Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuparit tulossa, mitä tarjota vieraille?

Vierailija
12.03.2008 |

Mitä haluaisit syödä ja juoda tupareissa? Mitä olet tarjonnut? Mitä ei kannata tarjota? Itse olin ajatellut tarjota erilaisia suolasia piirakoita, marja/hedelmäpiirakoita, kakkuja,... Mietin tässä pitäisikö olla ruokaa kun osa on varmaan ihan iltaa istumaan tulossa ja saunovatkin. Olisko joku keitto, kiusaus, salaatti, laatikko vai mikä hyvä tarjottava? Hinnalla ei niinkään väliä, en tahdo kuitenkaan olla koko päivää keittössä ja mielummin niin että saan seurustella vieraiden kanssa mahd. paljon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi valmistella hyvissä ajoin valmiiksi ja sitten vain tökätä uuniin. Valmistuu " itsestään" ja saa seurustella vieraiden kanssa. Salaatteja ja erilaisia leipiä tai vaikka karjalanpiirakoita (niitäkin saa puolivalmiina hyviä) seuraksi. Makuvissystä ja mehuista saa kivoja alkoholittomia booleja, jos haluaa jotain koristeellista juomaa tehdä, joka käy lapsillekin.

Ja lapsille nakkipiiloja, eli niitä missä on nakkeja sisällä ja lehtitaikinaa päällä. Rakastavat niitä ja on tosi helpoja tehdä!

Vierailija
2/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla oli lohisalaattia, pikkusuolaisia(viinirypäleet, lihapullat, erillaisia juustoja), hapankorppurullat(tonnikala, kinkku) ja kanakolmioleipiä. Meni kuin kuumille kiville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne niitä mitä on hapankorppu paketin kyljessä? Onko ne pehmeitä vai kovia sit valmiina? Mitä täytteeksi?

Vierailija:

Tarjolla oli lohisalaattia, pikkusuolaisia(viinirypäleet, lihapullat, erillaisia juustoja), hapankorppurullat(tonnikala, kinkku) ja kanakolmioleipiä. Meni kuin kuumille kiville.

Vierailija
4/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo valmistaa suuriakin määriä.

Tortillalettujen lisäksi silputtuna salaattia, tomaattia, kurkkua, ananasta, sipulia, paprika ym...

Ja juustokastike, tacokastike, kermaviilikastike ym...

Jokainen voi koota mieleisensä tortillan. Aina saavat kiitosta! Lisäksi voi laittaa tarjolle sipsiä ja vaikka fetasalaattia tms.

Makea puoli voi olla kevyempi, sillä kaikilla on mahat täynnä parin letun jälkeen.

Vierailija
5/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tarjonnut leipää ja jättikattilallisen keittoa plus höysteet ainakin valmistujaisissani, polttareissani ja synttäreilläni ja aina on maistunut ja kehuttu.

Vierailija
6/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuparit alkoi tiettyyn kellon aikaan grillauksella. Olin edellisenä päivänä valmistanut salaatit, aamulla paistoin patonkeja. Broilerin pihvien lisäksi tarjottiin uudet perunat ja keitetyt porkkanat, perunasalaatti, grillisalaatti, vihreä salaatti, patongit levitteellä plus alkoholittomat juomat.

Tunnin päästä suurin piirtein keitettiin kahvit, kahvin kanssa oli kuningatarkakkua, juustotorttua, leipäjuustoa, pikkuleipiä.

Osa vieraista lähti kahvien jälkeen jo kotiin, osa jäi vielä saunomaan ja istumaan iltaa. Iltapalaksi tarjottiin makkaraa grillistä, päivältä jääneitä salaatteja, dipattavaksi porkkanaa, kukkakaalia, kurkkua ja paprikaa, paria dippikastiketta, popcorneja, karkkia... Niille jotka halusi oli olutta/siideriä, mutta lähinnä oltiin limppari-linjalla, humalahakuista juomista ei meillä muutenkaan harrasteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi