Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janne Ahonen ompelee, liikkis ;-)

Vierailija
04.03.2008 |

Sain tänään Meidän Perheen uutiskirjeen ja siinä oli kuva Janne Ahosesta ompelemassa ompelukoneella. Oli kuulemma tehnyt pojalleen merirosvoasun. Aika liikuttavaa.. Onko kukaan nähnyt lehteä, siinä taisi olla isompi juttu Ahosen perheestä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen aikaa vain kun juttua on tehty:)

Vierailija
2/13 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin oli tuunannut vaimonsa linnan juhlissa käyttämän iltapuvun ystäväparin häihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis ommellut pojalleen myös hyppypuvun ja vaimonsa linnanjuhlupuvun uudistanut ystävien häihin. Aika yllättävää. Olen joskus aikoja sitten Ahosen etäisesti tuntenut kun eri lajien edustajina samoilla kisareissuilla välillä törmätty, mutta tuo puoli Ahosesta kyllä yllätti täysin.

Mitä nyt kymmenen vuoden takaisista voisi muistella, niin Ahonen on juuri niin sydämellinen ja mukava ihminen kuin tuo juttu antoi ymmärtää.

Vierailija
4/13 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne on myös erittäin taitava piirtäjä, on suunnitellut mm. mäkihypyn Nordic Tournamentin logon ja suunnittelee myös värityksiä ja kuvia mäkihyppääjien kypäriin ja kännykän kuoriin.

Vierailija
5/13 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti mm. äidilleen syntymäpäivälahjaksi Porschen, taisi olla 50-vuotispäivälahja.

Vierailija
6/13 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi tuollasta lässy miestä.

Vierailija
7/13 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ikinä ottaisi tuollasta lässy miestä.

Vierailija
8/13 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa. Tuollaiset miehet ovat juuri niitä kaikista hottiksimpia!

Vierailija
9/13 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis nainen olet. Minä arvostan tuollaisia miehiä.

Vierailija
10/13 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. nordictournament. com/index. htm

Vierailija
11/13 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tuolta Meidän Perheen kotisivuilta, tuolta ylävalikosta sinne eksyin. Söpöä ;-)

Vierailija
12/13 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siis ei välttämättä millään pahalla, mutta ei musta nyt niin kovin söpöä olisi, jos oma mies ompelisi mulle juhlamekkoja. Omituista lähinnä. Ei sillä, että mulla mitään Ahosta vastaan olisi, aika mitäänsanomaton tyyppi. Lähinnä tuota mielikuvaa ja sen tuomaa sympatiseeraamista ihmettelen.

Vierailija
13/13 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelevassa miehessä ei ole mitään kummallista, opetin exän neulomaan ja hyvin sujui ja jopa innostuikin siitä, teki tumppuja, villapaitoja jne.

Jos nainen vaihtaa renkaat tai korjaa autoa ei ole sen ihmeellisempää kuin käsitöitä tekevä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan