Vihaan itseäni koska olen tällainen luuseri :-( Onneton epäsosiaalinen reppana, jolle
ei ole sijaa tämän päivän sosiaalisten itseään esiin tuovien ihmisten parissa :-( Tänään sen taas huomasin kun työpaikan palaverissa en saanut taaskaan suutani auki, kaikki pitävät tyhmänä ja vähintäänkin kummallisena kun olen aina hiljaa. En vain voi sille mitään etten isossa joukossa uskalla puhua :-(((((((Pienemmässä porukassa kyllä osaan puhua joten kuten ja työnikin hoidan noin muuten ok, mutta kärsin tästä vammastani todella. Maailma on julma kaltaisilleni ujoille ja estyneille.
Masentaa :-(
Kommentit (3)
Jos et saa suutasi auki, ehkä osaat ilmaista itseäsi paremmin kirjallisesti? Eli ennen työpaikkakokousta tai muuta vastaavaa tilaisuutta, voit lähettää sähköpostitse ehdotuksia tai mielipiteitäsi, jos tiedät etukäteen kokouksessa käsiteltävät asiat. Tai jos sulla on hyvä työkaveri, voit pyytää häntä ottamaan haluamasi asian esille siellä kokouksessa, pääasiahan kai on että hyvät ideat ja mielipiteet tulee esille, ei se, kuka ne ääneen lausuu?
olen juuri samanlainen. Ja kärsin siitä niin paljon.
terveisin kvinna
salaperäisinä ja puoleensavetävinä;)