Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kanerva myöntää tekstarit.
11.03.2008 |
Hahah! Mistähän lie saanut likkojen numerot... Tyrkyt antaneet!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mitä se haittaa tai muille kuuluu, jos aikuinen ihminen lähettelee viestejä toiselle aikuiselle, joka ei viestien lähettämistä ole kieltänyt? Tekeehän sitä muutkin. Mitä väliä sillä on, että Kanerva on poliitikko? Tyhmää lähteä joidenkin puolueessa kommentoimaan aikuisen ihmisen tekemisiä, joilla ei ole politiikan kanssa mitään tekemistä.