Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua että 4v pissaa isän seurassa housuihin? Kotona ei KOSKAAN

Vierailija
12.03.2008 |

Viimeksi kun toi lapsen sillä oli pissat housuissa. Ei mennyt montaa päivää siitä eteenpäin kun tuli käymään meillä ja en oikein nähnyt kutittiko tms mutta taas tuli pissat. Vaikka kuinka kutittaisin häntä niin ei ikinä ole pissannut. Mietin vain paljonkohan mahtaa isän luona tulla housuun jos lyhyen ajan sisällä muistan 4 krt kun on tullut silloin kun isä on meillä, tai on jo housussa kun tulee

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aivan hämilläni kun pissasi housuun, näin ei ole koskaan käynyt. 2 kertaa olen nähnyt että tulee silloin kun isä kutittaa, pari kertaa on ollut housussa kun tuo lapsen. Ja jos minä kutitan häntä tosi kovin ei tule kyllä pissat housuihin vaikka nauraisi kuinka

Vierailija
2/10 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain todella ihmeissäni ja meinaankin kysyä isältä että pissaako hänen luonaan usein housuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 4v. pissailee useammin housuun isänsä seurassa, kun isä ei muista komentaa vessaan ennen uloslähtöä, iltaisin ym.

Vierailija
4/10 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten se tuskin jännittää. Hassua vain ettei minun luona ole ikinä tullut housuun. Vaikka unohtaisi käydä ennenkuin lähdetään johonkin niin odottaa kyllä siihen asti että ollaan perillä.

Vierailija
5/10 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- isä ei huomaa muistuttaa vessassa käynnistä

- sinun asenteesi: lapsi tietää että inhoat hänen isäänsä ja jännittää siksi isällä oloa (on ikään kuin tekemässä jotain kiellettyä koko ajan, kun hänellä ei ole sinun lupaasi rakastaa isää)

- isän asenne: lapsi tietää, että isä inhoaa sinua ja jännittää siksi isällä oloa

- avioerotilanne yleensä: tapaamiset ovat konkreettinen muistutus siitä, että lapsellakin on joskus ollut kokonainen perhe, joten eron haavat aukeavat joka tapaamisella.

Vierailija
6/10 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim isä on lyönyt lasta ja pelkää kutittaessa että sattuu tms?

Vierailija
7/10 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsikin tietää sen. Eli tuosta tuskin on kyse.

Vierailija
8/10 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuitenkin tuntuu niin oudolta että tietenkin huolestun. Kotona ei ole yli 2 vuoteen pissannut housuun vaikka olisi minkälainen hätä ollut tahansa, aina on vessaan asti kerinnyt. Saati että kutittaessa tulee samantien housuun. Saattaa minulla itsellänikin tulla pissa jos joku kutittaa eikä lopeta ajoissa mutta että heti tulee, outoa

Vierailija
9/10 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä narusta vetämällä voisi jo syitäkin löytyä, mahdollisesti. Eihän tämä lapsi pelkästään vieraile isänsä luona, vaan asuu siellä. Hänellä on siellä koti ihan yhtä lailla kuin ap:n luonakin, joten ap:n asenteessa saattaa olla korjaamisen varaa. Tai sitten ei, johtolanka on kieltämättä heikohko.

Vierailija
10/10 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kyllä sitä mieltä,että kysy isältä..Käytä lapsi lääkärissä.. Voi myös pissiä housuun sen takia,että " pelkää" isäänsä..Jos isä suuttuu aina,kun lapsi pissaa housuun..(jäänyt " trauma" siitä) Siis ei tietenkään suutu sinun nähtesi,mutta kun ovat kahdestaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan