Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisitko vaihtaa etunimesi? Jos, niin mikset tee sitä?

Vierailija
11.03.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA olen tottunut tähän nimeen JA ennen kaikkea kunnioitan sitä että äitini ja isäni antoivat juuri tämän nimen minulle ja tahtoivat minun olevan tämän niminen. Se on heidän lahjansa minulle ja siihen on tyytyminen.

Vierailija
2/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan nimeäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olen vaihtanut jo. Vaihdoin 12-v.

Vierailija
4/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenvaihto on jotenkin kummallista. En ymmärrä. Yksi tuttava vaihtoi nimensä yhden kirjaimen takia. Se oli minusta tarpeetonta, ihan sama onko eri virallinen nimi ja kutsumanimi.

Vierailija
5/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en usko, että ympäristö oppisi käyttämään muuta nimeä enää minusta, niin taitaa jäädä vaihtamatta..

Vierailija
6/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sii vanhemmat olivat myötämielisiä, kun olit noin nuori. Onko koskaan harmittanut nimenvaihto? Ajattelin vain, kun itsellä oli ihan eri nimimaku lapsena kuin nykyisin,,,

Juu, siis äitini oli. Oli yksinhuoltaja. Isäni (joka nyt kuollut) oli Irlantilainen, ja uusi nimeni myöskin. Äitini alkoi puhua aikanaan, että hitsi kun ei muistanut kyseista irkku nimeä silloin, kun minut kastettiin. Ihastuin nimeen ikihyviksi, ja halusin ehdottomasti vaihtaa.

En ole ikinä katunut, että vaihdoin nimeni, sillä nyt minulla on myös isäni irlantilainen sukunimi (isä ja äiti menivät naimisiin kun täytin 18v, mutta ehtivät olla naimisissa vain 2v ennen kuin isä kuoli syöpään...).

2

Vierailija
7/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta minäkin uskon, että sukulaiset ja vanhat tutut ei kuitenkaan käyttäisi uutta nimeä. Paras aika vaihdolle olisi ollut heti lukion jälkeen, ennen opiskelukavereihin ja työkavereihin tutustumista.

Vierailija
8/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden, joka vaihtoi toisen nimensä kutsumanimekseen, ja kaikki oppivat käyttämään sitä toista nimeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi