Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eilinen 4D LASKISEKSIN ABC,oksettavia laardeja,mun mies sanoi heti etta hyvaa yota ja painui maate,itsellakin jai loppu katsomatta. Pakko sanoa etta mua melkein oksetti

Vierailija
12.03.2008 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esiintyä maailmalle ja vielä alasti.

Vierailija
2/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ok, olihan ne naiset ihan kamalan näköisiä, todella todella sairaanlihavia. Ja jotenkin ihmeellisiä, kun kai oikeasti ainakin se yks kuvitteli, että mies kuin mies haluaa häntä.

Mutta ne miehet oli IHAN sairaita henkisesti, jotka ihannoivat niitä naisia. Varsinki se eka ja sitte se homppeli. Eihän tuossa ole kyse rakkaudesta tai seksuaalisesta halusta vaan sairaasta fetissistä, jossa ihannoidaan jotain, mikä ei ole lainkaan normaalia. Jokainen, joka oikeasti rakastaa naistaan, ei halua tälle sairaalloista lihavuutta, joka tappaa nuorena.

Itsekin olen ylipainoinen ja kärsin siitä kovasti, vaikka mieheni suunnilleen jumaloi minua nytkin. Sainpas kunnolla pontta nyt jatkaa laihduttamista, 4kg on vasta lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihminen voi syödä itsensä tollaseksi mammutiksi. Turha puhua sairaudesta-nuoruuden kuvissa ovat olleet ihan ihmisen näköisiä.

Vierailija
4/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt alkoi laihdutuskuuri. loppui mässäily kerralla. hyi saatana miten voi olla oksettavan näköinen 300 kg nainen. ja niitä miehiä en edes yritä ymmärtää!!

Vierailija
5/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli suorastaan paha olo. Katsoin tosin vain puolet. Alkoi säälittää ne lihavat naiset - eikö niitä voisi mitenkään auttaa. Ei siinä kunnossa voi elää kovin vanhaksi.

Vierailija
6/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kattonu. Mä katoin sieltä täältä ja täytyy sanoa että itsekään en ole hoikka, mutta tuohon on vielä piiiiiitkä matka. =)

En mä vois enää päästää miestä lähelleni.. Saatikka elää itseni kanssa.

Vierailija
7/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä läskit itse tiesivät, että kyse on fetissistä. Hyväksyivät sen.

Mutta kyllähän se oli aika kummallista katsottavaa.. Sai kyllä miettimään omaa painoaan! Vaikka minullakin matkaa tuollaiseen kokoon on.

Vierailija
8/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla haukutaan läskiksi jos 5 kiloakin on ylipainoa.

Vierailija
9/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joillakin ihmisillä tärkein kriteeri parisuhteessa on se että kumppani on sairaalloisen ja hengenvaarallisen ylipainoinen

Vierailija
10/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin hengenvaarallista

Vierailija
11/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, päällä en voi kauaa olla kun polvet ei kestä, mutta noin muuten.

Vierailija
12/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta ei noin läskejä edes löydy...

Vierailija
13/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen ihraperseen kuva, niin voisi suklaan syönti vähetä:0

Vierailija
14/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lle miehelle vain seksuaalisen fetissin ruumillistuma, ei todellakaan rakas aviopuoliso. Ja sille tielle en edes lähde, että lähtisin ihmettelemään toisten fetissejä; hei, jotkut kiihottuu pissasta ja kakasta, jotkut kumisaappaista, jotkut lehmistä...Mitäs siinä sitten, jos kiihottuu. Mutta siis sehän on selvä, että ihan jo naiset terveydentilan takia hänen pitäisi laihtua. Tuollaisena lyliäskinä hän vastaa täydellisesti miehensä seksifetissiä, ja mies ihailee häntä seksuaalisesti; mutta jos mies RAKASTAISI häntä ihmisenä, miehelle olisi varmasti tärkeämpää vaimonsa hyvinvointi, ja ylipäätään se, että heillä on mahdollisuus elää pitkään ja terveenä yhdessä. Sen pitäisi olla todellakin tärkeämpää, kuin se, vastaako vaimo hänen seksuaalifantasioitaan ulkoisesti!

Jos minun seksuaalifantasiani jotenkin vaarantaisivat mieheni hyvinvoinnin, terveyden ja hengen, opettelisin nauttimaan seksistä ilman, että ne fantasiat ja fetissit toteutuvat. Hyvänen aika sentään, olisin vaikka mieluummin ilman seksiä, kuin riskeeraisin sen tähden partnerini terveyden.

Että kumpaakohan se mies rakastaa enemmän? Naistansa vaimona ja kumppanina, vai naistansa seksuaalisen fetissinsä ruumiillistumana? Luulisi, että jos ensimmäistä, niin kannustaisi naistansa laihduttamaan, jotta saisi pitää tämän mahdollisimman pitkään luonaan...

Vierailija
16/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista oli mielestäni tuo sairaalloinen ylipaino. Mutta ehkä tuolla ohjelmalla haluttiin kertoa ihmisille, et kaikilla on oikeus seksiin ulkonäöstä huolimatta. En kyllä nähnyt siinä ohjelmassa mitään muuta hyvää.

Vierailija
17/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat todellisessa kuolemanvaarassa!!

Vierailija:

lle miehelle vain seksuaalisen fetissin ruumillistuma, ei todellakaan rakas aviopuoliso. Ja sille tielle en edes lähde, että lähtisin ihmettelemään toisten fetissejä; hei, jotkut kiihottuu pissasta ja kakasta, jotkut kumisaappaista, jotkut lehmistä...Mitäs siinä sitten, jos kiihottuu. Mutta siis sehän on selvä, että ihan jo naiset terveydentilan takia hänen pitäisi laihtua. Tuollaisena lyliäskinä hän vastaa täydellisesti miehensä seksifetissiä, ja mies ihailee häntä seksuaalisesti; mutta jos mies RAKASTAISI häntä ihmisenä, miehelle olisi varmasti tärkeämpää vaimonsa hyvinvointi, ja ylipäätään se, että heillä on mahdollisuus elää pitkään ja terveenä yhdessä. Sen pitäisi olla todellakin tärkeämpää, kuin se, vastaako vaimo hänen seksuaalifantasioitaan ulkoisesti!

Jos minun seksuaalifantasiani jotenkin vaarantaisivat mieheni hyvinvoinnin, terveyden ja hengen, opettelisin nauttimaan seksistä ilman, että ne fantasiat ja fetissit toteutuvat. Hyvänen aika sentään, olisin vaikka mieluummin ilman seksiä, kuin riskeeraisin sen tähden partnerini terveyden.

Että kumpaakohan se mies rakastaa enemmän? Naistansa vaimona ja kumppanina, vai naistansa seksuaalisen fetissinsä ruumiillistumana? Luulisi, että jos ensimmäistä, niin kannustaisi naistansa laihduttamaan, jotta saisi pitää tämän mahdollisimman pitkään luonaan...

Vierailija
18/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. en kartsonut dokumettia, mutta aikaisemmin olen nähnyt jonkin vastaavanlaisen ohjelman.

Minua kummastuttaa, että ette usko että miehet voisivat HALUTA lihavaa naista!!! Haluavathan he sairaloisen laihojakin...

Miehet ovat joissakin asioissa kummallisia....

Luuletteko että teidän miehennne ovat valinneet teidät vain ja ainoastaan siksi että teillä on niin kaunis luonne? ;oDD

Ehei, vaan siksi,että he myös haluavat seksiä kanssanne.

Aivan kuten nämäkin miehet dokumetissa, seksuaalinen kiinnostus on olut osa valintakriteeriä, itse en eläisi miehen kanssa joka ei olisi kiinnostunut minusta seksuaalisesti.

Ehkä se on väärin, että he antavat rakkaidensa lihoa, mutta jos nainen itse sitä haluaa, niin ei se välttämättä ole sairasta, vaan yhden yksilön halua olla sellainen kuin haluaa. Ketä me olemme sellaista tuomitsemaan?

Vierailija
19/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lihava että on sen vuoksi liikuntakyvytön ja pahasti toimintakykyrajoitteinen, niin hänellä on pahasti päässä vikaa.

Vierailija
20/28 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

178kg ja ei jaksa seistä 5min kauempaa, eivät ole poistuneet yhdessä kotoa muutamaan vuoteen...

No ei hän nyt ihan niinmielettömän lihavalta minusta näyttänyt, lihava toki juu ja kovasti, mutta alle 200kg niin en ymmärrä miksei muka voi seistä, mä oon pahimmillani painanu 148kg ja kyllä seisoin ja kävin töissä sekä opiskelin ihan missä muutkin :/

Täytyy olla että se mies on makuuttanut ja lihottanut vaimoaan kotona sen pari vuotta että on jotenkin surkastunut lihastenpaikat, kyllä nuo kilot vielä luulisi kantavan seisaalteen yli 5min ajan?

Ja, sitten, olihan noilla sitä massaa kummallisissa paikoissa, ei ihan ihmisiltä näyttäneet enää...

Ja, siinä lopussahan oli pariskunta jolla oli niin että ei ole seksiä naisen ylipainon takia, painoi jotain 230kg, miestä se ei haittaa mutta nainen ei itse hyväksy itseään eikä voi antaa miehnsä katsoa tai koskettaa, jalkahierontaa kuulemma saa mies antaa, mutta tahtoisi pesääkin :)

Nainen ei ole jaksanut pariin vuoteen kiivetä asuntonsa yläkertaan (13 rappua) vaan nukkuu alhaalla yksin. Painoa suhteen alussa 95kg ja mies piti häntä todella viehättävän näköisenä, sen kokoisena naisen valitsikin, enkä usko että kyseessä oli mikään läskifetissi, jotkut todella vaan tykkää pyöreistä ja paksuista naisista, oikeesti. Häissään nainen painoi jo 149kg ja raskauden jälken 195kg, mies ei ollut millään tapaa lihottanut naista eikä omannut läskifetissiä, ja nytkin nainen on hänelle vaan edelleen se sama rakas vaimo jonka tahtoisi takaisin, kelpaa kyllä noinkin lihavana koska mies rakastaa naistaan, mutta toivoisi hänen laihtuvan terveyden ja naisen itsetunnon vuoksi jotta parisuhdekin taas toimisi...

Että ei kaikki jotka on lihavan kanssa omaa sairaalloisia fetissejä, jotkut ihan oikeastirakastavat puolisoitaan sellaisina kuin he ovat,

itse olen edelleen ylipainoin aika roimasti, 105kg/167cm, olin hieman vielä paksumpi kun mieheni minut iski ;) ja ei kuulemma omaa läskifetissiä, vaaan rakastaa minua koska olen ihana kaikin puolin, toivoo etten koskaan laihtuisi " liikaa" mutta jos haluan itseni takia laihduttaa ei se pilaa minua ulkonäöllisesti hän on sanonut, kerran ennen lapsia kävin jo 75kg ja siinä kohtaa mieheni sanoi etten enempää laihtuisi mutta se oli vielä hyvä, olin tarpeeksi pehmeä :) Hän on sanonut ettei missään nimessä halua tuntea luita kun koskettaa mua, no sitä pelkoa ei kyllä oelkaan ;)

Ja käänteisesti, vois ajatella että mulla on joku fetissi myös, kun mua taas miellyttää todella kun tunne mieheni luut :) Kylkiluut on ihanat koskea :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän