En ymmärrä ihmisiä, jotka käyvät aamuisin suihkussa.
Itse käyn joka ilta. En voisi kuvitellakaan meneväni nukkumaan päivän pölyt itsessäni. Aamulla riittää sitten pikkupesut ja hiusten kasteleminen.
Kommentit (31)
Ettet nyt vain rivien välissä vaadi kaikkia yöllä hikoilleita aamusuihkuttajia muuttamaan tapojaan sinun mielesi mukaiseksi ; )
Miksi ap kastelet (ilmeisesti vedellä) hiukset aamuisin??! Vesi kuivattaa.
Vierailija:
Ettet nyt vain rivien välissä vaadi kaikkia yöllä hikoilleita aamusuihkuttajia muuttamaan tapojaan sinun mielesi mukaiseksi ; )
ilman, että käy kunnolla suihkussa...
saatan käydä illallakin suihkussa,mutta aamulla AINA,ehkä tottumus siitä kun muksusta asti kovasti treenannut ja ennen koulua oli lenkki ja tietty suihku perään,jäänyt tavaksi--van enään en lenkkeile :)
eli menevät likaisena nukkumaan puhtaisiin petivaatteisiin? Yöks.
tietysti sit jos käy sekä aamulla että ilalla
Onkohan teillä aamusuihkuttelijoilla liian kuuma huonelämpö jos hikoilette yöllä niin pahasti, että aamulla olette suihkun tarpeessa..?? Joskus harvoin kun käyn aamusuihkussa, niin se on kyllä tosi epämukavaa ja palelee hirveästi lämpimästä suihkusta poistuttaessa. -ei kiitos minulle.
Yksin nukkuessa ei tule.
Meidän talossa ainakin on mahdotonta säätää huonelämpöä asuntokohtaisesti haluamalleen tasolle, huonekohtaisesta säädöstä puhumattakaan.
koska olet kotona lasten kanssa. Minä en voisi kuvitellakaan lähteväni aamulla töihin ilman suihkua. Asiakkaiden keskuudessa haluan olla todella raikas.
12: ei meillä ole kuumaa, tunkkaista makuuhuoneessa, olen vain sellainen että yöllä hikoaa ja olo tunkkastuu. Sä palelet aamusuihkun päälle, minä en.
Oleellista, että käy ja on kohtalaisen puhdas. Mietittekö tällaisia ihan tosissaan..?
Kävisin aamuisinkin, mutta en pääse sieltä sitten pois. Ihanan lämmin vesi ja muualla on kylmä! Joskus käyn ja sitten vaan palelee :)
Ihan tottumuskysymys varmaan tämäkin!
seksiä on mahdollisuus harrastaa usein vain iltaisin lasten mentyä nukkumaan. En tiedä olenko outo vai mikä, mutta en voisi kuvitellakkaan harrastavani seksiä päivän hiet ihollani. haluan harrastaa seksiä suihkun raikkaana, puhtaana ja hajuttomana. Seksin jälkeen käydään sitten uudestaan suihkussa :) Ja sillon kun ei harrasteta seksiä, on minulle ainakin äärettömän tärkeää mennä nukkumaan puhtaana. Pelkästään aamulla suihkussa kävijät: menettekö todellakin nukkumaan kaikkien hiusmömmöjen kanssa? Mä en ees saisi meikkejä kunnolla pestyä jos en käy suihkussa. En IKINÄ ilkeäisi mennä sänkyyn ilman suihkua! Ymmärrän toki jos käydään aamulla suihkussa iltasuihkun lisäksi, mutta sitä en ikinä ymmärrä että päivän paskojen kanssa mennään illalla sänkyyn. Hyi hel... puistattaa aivan.
Ja toki jokaisen oma asia. Ihmetyttää vaan niin suunnattomasti kuinka epäsiistejä ihmiset ovat.
Ihme lotraajia ihmiset nykyään. Vaikka en olekaan mikään viimeisen päälle ekoihminen, niin en henno kyllä joka päivä lorotella puhdasta juomakelpoista vettä litratolkulla viemäriin. kuin joskus jostain, kuinka intialainen mies ihmetteli länsimaisten suihkutapoja, he kun peseytyvät vain jos ovat likaisia. hampaiden ja kasvojen pesu, sekä alapesu päivittäin riittää mulle, suihkuun vain tarpeen mukaan. Enkä ole hieltä haiseva törkimys, vaan tavallinen maalaisjärjen omaava ihminen. No, mikäs ihme tämä ilmiö toisaalta on, kun nykyään ihmisten suhteellisuuden taju on kadonnut kokonaan, johan sen jatkuva thaimaassa lomailukin kertoo. (kerjään varmaan verta nenästäni, mutta pakko kommentoida). Hyvää kevättä kuitenkin kaikille suihkuttelusta huolimatta :D Ei pahalla, vain puhtaan veden ja koko ihmiskunnan puolesta.
käymättä suihkussa.
Aamuisin käyn vain jos tarvetta...kuten tänään kun otettiin sellaiset pikapanot aamusta. Olisi pitänyt käyttää kortsua niin ei valuisi koko päivää tai siltä siis tuntuu...
Talvella ihoni ei edes kestä päivittäistä suihkua. Päivittäispesussa ei tarvitse huljutella koko kroppaa, vain haisemiselle alttiit paikat puhtaaksi.
Ymmärrän kyllä että jotkut hikoilevat niin paljon töissänsä, harrastuksissaan tai öisin, että käyvät siksi päivittäin suihkussa.
Juuri näin. Minustakin pitäisi käydä suihkussa vain, kun on likainen. Toki jos käyttää hiustuotteita päiväsaikaan, pitää ne pestä pois illalla. Mutta meikäläinen, joka ei käytä, ei kyllä ala käydä joka päivä 2 x suihkussa vain, koska se ahdistaa joitain hysteerisen oloisia ihmisiä. :o
Kun tekee kotona töitä, voi olla vaikka viikon pesemättä! :D
sitä varten niitä lakanoita käytetään, että ne on helppo pestä. Eikä nykyihminen tosiaan likaannukaan, ellei urheile tai tee fyysistä työtä. Suihkuun vain silloin kun on oikeasti tarve!
suihku piristää. Ja hiuksille on turha yrittää tehdä mitään ilman pesua. Ja peseydyn myös illalla.