Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minulla muka hirveästi ylipainoa?

Vierailija
11.03.2008 |

Mitat ovat 159/60

5 vuotta ollut sama paino ja nyt ystäväni on alkanut huomautella minulle tyyliin " arvaa montako kaloria tuossa ja tuossakin on.."

ja tuo minulle jotain painonvartioiden pistekortteja..

Olen kyllä sanonut että en tarvitse niitä koska tykkään itsestäni näin mutta jotenkin tuntuu että häntä häiritsee tämä..

Itse olen tyytyväinen näin, ei tarvitse katsoa mitä suuhunsa laittaa koska liikun kuitenkin sen verran paljon että lisää ei tule.

Pystyn helposti pudottamaan 3-5 kg jos olen pari kuukautta syömättä herkkuja mutta en halua..

Miksi hänen on vaikea ymmärtää että en halua olla laiha, siitä ei ole aihutunut minulle kuin harmia..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon terveellisempää pysyä samassa painossa kuin jojotella. Ja painosi on oikein hyvä. Ole rauhassa ja nauti elämästä.

Vierailija
2/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana viikolla 38:) Kyllä tuntuisi aika järkyltä näissä mitoissa olla normaalistikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten sanoin en ole mielestäni laiha mutten mikään lihavakaan:)

Vierailija
4/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siro rakenteeltani, leveät hartiat, lihaksikkaat jalat jne.

Vierailija
5/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sulla vaan maha painaa. Mä oon normaalimitoissa 166/59,5 ja oon todellakin hoikka. Vaatekoko 36 niin hoisuissa kuin paidoissa. On kyllä lihasta, kun urheilen 3-4krt viikossa, mutta siis vyötärökoko farkuissakin on 29. Nyt olen kyllä raskaana.

Vierailija
6/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olis hirveetä juu jos olis koko ajan kauhee maha:)

Vierailija
7/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoni on 49 kiloa (olen todella aina ollut sen painoinen). Olen erittäin pienikokoinen joten näillä raameilla noissa sinun mitoissasi olisin kyllä aika pulska. Mutta rakenteestahan ja lihasten määrästähän se on kiinni.

Vierailija
8/8 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin painoin joskus " huonoina" aikoina alle 50 ja mietin että näyttäisin varmaan ihan norsulta jos lihoisin 10 kiloa.. mutta nyt kun olen lihonut sen ja enemmänkin.. näytän mielestäni paljon paremmalta, olen pirteämpi ja pari muuta ystävääkin on sanonut että näytän hyvinvoivalta ja olen nykyään tosi iloinen:)

Mua rupeaa aina vaan ahdistamaan kun joku tyrkyttää jotain laihis ohjeita..

ap

Vierailija:

painoni on 49 kiloa (olen todella aina ollut sen painoinen). Olen erittäin pienikokoinen joten näillä raameilla noissa sinun mitoissasi olisin kyllä aika pulska. Mutta rakenteestahan ja lihasten määrästähän se on kiinni.