PartyLite, olen menossa kutsuille, mihin varaudun...?
En ole ennen käynyt kutsuilla, mutta nyt en voinut vältellä enää.
Eli kyse on tuoksuista, kynttilöistä ym. pikkutavarasta? Mitä sieltä kannattaa ostaa, tiedän että ovat kalliita, mutta mikä voisi olla sellaista tavaraa, mitä ei ole halpana kopiona esim. Vapaa Valinnassa, kun käyn siellä seuraavan kerran?? Kannattaako olla vaan ostamatta mitään, vaikka kuinka kuulostaa ylivoimaisen parhaalta tuotteelta?
Kommentit (21)
Ne tuoksut ovat tosi mietoja ja miellyttäviä verrattuna markettikynttilöihin. Muuten en niihin rahojani upottaisi, vaikka jotkut kynttilänjalat yms ovat tosi kauniita, ovat myös aivan sairaan hintaisia!
Miedompia tuoksuja on mm.
Mansikka-raparperi ja vihreä omena. Ne ovat myös ihanan värisiä
Törkeän kalliita, eikä aina hintansa väärttejä. Esim. kolmisydänkynttilä paloi ihan päin persusta, reijät sydänten ympärille vaan. Jäi kynttilämassaa kamalasti hukkaan.
Votiiveja suosittelen ostamaan, en muita. Tai ehkä paketin tuikkiviakin. säästä niiden kirkkaat muovikipot ja vaihda tavis tuikku metallikiposta sellaiseen. Valaisee kauniisti. Halvalla...
Se näytti PartyLiten kotisivuilla niin nätiltä. Mutta enpäs ostakkaan, kiitos vihjeistä. MITÄ ne kynttilät sitten oikein maksaa, jos ne on tooooooosi kalliita? Siellä sivuilla kun ei oo hintoja. Esim. ne votiivit.
Onneksi ei rahat nyt ihan loppukaan oo, mutta oon aika perusnuuka ostamaan mitään ylikallista, joten minkälaisista summista puhutaan ?
Terv. ap kysyjä
suosittelen kyllä tuota kolmi sydän kynttilää, polttaa useamman tunnin kerrallaan ja painelee sitten ne reunat sisään päin niin palaa tasaisesti.
Mutta paketti tuikkivia (=tuikkuja muovikupissa) maksaa jotain 9e. Paketissa 12 vai 16 kpl.
votiivit, ne nesteytyvät kauniit maksaa ehkä 12 kpl jotain 16e.
Vai olenko nyt ihan väärässä? Mun ystävä hommaa niitä -40% niin siksi en tiedä.
Niitä pitää polttaa kerrallaan tuntikaupalla että palaa tasaisesti.
Noin 8-10 tuntia kerrallaan alussa.
Votiivit kivoja, palaa pitkään eikä jätä turhaa jätettä.
Olen niin herkkä kaikille tuoksuille.
Mutta niitä tavallisia, tuoksuttomia tuikkuja olen ostanut. Ovat todella kauniita ainakin läpinäkyvissä tuikuissa. Tosin aika hintaviahan nekin ovat.. ; )
Koskaan ei tiedä kuinka kauan kynttilää voi sillä kerralla polttaa. Eikä tarvita kuin yksi lyhyempi sessio, niin pilalle meni. Ainakin mulla.
Puhun nyt suorakaiteenmuotoisesta kynttilästä, serkun pyöreä paloi kauniimmin.
Vierailija:
suosittelen kyllä tuota kolmi sydän kynttilää, polttaa useamman tunnin kerrallaan ja painelee sitten ne reunat sisään päin niin palaa tasaisesti.
Toihan on mahdollista vain kaamoksen aikaan jossain sähköttömässä mökissä ;) Ei mitään järkeä niillä hinnoilla. Mitä hassausta
Vierailija:
Niitä pitää polttaa kerrallaan tuntikaupalla että palaa tasaisesti.
Noin 8-10 tuntia kerrallaan alussa.
Esim. tuppereille en ole vienyt mitään, mutta joskus joku vie esim. tulppaanikimpun kutsujen emännälle, mites teidän mielestä?
Olin kynttiläkutsuilla jossa naposteltavan ohella tarjottiin viiniä.
Eka kerta pitkän raskaus ja imetysputken jälkeen kun oli niin tulin hiprakkaan jo parin lasillisen jälkeen.
Aamulla kauhea krappe ja vielä kauheammaksi olo muuttui kun löysin kynttilälaskun lahes 100¿.
Tuoksukynttilät aiheuttavat mulle päänsärkyä (viinin lisäksi) enkä voi niitä polttaa, mut antavat sellaisenaankin hyvän tuoksun likavaatekomeroon.
Ja monet tutut ovat saaneet lahjaksi tuoksukynttilöitä.....
Eli tyyliin 12 tuikkua (siellä tuikkivia) = n.15 ¿ jos en kovin väärin muista. Sellaista hintaluokkaa siis kaikki.
Ostin 12kpl just tuota french vanillaa, ja poltin kahta tuikkua neljä tuntia. Tuikusta paloi kolmasosa.
Eli yksi tuikku palaa noin 12 tuntia. Tavalliset tuikut tuskin palavat niin kauaa?
Ja kyllä laatu on parempaa. En niinkään mene sinne kynttilöiden takia, vaan niiden koriste-esineiden. NIitä sieltä ostan, kynttilät ovat minulle toissijaisia.
Sen takia aluksi noita kutsuja vierastinkin kun kaikki puhuivat vain " kynttiläkutsuista" . Mutta on siinä kuvastossa paljon muutakin.
Kaksilla kutsuilla olen jo ollut ja kyllä vielä menisin uudestaan jos kutsu kävisi. Kerran olin itsekin emäntä ja sain tuotteista alennuksen, ja 40 eur lahjakortin koska vieraat tilasivat jotain 200 eurolla yhteensä.
Ei se emäntä kutsujen pitämisestä rahaa saa, vaan hyvitystä tilaamistaan tuotteista.
Mun mielestä Party Liten kynttilöillä on olemassa joku takuu eli jos kolmisydänkynttilää on poltettu OHJEIDEN mukaan ja silti palaa epätasaisesti, kannattaa ottaa yhteys myyjään ja kysyä asiasta häneltä.
kun tavishalpikset. Ja pitäähän tämmösessä verkostomyynnissä saada myyjälle välistä rahaa, eihän se muuten mitään kannata. Sehän näissä jutuissa tottakai maksaa aina. Ymmärrän, mutta itse en siihen lähtis, kyllä on vaikeeta rahantuloa sekin! ...
Ja sinä voit käyttää toisia vieraita " hyväksesi" saadaksesi myös alennusta tuotteista, pidä omat juhlat!
itse jos olen mennyt kutsuille olen ostanut votiivikynttilöitä , ne menevät nesteeksi ja palavat kokonaan pois , ihan kivoja tuoksuja on. en mene kutsuille , jos en meinaa ostaa mitään - mielestäni emäntää pitää kannattaa . . .