Mun virtsa on haissut aivan kamalalle jo 5 vuotta, siitä lähtien kun sain ekan lapseni.
Aivan järkyttävää.Luulin, että on jokin ohi menevä hormoneihin liittyvä juttu. Mutta ei. Pissani haisee nyt samalle kuin monien muiden. Nimittäin vessassa haisee monesti kusi, kun sinne menee nopsaa toisen perään. Ihmettelin ennen, ovatko ihmiset tosiaan kamalan epähygieenisiä. Nyt omani haisee kamalalle, vaikka mistään pesemättömyydestä ei ole kyse.
Kamalaa, vanha nainen haisee varmaan siis tälle. Kohta alkaa henkikin haista.
Kommentit (15)
Mä en kirjoittanut, että kuseni haisee pahalle, koska juon nykyään vähemmän kuin 5 vuotta sitten. Luuletko, että olen niin daiju, etten tajuaisi, että nesteen määrä ja ruoan laatu vaikuttavat urean laatuun?
päästäsi taitaa kusi tullakin.
Terveisin 2
Kakkonen voi haistaa virtsani ja miettiä luetun ymmärtämisen taitoaan.
enkä tiedä mistä voi johtua. Muistan kun äitilläni haisi aikoinaan ja ajattelin että yäk. Pitää koittaa varmaan vielä juoda enemmän jos se johtuisi siitä
kahden lapsen äiti
ajatellut käydä lääkärissä kusaisemassa purkkiin? Tietääkseni normaali virtsa ei haise. Sinulla voi olla vakavemmanpuoleinen virtsarakontulehdus johon tarvitset kovat antibiootit.
Jos ei oireita, ei hoitoa! Paitsi immuunivajaat, vanhukset, pienet lapset, raskaana olevat ja erityisesti miehet.
Oreettomat avohuollon terveet naiset eivät ole hoidon piirissä, jos ei ole oleellisia VTI-oireita!
Diabeetikonkin pissa voi haista pahalle.
Oreettomat avohuollon terveet naiset eivät ole hoidon piirissä, jos ei ole oleellisia VTI-oireita!
Kannattaa juoda riittävä määrä nestettä päivässä!
Ota esim. 2 litran vesikannu ja pyri juomaan se päivän aikana. Vähintään.
Tshemppiä!
niin täytyy olla jo kusta päässäkin... Ei olis kovin kummoinen juttu käväistä asian tiimoilta lekurissa eikä netti palstoilla sitä selvitellä... Hoh hoijaa............
Tikuta sä vaan sitä pissaa ja anna ammattilaisten päättää kenet hoidetaan ja miten!
minä ainakin huomaan että pissini haisee väkevälle jos en ole ehtinyt juoda tarpeeksi.