Ihanaa! Sain tänään lähetteen rintojenpienennysleikkaukseen...
Johan näistä isoista tisseistä onkin aika päästä eroon. En jää ikävöimään miesten katseita, sillä ne ovat enemmänkin olleet kiusallisia kuin nautinnollisia... Ainakaan minulle.
En kyllä ymmärrä niitä naisia, jotka ottavat silikonit vain saadakseen isot rinnat. Sairauden ym. takia voin ne ymmärtää, mutta kohtuus koossa olla pitää.
Kommentit (23)
Lasten jälkeen roikkuvat tyhjät A-kupin rinnat ovat nyt normaalin näköiset. Kukaan ei voisi sanoa et nämä on liian isot mutta keskikokoiset ei siis huomiota herättävät. Onnea leikkaukseen!!!
Tuonkin minä ymmärrän, sillä kukapa riisipussejakaan halua kantaa. Kauniit rinnat ovat kauniit rinnat, ovat ne sitten aidot tai hieman täytetyt. Tarkoitin tuolla kommenteillani silikoneista näitä kaiken maailman " lindoja ja johannia" , joilla varmasti on enemmän fyllinkiä tisseissä kuin aivosoluja...
Ap.
Itselläni on ollut aina D-kuppi, johon olen ollut tyytyväinen, mutta nyt imetyksen jälkeen on E- kuppi tai jopa F. Eikä minulla ole vasta kuin yksi lapsi. Pelkäänkin minkä näköiset rintani ovat vaikkapa kolmen lapsen jälkeen. Nytkin jo ovat mielestäni rumat ja roikkuvat.
Mulla on sama ajatus, koko on 70H ja lääkäri tuumas että voi olla vaikeaa saada lähetettä kunnalliseen, mene yksityiselle...Kiva, eikä maksa paljoa.
Luonnostaan isot, sillä äidin puolen suku on isorintaista.
Kuppikokoni on DD ja joskus E. Lääkäri sanoi, että jatkuvat niska-hartiavaivani yms. terveysseikat ovat riittävä syy leikkaukseen, jonka KELA korvaa.
Ap.
Eipä tuottanut vaikeuksia, ihan kävin yksityislääkärillä, joka tekee lähetteen lähimpään sairaalaan... Minulla tosin on pitkä sairaushistoria ja nämä isot rintani vaikuttavat terveydentilaani heikentävästi.
Eli mars vaan lääkärille pyytämään lähetettä. Sen saaminen onnistuu kuulemma ihan TK-lääkäriltäkin, sillä tuttavani pääsi sitä kautta leikkaukseen D-kupeilla kuntapuolelle.
Ap.
ja olen 160 ja 50kiloa...
selkä ollut kipeä nyt viis vuotta ja mikään liikunta ja fysioterapia ei ole auttanut, vie yöunet ajoittain...
Mutta voisinko tällä koolla päästä leikkaukseen vai onko yksityinen ainoa vaihtoehto?????
Minulla kun ei mitään särkyjä onneksi ole koskaan ollut. Ongelmana tosiaan on vain roikkuvat rinnat ja sitä myöten hankaluus löytyy sopivia liivejä, takkeja, puseroita jne. Tämä taitaa kyllä olla ajankohtaista minulle vasta kun olen lapseni synnyttänyt.
Mutta tosi ihana juttu kun pääsit leikkaukseen! Minua ei aiemmin miesten katseet haitanneet, olin jotenkin niin tottunut niihin. Ja silloin rintani olivat vielä kauniit. Mutta nyt ne eivät ole mielestäni edes kauniit ja katseet tottakai häiritsevät enemmän.
6
Tajuttoman kallistahan tuo on, mutta onhan sillä niin suuri henkinen vaikutus että pitää tosisaan oikeasti harkita asiaa.
6
Itselläni on myös rinnat F-kokoa ja olen päättänyt mennä leikkauttamaan nämä, kun lapset on tehty ja imetetty. En yksinkertaisesti viitsi leikkauttaa niitä montaa kertaa. Tuttuni on plastiikkakirurgi ja sanonut, että saan lähetteen kunnalliselle milloin vain. Vinkki: kannattaa tutustua vakuutuksiin ja ottaa hyvissä ajoin sellainen, joka kattaa myös rintaleikkaukset. Jos siirtää leikkausta muutamalla vuodella niin voi siististi mennä vakuutuksen piikkiin yksityiselle.
Olen todella iloinen puolestasi, ja samalla hirveän kateellinen. Tahtoisin myös pienennysleikkaukseen. Hartiat kipeät ja liikkuminen on inhottavaa, kun rinnat vain hyppii ja niihin sattuu. Ja kyllä, minulla on kunnolliset urheiluliivit. Minulla on koko 75DD, ja vaikkei kuulostakaan kovin isolta, niin mulle se on liian iso.
Joko kunnalliselle, tai yksityiselle jos en kunnalliselle pääse. Pitää sitten vain säästää.
Tiedätkö ollenkaan minkä kokoisiksi rintasi tulevat leikkauksen jälkeen?
Kyllä sen lähetteen saa kun perustelee hyvin.
olen ollut erittäin tyytyväinen. Leikkaus onnistui hyvin. Onnea leikkaukseen!
Siis lähetteestä leikkaukseen, ja missä leikattu? Onko lopputulos ollut mielestänne hyvä?
Kyllä sinun noilla DD-kupeilla pitäisi päästä leikkaukseen, sillä saman kokoisilla menen itsekin. Onhan nuokin jo isot.
Ap.
mulla oli ennen lapsia D/DD kuppi, kahden lapsen jälkeen FF/G vaikkei painoa tullut lisää, jäivät vaan aina suuremmiksi raskauden jälkeen :(
itse sain lähetteen jälkitarkastuksen yhteydessä neuvolasta, sattumalta sama lääkäri joka teki mulle työhön tulo terveystarkastuksen viisi vuotta aiemmin ja kysyi jo silloin että olenko moista harkinnut, että selkäni tulee todennäköisesti olemaan kipeä ja kärsimään tässä ammatissa suurin rintojen vuoksi (päiväkodissa, eli työasennot mitä sattuu, paljon kyykistelyä ja pienten osastolla nostamista/kantamista)
lähetteen saamisesta meni reilu puoli vuotta että pääsin kirurgin arvioon. Olin valmistautunut hirmuisella perustelulitanialla joka kuitenkin jäi käyttämättä kun plastiikkakirurgi kokeili rintani painoa ja mittaili hetken ja sanoi:" laitetaan leikkausjonoon"
Leikkausjonossa olinkin sitten melkein KAKSI vuotta!! KANNATTAA SANOA ETTÄ OLET VALMIS OTTAMAAN PERUUTUSAIKOJA PIENELLÄKIN VAROITUSAJALLA VASTAAN, saatat päästä silloin nopeammin jos leikkaus peruuntuu ja jonon pari seuraavaa ei pääse niin pienellä varoitusajalla tulemaan, itse pääsin lopulta juuri näin leikkaukseen viiden päivän varoitusajalla.
Leikattiin kesäkuun alussa, ei mitään tulehduksia tms. sairaslomaa kolme viikkoa ja olisin tarvittaessa saanut jatkoakin, mutta mulla oli sopivasti kesäloma siihen putkeen joten en tarvinnut.
Tavoitteena oli Ckuppi, D jäi ja olen ihan tyytyväinen :)
että rinnat ovat todella kauniin muotoiset! Eli leikkaus onnistui todella hyvin siltäkin osin!
Tuntuuko rinnassa mitään muhkuroita tms? Itselle nännit ovat tosi tärkeät seksin kannalta...
Kauanko olit leikkausjonossa siitä, kun sait lähetteen siihen asti, kun sinut leikattiin?
Ap.
Tuttavalleni tehtiin pienennysleikkaus ja on ollut erittäin tyytyväinen.