Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤SYYS-04-loppuviikkoa¤¤

11.03.2008 |

Maaliskuun alun muheva pino:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12587851&p=1&mpage=6&tmod…

En voinut vastustaa kiusausta joten linkitin ja aloitin uuden pinon:)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan ollut kiva viikonloppu pitkästä aikaa. Raskas tavallaan mutta kiva. Onni kun on herätelly taas ihan kukonlaulun aikaan.... Eilen ennen kuutta (ja minä urheana nousin sen kanssa pitkästä aikaa...) ja tänäänkin 7 aikaan. Ja viime yö oli lyhyt ja huonohko, oli taas pyörinyt yöllä sen jälkeen kun mä olen siirtynyt eri huoneeseen, oli syönyt yöllä jne... Mutta on touhuttu paljon kaikkea. Tai siis ihan normaalia elämää mutta on ollu vähän harvinaista herkkua meillä viime aikoina...

Jo perjantai-iltana käytiin lähikaupassa silleen, että Onni pyöräili. On koko talven halunnut ja ajattelin ettei se kuitenkaan vinkumatta jaksa seiskan aikaan illalla kävellä kauppaan vaikka se lähellä onkin. Joten helpommalla kai päästiin noin:)

Sitten eilen aamulla pyöräiltiin heti 9 jälkeen kun oli ajoissa herätty;) Ja käytiin monta tuntia koko perheen voimin kaupungilla etsimässä kurahousuja. Ja olihan se hankalaa löytää oikeaa kokoa. Oli just nuo 104 ja 110 koot menossa. Tai 104 me haettiin ja kun se vihdoin löytyi ja kotona kokeiltiin vielä tänääkin todettiin että ehkä 110 olis voinut olla ihan hyvä mutta ei jaksettu enää alkaa venkslaamaan... Ihan hävettää mutta en ole tajunnut,e ttä näillä vesikeleillä tarvii talvellakin kuriksia vaikka onkin kosteussuojattu haalari. Perjantaina tajusin ja pakko oli heti ostaa. Oon kyllä ollu hokara kun en oon tajunnu. Eikä kyllä ole tätit tarhassa huomauttaneetkaan.. Onnille olivat kyllä sanoneet ettei voi mennä rapakoihin kun ei ole kuriksia...

Hölmölle tuntuu kertoa tämmösestä ihan tavallisesta viikonlopusta mutta kun meillä on ollu vähän (paljon siis) kireyttä ilmoilla ja on ollu semmosta ihme vetkuttelua aina nuo viikonloput. Eilen illalla sitten saunottiin koko porukalla, mä leivoin ison taikinan pullaa Onnin kanssa.. Ja Onni sai yhden isomman lelunkin kun ei olla piiiitkään aikaan ostettu mitään sille. Itte sain sitten vähän päivitettyä meikkivarastoja ja sen semmoista.

Tänään metsästettiin pajunkissoja mutta kaikki parhaat oli läheltä jo viety. Mummulassa oltiin sitten iltpäivästä tähän iltaan. Nyt tuo lapsi on ihan yliväsynyt kun on nukkunut superlyhyen yön eikä päikkyjä. Mä tuossa katoin kun se äsken tuossa sänkyllä hyppi ja hoki " kommervenkkaa hyttynä myttynä maahan" . Mietin että jos aikuinen on väsynyt, se tuppaa olemaan paikoillaan kun taas yliväsynyt lapsi riehuu. Miten se jaksaakaan...?

Tarhassa olis torstaina naamiaiset. Mä oon huono ideoimaan tämmösissä... Mun mielestä (vanhanaikainen ja periaatteellinen minä taas nostaa päätään) 3-vuotiaan nyt ei välttämättä tarvi mitään kostyymeja juuri hankkia... Eikä mun mielikuvitus riittäiskään...

Oikein kiva joskin uuvuttava viikkis on ollut. Aivan mainioita letkautuksia on Onnilta tullut taas viikonloppuna. Ehkä palaan niiden tiimoilta. Nyt poika parka itkee ihan väsyneenä. Pitää mennä keittään puuro.

T-P

Vierailija
22/26 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienellä reissulla, oli mukavaa. Kotona odotti kuumeinen esikoinen:( Eilen iski flunssa, nyt pientä lämpöä, lukuunottamatta yhtä notkahdusta, kun hetken kävi alilämmön puolella. Tyttö nukahti sohvalle ja joi sitten vaan vähän maitoa ja halusi pesulle ja nukkumaan. Nukahti saman tien sänkyynsä uudelleen. Pistää huolestuttamaan:( Todella harvoin on noin kipeän oloinen. Ei ole montaa kertaa kuumettakaan ollut aikaisemmin. Kun osais nähdä tulevaisuuteen, kun tietäis edes miten tyttö huomenna voi. Joillekin tää ois aika tavallinen tauti, mutta meille ei.

Toivottavasti yö tuo mukanaan ihmeen ja huomenna on jo parempi vointi! Meidänhän pitäis lähteä pääsiäiseksi reissuunkin, saa nähdä miten käy. Säälittää lapset, jos joudutaan perumaan kylpyläreissu.

T@hti, miten teillä voidaan?

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tänne taas ennättäny tai jaksanu kirjotella..lukea kyllä.Töissä oli taas vajausta ja töitä sai tehdä..oli pitkästä aikaa kaikki lapsetki paikalla eli ehkä jotkut taudit helpottanu?!Unettomuuskin taas vaivaa ja jokin kevät väsymys..ei jaksa,ei huvita oikein mitää.Tuntuu et kaikki aika menee vaan töissä ja kotihommissa,jumppa ainut henkireikä.

Työsopimus loppuu toukokuun loppuun eli taas mietityttää tuleva??!!

Pojalla nous yöllä kuume..vaihteeks.Pähkittiin että miten hoidetaa ni nyt mies alottaaki loman huomenna-piti alkaa vasta torstaina.

Typy jätti yövaipan pois perjantaina.Usein on ollu vaippa kuiva ja jos märkä ni on tainnu tehä ihan aamusta pissan.KAupassa pähkin et ostanko enää vaippoja ni typy sano et ei osteta,hän ei tarvii!!Päätettii sit kokeilla,muutama vaippa on kaapissa.

Kukkuulle halaus!

Tuli mieleen ku T-P kirjotti letkautuksista että perjantaina istuin leikkihuonessa ja joku taapero toi mulla possun käteen.Kysyin mitä possu sanoo ni yks 2½v vastas et " Syökää kanaa,syökää kanaa"

Tuli hyvät naurut viikon päätteeks ;-D

Huomenna seiskaks töihin..Onneks vaa 4päivää :-)

jatu

Vierailija
24/26 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläki tosi harvinaista pojan sairastaminen.Tammikuussahan oli pahan influenssan kourissa ja nyt taas kuume..ei ikinä ollu näin peräkkäin kipeenä.Normaalisti ehkä kerran vuodessa sairstanau..Yöllä herätti et kurkkuun sattuu...Saa nyt nähä mitä seuraa??

Paranemista teille!!!Ja kaikille sairastajille!

jatu

Vierailija
25/26 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos huolenpidosta! Tässä vaiheessa lienee turha toivoa, että päästäis terveenä matkaan. Nyt toiveena on, että päästäis matkaan, vaikka sitten ei pystyttäiskään osallistumaan ohjelmaan eikä uimaan...

Esikoisella on pitkittynyt flunssa, josta ei ota mitään tolkkua, onko se tulossa vai menossa vai mistä on kyse. Välillä poika tekee ja touhuaa, mutta nyt taas kuume tuntuu nousevan :( Neiti on hyvissä voimissa pääasiassa joten toivottavasti kuuri puree tällä kertaa. Pekka ei varsinaisesti oo sairastanu nyt, mutta pientä nuhaa hänelläkin. Iikan silmät jo aika hyvässä kunnossa, mutta ääni painoksissa ja kuivia yskänpuuskia :(

Yöllä mulle iski epätoivo ja tuli iso itku. Mies ihan säikähti ja koitti lohdutella. Kyllähän mä mietin, ettei pitäis toivoa liikoja, mutta sitten kun näin reissuohjelman ja asiat rupes rullaamaan, niin odotukset on myös noussu. Jotenkin ei tullu ees mieleen, et sairaudet ois esteenä, kun aiemmin on oltu niin terveinä.

Siivonnu oon ja pesassu ikkunat ja vaihtanu lakanat ja pessy pyykkiä sekä järjestelly kaappeja pakkaamista helpottaakseni ja että ois kiva tulla takaisinkin (ainahan se on)

Kun ois toisenlainen rahatilanne ja yksityinen lääkäri lähempänä, veisin varmaan koko poppoon sinne ja pyytäisin, että kuunnellaan keuhkot, katotaan korvat ja otetaan crp. Mutta nyt en tiedä, mitä pitäis tehdä.

Anteeksi omanapaisuus ja pikkusieluisuus. Kun ei oo mitään oikeasti suurta asiaa, pitää kitistä pienistä

T@hti

Vierailija
26/26 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut netti jumissa viikon verran, sähköpostissa olikin paljon luettavaa. Nyt sitten pimeni vanha televisio, höh. Miten muka tuntuu niin vaikealta aloittaa arkea kun ei näe aamuteeveetä ja vilho ei näe aamupikkukakkosta. kamalaa riippuvuutta.

Tulen huomenna kertomaan miten selvisimme televiisiottomuudesta.

Onnittelet TEA yövieroituksesta. olen teitä seurannut kun jo syyslapsosten aikaan pidimme unikouluja samaan tahtiin ; ), meillä mä yritin yövierottaa tammikuussa mutta elo meni kamalaksi, tosin silloin purin myös imetysdiettiä ja sekin taisi samuun vaikuttaa.

Nyt on elo rauhaisampaa, eniedä milloin olisi aika uudelle yritykselle, vähän tästä pääsiäisen ajasta puhuttiin miehen kanssa, jotenkin en jaksais huudatusta nyt kun samun elo muuten on aika hyvällä mallilla, dietit on kohdallaan (tosin soijamaito ei sopinut) kauramaidon ohella samuska on nyt maistellut almisronpeptiä koktailina. mutta iho hyvä, ja nyt näyttäis et viljat sopii myös lihoista kana ja nauta porsas jne...

ja sitten mulla on näitä työpäiviä, niin ehkä katselemme vielä. Ite diettaan enää maitoa ja soijaa. kananmunaakin suittaa jo syödä.Ehkä katsellaan vielä.

Kukkuulle halaus,itse kävin muutama vuosi sitten läpi melkoisen kriisin vanhempien sairastaessa. se oli isompi prosessi kuin ymmärsinkään.

Samu opettelee kävelemään, ottaa huteria askelia,on kuin juovuksissa. Iltaisin on semmoinen tohina päällä että pää on ihan hikinen. Puskee viimeistä kyytiä Vilhoveljen leikkien keskelle ja siitäkös veli hermostuu. Ei ole lepohetkiä päivässä ei, mutta rakastan heitä niin että sydämestä puristaa.

Töitä on ollut kiva tehdä se 2per viikko, ihan sopivasti. ahistaa vaan kun työnantaja odottais kai että tekisin kohta enempi, mut en kyllä meinää kuin sen että pärjätään, toistaiseksi.

tiivii