Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei! Ajattelin perustaa blogin. Voisiko joku neuvoa?

Vierailija
11.03.2008 |

Mietin että kumpi on parempi, vuodatus vai esim. Blogger? Ja sitten sen tahtoisin tietää, että jos seuraa jotain tiettyä blogia ja tahtoo laittaa sen omaan blogiinsa sellaiselle listalle mitä seuraa, niin pitääkö siitä ilmoittaa sen toisen blogin omistajalle, kun sen linkittää omaan blogiinsa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyse on siis monista eri blogeista, ei vain tietyistä seuraamistani.

Mutta saahan bloggerissa estettyä blogin näkymisen ulkopuolisille, jolloin siis hakukone ei sitä löydä eikä kukaan tiedä siitä mitään ellet itse anna niille osoitetta. Meillä on perheblogi laitettu näin. Kokeilimme joskus salasanallista härdelliä, mutta kaikki unohtivat sen salasanansa alta aikayksikön...

Vierailija
2/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielellään suomenkielinen kun muut kielet ei ole niin kauhian hyvin hallussa. Osaako kukaan antaa vinkkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogger on minusta paras, siellä on mulla jo viisi tai kuusi eri blogia :) Meneehän sekin välillä rikki, mutta kyllä Vuodatus tuntuu hauraammalta.

Vierailija
4/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on sekin, että jos sun blogisi sivuaa sen toisen aihetta, niin se toinenkin bloggaaja varmaan mielellään lukisi sitä :)

Vierailija:

Ja sitten sen tahtoisin tietää, että jos seuraa jotain tiettyä blogia ja tahtoo laittaa sen omaan blogiinsa sellaiselle listalle mitä seuraa, niin pitääkö siitä ilmoittaa sen toisen blogin omistajalle, kun sen linkittää omaan blogiinsa?

Vierailija
5/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei ilmeisesti voi antaa yksityisille sivuille pysyvää blogin lukemislupaa vaan se vanhenee aina kahdessa viikossa?

Mistä löytyisi sellainen blogiohjelma jossa voisi antaa esim. salasanan sukulaisille että pääsisivät lukemaan kuulumisia ja katselemaan kuvia?

Vierailija
6/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodatus?

Olen pitänyt siellä blogia kohta pari vuotta ja alussa oli kyllä tosi paljon ongelmia ja homma ei toiminut. Nykyään toisinaan kuvien lataus kestää " ikuisuuden" , mutta muuten ei isompia ongelmia ole ollut. Ihan älyttömän helppo käyttää, kun kerran minäkin osaan.

Vierailija
7/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suomenkielinen ja aika helppo käyttöinen. saa salasanan taakse.

Mulla ollut vuodesta 2004 ja alussa oli enemmän ongelmia, nykyisin ei oikeastaan mitään, joskus kuvien lataaminen ei sillä hetkellä onnistu, mutta materiaalia esim ei katoa ja hyvin harvoin on niin, ettei sivuille pääse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme