Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla ollut huono-olo jo ma illasta lähtien. oksettaa mut oksennusta ei tule. neuvoja!!?

Vierailija
12.03.2008 |

olen siis ollut huonovointinen ma illasta lähtien. lapsi oksensi ma illan ja parani sitten. minulla vatsa mouruaa, kurattaa ja oksettaa mutta vessaan mentyä huono-olo helpottaa ihan hetkeksi eikä oksennusta siis tulekkaan. mutta paskaolo palaa pian. maatessa olo on parempi. ruoan ajattelu oksettaa mutta yritän syösä välillä jotain. olen ottanut maitohappobakteereja, mutta niistä ei ole ollut apua. kauanko tämä vielä kestää??? olisko jollain tietoa mitä vatsatautia tämä on? apuja???!!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua please. en ole ainakaan raskaana kun menkat alkoi eilen. enkä usko anoreksiaakaan. tavis vatsatauti?? outoa... ap

Vierailija
2/7 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten on vaan tosi sitkeä vatsatauti... en kyllä osaa antaa neuvoja siihen. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäile rauhassa, parin päivän päästä varmasti helpottaa.

Vierailija
4/7 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voihan se olla mahdollista mutta en mitenkään uskoisi. mieli on kyllä tavallista herkempi..alkaa epäilyttää;) no joo..ostan testin viim pe jos oksetus jatkuu. tää on ihan kauheeta. tavallaan terve mut mitää ei jaksas/huvittas tehdä ku vatsassa velloo.. voisko olla mahdollista et alitajuisesti estää itseään oksentamasta??? oon aina ollu ihan kuoleman kielissä henkisesti ainakin kun on ollut oksennustauti. mitään en oo ikän inhonnut/pelännyt kuin oksentamista..kun oksettaa mutta ri mitää tuu, korkeintaan sappinestettä..yök kamalaa!!! ap

Vierailija
5/7 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksennusta ja/tai ripulointia. Itselläni nyt tuota samaa kuin sulla vaihtelevasti jo pe-illasta asti. Tuon lisäksi mitä kuvailit myös väsyttää ja mahaa nipistelee ja on välillä kipee. Ois varmaan ollu parempi, et se oksennus ois tullu heti ja tauti menny nopeemmin ohi.. Nyt kun ei oikeen tiiä onko kipee vai ei, vaikka olo ei ole normaali..

Vierailija
6/7 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tiedä onko sairas vai ei kun olo muuttuu minuuteittain.. pitäs ruokaa laittaa mutta pelkkä ajatus saa oksettamaan.. ap

Vierailija
7/7 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua pleas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi