Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksen politiikka on todettu toimimattomaksi - työvoiman tarjonta ei lisää työpaikkoja

Vierailija
24.07.2025 |

Niin

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon olisi aika erota

Vierailija
2/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muu kuin perskokkare hallitus oikeasti uskonut että duunarien olojen heikentäminen lisää työpaikkoja voi hyvää päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku muu kuin perskokkare hallitus oikeasti uskonut että duunarien olojen heikentäminen lisää työpaikkoja voi hyvää päivää.

Kokoomuksen sanoman ydin on tuo. Mutta todettu nyt vääräksi. Minusta tuosta voisi uutisoida enemmänkin lehdissä ja pitää huolen ettei tuo puolue ole enää vallassa. Kekkonen oli oikeassa mitä Kokoomuksen tuleen.

Vierailija
4/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkareiden on varsinaiset nerot töissä😂

Vierailija
5/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velanotto, rahanpainaminen ja veronkorotukset ja muut vasemmiston populistiset taktiikat eivät luo arvoa.

Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta tuleeko työpaikkoja lisää vai ei, vaan se kiinnostaa että kelan tuilla loisivat työnvieroksujat tulevat minulle halvemmaksi kun tukia leikataan.

Vasemmistolaiset voi perustaa vaikka firmoja ja työllistää itsensä.

Vierailija
6/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen sanoman ydin on tuo. Mutta todettu nyt vääräksi. Minusta tuosta voisi uutisoida enemmänkin lehdissä ja pitää huolen ettei tuo puolue ole enää vallassa. Kekkonen oli oikeassa mitä Kokoomuksen tuleen.

Kyllä. Kekkonen sanoi "Älkää päästäkö kokoomusta hallituksen, ne tuhoaa Suomen! Ja oikeassa oli.

Vierailija
7/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vtn kauhee yllätys! Onko kivaa tuhota Suomi? Onko hauskaa paskoa kotimaa? Kohta elintaso sama kun siperiassa

Vierailija
8/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velanotto, rahanpainaminen ja veronkorotukset ja muut vasemmiston populistiset taktiikat eivät luo arvoa.

Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta tuleeko työpaikkoja lisää vai ei, vaan se kiinnostaa että kelan tuilla loisivat työnvieroksujat tulevat minulle halvemmaksi kun tukia leikataan.

Miksi kaikki tilastot ja faktat näyttivät paremmilta edellisen hallituksen aikana?

Itse vaikka vasemmalla olenkin uskon ennemmän niihin ja myös oman pankkitilin saldoon kuin sliipattujen mainosmiesten puheisiin ja tyylikkäisiin esitteisiin. Tirsk.

Vierailija
9/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orpon olisi aika erota

Orpolla ei ole tarpeeksi selkärankaa tai kiveksiä erotakseen. Eihän se välitä muusta kuin itsestään ja hyväveli kerhostaan.

Vierailija
10/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vtn kauhee yllätys! Onko kivaa tuhota Suomi? Onko hauskaa paskoa kotimaa? Kohta elintaso sama kun siperiassa

Kelaloiselle kuuluu loisen elintaso. Mene töihin jos haluat isomman kämpän ja vähän pihaa.

Vierailija
11/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan halvaksi tämä kokoomus pelleily meille kaikille tuleekin. Vanha sanonta suomalaisista, toisen ihmisen viisikymppisestä ja omasta satasesta pitää paikkansa. 

Osoitat hyvin mihin oikeistolaisuus perustuu. Tunteeseen, katkeruuden tunteeseen. Vaikka koko valtio konkurssiin kunhan työtön kärsii. 

Vierailija
12/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelaloiselle kuuluu loisen elintaso. Mene töihin jos haluat isomman kämpän ja vähän pihaa.

Meinaat että ne on työttömiä eikä työläisiä ja yrittäjiä, jotka saa potkuja ja menee konkurssiin? Oot sä kyllä vajaa.

Vierailija
13/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki tilastot ja faktat näyttivät paremmilta edellisen hallituksen aikana?

Itse vaikka vasemmalla olenkin uskon ennemmän niihin ja myös oman pankkitilin saldoon kuin sliipattujen mainosmiesten puheisiin ja tyylikkäisiin esitteisiin. Tirsk.

Loisilla on kissanpäivät kun vastikkeetonta rahaa jaetaan. Onko tämä sinulle jotenkin yllätys?

Vierailija
14/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan halvaksi tämä kokoomus pelleily meille kaikille tuleekin. Vanha sanonta suomalaisista, toisen ihmisen viisikymppisestä ja omasta satasesta pitää paikkansa. 

Osoitat hyvin mihin oikeistolaisuus perustuu. Tunteeseen, katkeruuden tunteeseen. Vaikka koko valtio konkurssiin kunhan työtön kärsii. 

Miten osoitat empatiaa sillä että varastat puolet palkastani jotta voit maata kotona ja vaatia netissä lisää tukia?

Missä tuossa yhtälössä on sitä kuuluisaa välittämistä ja empatiaa?

Vierailija
15/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoiman tarjotaan ei ole lisätty vaan työn vastaanottamisen kannattavuutta. Se että ihmisen kannattaa tarttua työpaikkaan kun sellainen on saatavilla sen sijaan kuin demaripolitiikalla kaikille maksetaan kotiin ja sit lennätetään Alhol muijia tänne työvoimaksi! ainut vaan että ne ei tee muuta kuin pentuja ja terroristitekoja 

Vierailija
16/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinun elämääsi vaikuttaa miten kelan tukia saava elää? Luuletko että sinun veroja lasketaan jos toisen tukia vähennetään? Nythän perskokkare hallitus on vain nostanut palkkatyöllä elävien kustannuksia. 

Vierailija
17/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velkaa ei olisi tarvinnut ottaa jos Kokoomus ei olisi myynyt valtion yrityksiä kavereilleen.

Vierailija
18/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että ne on työttömiä eikä työläisiä ja yrittäjiä, jotka saa potkuja ja menee konkurssiin? Oot sä kyllä vajaa.

Palstalla ei ulise kelan tukien perään yksikään yrittäjä taikka ihminen joka olisi eläessään tehnyt päivääkään töitä.

Vierailija
19/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten osoitat empatiaa sillä että varastat puolet palkastani jotta voit maata kotona ja vaatia netissä lisää tukia?

Kylläpäs oikeistotrölli taas yrittää. Ei sun psk puheita kukaan usko. 

Vierailija
20/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kylläpäs oikeistotrölli taas yrittää. Ei sun psk puheita kukaan usko. "

Eli toisen palkasta varastaminen omaa käyttöön ei osoita empatiaa. Sitähän minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme