhuoneisiinkaan..

Vierailija
58/149 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

talon läpi ja kysyi missä huoneessa lapset saavat olla. En anna heidän leikkiä makuuhuoneessa, mutta siellä nukutaan. Meillä on erillinen leikkihuone, joten ihmettelen, että miksi minun pitäisi antaa koko koti käyttöön? Tämähän on meidän koti ja jokin alue on " pyhitettävä" ihan omalle perhe-elämälle. Myöskään koululaisten makkareihin en päästä. Olohuoneessa ollaan, jos katsotaan esim. lastenohjelmia, mutta vain minun luvalla.

Kuinka moni teistä arvon av:laisista olisi valmis uhraamaan KOKO kodin vieraiden lasten käyttöön?

Vierailija
59/149 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olemme sisällä. Mutta olemme niin paljon ulkona, että tuossa " vankilassa" ollaan loppujen lopuksi aika vähän....

Vierailija
60/149 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö, olohuone ja lasten leikkihuone ovat tietysti minusta käytössä.

WC. jos neliöitä on tarpeeksi, niin sitten voi rajata että vain se yksi wc on käytössä jne. Ja aikuisten makuuhuonetta ei tarvite käyttää, mut meidän pph:lla ja varahoitajalla nekin ovat olleet käytössä kun toiset lapset ovat nukkuneet toisessa huoneessa ja toiset toisessa etteivät häiritse toisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi