Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia synnyttämisestä Jyväskylässä (Keski-Suomen ks)?

Vierailija
11.03.2008 |

Millaista oli?

Mahdollisesti muutto sinne tiedossa, joten synnytyspaikka vaihtuu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla en, joten en osaa kertoa itse mitä siellä olisi erilaista, mutta kysy jos haluat jotain tietää.

Vierailija
2/5 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tarjotaanko vaihtoehtoja synnytysasentoon (jakkara kiinnostaa)?

Mikä on kivunlievityspolitiikka - onko vaihtoehtoja tarjolla?

Yleensäkin ilmapiiri kiinnostaa, onko siellä hyvä olla?

Nettisivuista ei saanut paljoa irti.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilat ovat hyvät, remontti on takana.

Kivunlievitystä on periaatteessa käytössä ympäri vuorokauden, mutta jotkut kätilöt ovat vähän luomuintoisia.

Ilmapiiri - no, minulla on synnytyksissä ollut aivan ihana kätilö, mukava kätilö, ja ihan ok kätilö joka tosin ei suostunut kivunlievitykseen vaikka olin synnytyspelkoasiakas. Osastolla lepohuoneessa ekassa synnytyksessä oli ihan kamala natsikätilö, vikassa synnytyksessä yksi ronski joka tutkimatta päätti vauhdittaa synnytystä ja lapsi meinasi syntyä vessaan.

Vähän siis tuurista kiinni. Lääkärit äitipolilla ovat pääsääntöisesti nuoria naisia, joista vain hyvää sanottavaa.

Vierailija
4/5 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tullut yleensä vedet ensin, joten vesisynnytykseen en ole päässyt, mutta jotkut ovat. Jakkaraa en ole nähnyt, itse olen käyttänyt ainakin sellaista isoa palloa.

Kivunlievitystä on tarjolla ainakin ne normaalit lääketieteelliset, sairaala on sen verran suuri, että luulisi, että niissä ei suurempia ongelmia ole.

Itse en ole noita puudutuksia käyttänyt, mutta jotkut ovat sanoneet, että niitä ei ihan loppuvaiheessa anneta, eli nopeassa synnytyksessä voi jäädä ilman.

Ilokaasua olen itse lähinnä käyttänyt, ja suihkua ja ja liikkumista, kävellen ja sen pallon kanssa.

Kätilöt ovat pääsääntöisesti kivoja, mutta kun ihmisistä puhutaan, niin aina varmaan löytyy joku, jonka kanssa ei tule juttuun. Ja lastenhoitajat tietysti kanssa.

Ihan positiivisia muistoja minulla on siellä synnyttämisestä, tavallaan haikea ajatella, ettei enää sinne pääse, vaikka lapsiluku on meillä kyllä varmaan jo täysi.

Vierailija
5/5 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat sektioita. Mukavat kätilöt ja lääkärit on osunut minulle, ainoastaan yksi vähän tylympi lääkäri siellä on, nainen. Lastenhoitajatkin olleet mukavia. Olin itse siellä remontin aikaan ja se oli aika rasittavaa, vierailijoita ei saanut tulla, paikat täynnä, melua jne, mutta nyt remppa on ohi.

Kaverini synnytti siellä just jakkaralla, eli löytyy sellainen. Epiduraalin saat jos vain mahdollista, sitä on muutamalle kavereilleni tarjottu, 2 kaveria on pyytänyt mutteivät saaneet kun olivat " liian" nopeita synnyttäjiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän