Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastaako sitä nk. ryhmäseksiä OIKEASTI jotkut

Vierailija
11.03.2008 |

siis ihan " tavallisetkin" ihmiset. Näitä kolmaspyöräjuttuja ja parinvaihtoa?????

OIKEASTI

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siis löydätte nämä sopivat parit ja miten etenette käytännössä? Eikö sun tunnelmia latista jos toisen parin nainen on jotenkin kauniimpi? Minä en pelkää oman suhteen puolesta, vaan ihan sitä tilannetta, että jos fiilis menee, kun toisella naisella parempi kroppa.. Miesten kanssa on siinä mielessä helpompaa, että saa takuuvarmasti ihailua/huomiota.

Vierailija
22/53 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo kauan haaveillut, että saisin toteuttaa mieheni fantasian olla kahden naisen kanssa sängyssä. Mutta tuntuu ihan utopistiselta ajatukselta, en todellakaan tiedä mistä sen toisen naisen löytäisin?

Ja pitäiskö meillä olla jotain miss/mister-tyyppejä, että kelpaamme?

Minä päinvastoin mielelläni ottaisin jonkun kauniin ja hyväkroppaisen, olis ihana kun mies sais joskus naida sellaistakin,kun itse olen tällainen roikkuvatsainen " einiinkaunis" tapaus..

N 28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että ne ihmiset, joille tämä homma sopii, löytävät kyllä toisensa ja osaavat/haluavat sitä tehdä muidenkin kanssa kuin keskenään, mutta kaikille se ei sovi, eikä tarvikaan.

Itse olen sitä mieltä, että rakkaus ja seksi on kahden kauppa, mutta tietyllä tavalla ymmärrän näitä jotka harrastavat seksiä muidenkin kanssa. Toivon vain, että homma jatkuu heillä yhdessä sulassa sovussa, ettei tule mustasukkaisuutta jne. Varsinkin tuon yhden naisen kertomus, oliko numero 17, oli aika karu. Jos toisella tulee jopa itku, niin silloin pitäisi lopettaa, ei missään tapauskessa jatkaa, koska mielestäni se ensimmäinen reaktio on se oikea.

Vierailija
24/53 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

he eivät kyllä tietenkään itseään sellaisina pidä.

Vierailija
25/53 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista toinen on hyväksyä se faktana, että aikuiset ihmiset harrastaa seksiä keskenää (se ei kuulu lapsille) ja että äiti ja isä nussii keskenään (eikä sekään kuulu lapsille).

Jos näitä kahta asiaa ei ole hyväksynyt, syntyy erilaisia perversioita. Usein näissä perversioissa on jäänteitä siitä, että ns. oidipaalivaihe on ratkaisematta. Aikuisella puoliso tietysti tulee symboloimaan äidin tai isän paikkaa. Pohjimmiltaan siinä on tietysti kyseessä se, että mies suhtautuu vaimoonsa tältä seksuaaliselta osalta kuin pikkupoika äitiinsä. Ja vaimo taas mieheensä kuin pikkutyttö isäänsä.

Samalla näihin tilanteisiin voi sisältyä kaikenlaisia omnipotentteja fantasioita, joissa mies omistaa kaikki maailman naiset tai nainen paistattelee kaikkien maailman miesten silmien alla.

Ja näiden triangeli-nelinpelidraamojen kiihottavuuden taustalla on pelailu mustasukkaisuuden ja omistushalun tunteiden kanssa. Joskus ehkä myös mukana sadismia ja masokismia - ei välttämättä muun kuin henkisen alisteisuuden myötä. Esim. mies nauttii siitä nöyryytyksestä, että hänen vaimoaan polkee joku muu mies. Silloin hän on vähän samanlaisessa tilanteessa kuin pikkupoika, joka katsoo kun vahva isä toistuvasti dumaa hänet ja ottaa äidin haltuunsa.

Useimmilla ihmisillä oidipaalivaiheeseen liittyy jotain läpi käymättömiä juttuja - seuraukset ovat sitten yksilökohtaisia. Jotkut ovat sitten perverssejä, toiset neuroottisia, kolmannet molempia. Rajatilapsykoottistasoiset häiriöt kai joidenkin teorioiden mukaan saavat taas alkunsa vauvavaiheen laiminlyönneistä, mutta se jääköön toiseksi aiheeksi. Ja muitakin teorioita varmasti on.

Vierailija
26/53 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvetta tällaiseen, olen rakastunut mieheeni ja olen hänestä mustasukkainen ja hän minusta. En halua ketään toista miestä vaan omaani enkä voisi kuvitella muita sänkyymme. Piste.

Vierailija
27/53 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissifriikkejä.

Vierailija
28/53 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi sitten muiden lähdettyä,voisko hänen ystävä jäädä yöksi kun asui sen verran kaukana. Sanoin että juu kyllä se käy.

Mieheni meni taas saunaan ja minä perässä;samalla tuli hänen ystävänsäkin saunaan ja mä katoin miestä ihan hölmönä;hymyili vaan ja alkoi suudella.. Enempää yksityiskohtiin menemättä,se oli TAIVAALLISTA..

Vierailija
29/53 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex miesystävä on jonka kanssa harrastetaan ryhmäseksiä saunassa ? Oliko nykyinen poikaystävä työmatkalla ? Ei tullu yhtään yleinen nainen olo missään vaiheessa ?

Vierailija
30/53 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaahan enemmän asiaa harrastaneet. Ja nekin jotka kerran kokeilleet mutta sitten kuitenkin päätyneet siihen ratkaisuusn, että ei ole teidän jttu. Miksi näin?

Vierailija
31/53 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mies haluaisi toisen naisen kolmanneksi tai sittten jonkun pariskunnan mukaan meidän seksielämää piristämään. Se sanoi ihan suoraan haluavansa kokeilla muita naisia ja näin se olisi " sallittua" .

Itse en halua muita ihmisiä nussia, vain miestäni. Mietin jo tässä sitäkin, pitäiskö jättää mies ja antaa hänen kokeilla sitten rauhassa josko vaikka löytäisi naisen, jolle noi kimppahommat sopii.

Ja ei, te jotka ehdotatte ratkaisuksi sitä, että alan huolehtia itsestäni paremmin, niin olette väärässä. Treenaan päivittäin 1-2 tuntia, olen kiinteä, terve ja hyvännäköinen ja tiedän mieheni pitävän seurastani oikeasti. Kaikki ihmiset ei vaan pysty/halua tyytyä samaan kumppaniin ikuisesti.

Surettaa vaan tämä siksi, että todella rakastan miestäni ja haluaisin antaa hänelle sen mitä hän tarvitsee. Tässä asiassa en kuitenkaan voi joustaa.

Vierailija
32/53 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisko sanoa sama miehelles, tai näyttää tuo kirjoittamasi teksti?

En vois kuvitellakaan rakastamani miehen lisäks sänkyyn ketään muuta.

Jos mies muita haluaa, menköön sitten kokonaan.

Seksi on kahden ihmisen välinen erittäin intiimi asia. Jos lisää porukkaa kaipaa, on se merkki siitä ettei toinen yksistään riitä.

Ihmettelen, miten ryhmäseksistä ja rakkaudesta voidaan puhua samassa lauseessa. " Rakastan puolisoani, mutta haluan kuitenkin sänkyymme vielä kolmannen ( tai neljännen) " .

Vierailija
33/53 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelliseen kirjoitukseen vastaisin, että meillä asia ei ole kyllä aivan noin. Oma rakas kyllä riittää. Ryhmätouhut on vaan jännittävä, kiva ja haska piriste. Yhteinen harrastus meille. Kyllä, harrastus,koska teemme sitä aktiivisesti. Ja päivittäin puhmme asiasta, katselemme kuvia kokemuksistamme ja pyörimme samanhenkisten nettipalstalla jne. Suuri osa ystävistämme on nykyään tämän harrastuksen piiristä. Ja ei, emme paneskele heidän kaikkien kanssa. Sitä vaan tutustuu samanhenkisiin ja viettää aikaa heidän kanssaan ihan samallatapaa, kuin esim. motoristit tai minkä muun tahansa harrastuksen ihmiset

Mutta milloin vain jos toinen meistä haluaa pitää taukoa tai lopettaa koko harrastuksen, se lopetetaan.

Vierailija
34/53 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mihin se riittää? Kummaa kaksinaismoralismia. Höpötetään jostain rakastamisesta sen sijaan että myönnettäisiin suoraan että kumppanin kanssa naiminen kyllästyttää ja kaivataan vaihtelua. Suomeksi sanottuna: toinen ei yksinään riitä tyydyttämään toisen seksuaalisia tarpeita.

Eikö uskalleta yksin lähteä pettämään? Kun tehdään se ikäänkuin yhteisestä sopimuksesta ja yhdessä, saadaan vierasta ilman tunnontuskia.

Miksi jatkaa yhteiseloa, jos kaikkein intiimimpään kontaktiin haetaan apujoukkoja? Kyse taitaa olla kaikesta muusta kuin rakastamisesta.

Vierailija
35/53 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Oma rakas riittää" väitteeseen itsekin vetoan. Jos joskus kyllästyttää, niin pitää löytää joitain toisia keinoja ku hankkia " lisäpyöriä" seksisuhteeseen tai harrastaa syrjähyppyjä. Olen avioliitossa sitoutunut mieheeni ja me miehemme kanssa olemme yhtä, emme ole epämääräinen lihamöykky kaikkia mahdollisia " suhteenvirkistäjiä" . Tämä mun mielipide. Voitte sanoa moralisoijaksi, joka voin rehellisesti myöntää olevanikin. Tuntuu, että ihmiset muuttuvat vain vapaamielisemmäksi ja vapaamielisemmäksi koko ajan...

Vierailija
36/53 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olemme avioliiton kautta sitoutuneet mieheni kanssa toisiimme, myös lihallisesti. Olemme siis " yhtä ruumista" , emme virkistä suhdetta sillä että kutsumme vieraita sänkyymme vaan haluamme myös pysyä " yhtenä" . Emme ole mieheni kanssa kumpikaan harrastaneet seksiä muiden kuin toistemme kanssa, koko elämämme aikana. Tähän olemme olleet, uskokaa tai älkää, tyytyväisiä.

Nykypäivän ongelma on mielestäni se, että kaikessa ollaan liian hedonistisia ja kaikkea pitäisi saada pienellä vaivalla ja nopeasti. Kyllä seksisuhteessakin pitää " nähdä vaivaa" , niin kuin muillakin avioliiton/parisuhteen osa-alueilla. Siksi irtosuhteet ja lyhyt aikaiset seurustelusuhteet ovat hyvinkin pinnalla nykypäivänä, koska siirrytään seuraavaan ihmiseen kun " alkuhuuma" haihtuu. Miksi kaiken yleensäkään täytyy aina olla niin suurta huumaa?! Koska media syöttää sitä ajatusmaailmaamme... Lisäksi kaikki tuntuu olevana sallittua, elämässä ja parisuhteessakin.

Että sellaista.

Vierailija
37/53 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä pidä pahana tervettä kaksinaismoraaliakin. Minusta on tärkeää, että perusarvoja puolustetaan julkisesti, mutta kautta aikojen pinnan alla on kuohunut. Jos ryhmäseksi ja avioliiton ulkopuoliset suhteet olisi yleisesti hyväksyttyjä niin pahaahan siitä vain seuraisi.

Vierailija
38/53 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että on ihmisiä, joille ryhmäseksi sopii, en kuitenkaan kuulu heihin. Tämä asia on tullut pahasti meidän väliimme, sillä mieheni pitää minua ilonpilaajana. On myös aika hemmetin vaikeaa tuntea itsensä seksikkääksi tai haluta seksiä, kun mielessä pyörii, ettei riitä.

Mies on nyt alkanut vähän pyörtämään puheitaan, mutta en taida uskoa, että on tosissaan. Sehän tässä eniten kaivelee, kun ei saa vapaasti päättää mitä haluaa, heti on tylsä kun ei salli toiselle mitä hän haluaa. Välistä tuntuu siltä, kuin asuisin itsekkään pikkupojan kanssa :(

Anteeksi vaan, että tulin tähän ketjuun tätä purnaamaan, tää nyt vaan on sellainen asia, mistä ei ystäville kahvipöydässä ole niin helppo avautua.

Vierailija
39/53 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkä pidä pahana tervettä kaksinaismoraaliakin. Minusta on tärkeää, että perusarvoja puolustetaan julkisesti, mutta kautta aikojen pinnan alla on kuohunut. Jos ryhmäseksi ja avioliiton ulkopuoliset suhteet olisi yleisesti hyväksyttyjä niin pahaahan siitä vain seuraisi.

tervettä kaksinaismoraalia

:D :)

Vierailija
40/53 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rakastan vaimoani niin kovasti etten yksinkertaisesti haluaisi tai edes pystyisi katsomaan jos joku toinen mies naisi vaimoani. Suhteessa tai naisen seksuaalisuudessa on jotain pielessä jos ei pelkästään oma mies riitä taikka sitten nainen. No kukin pelaa miten haluaa tietynlaiset ihmiset löytää aina toisensa.

Ja sanonpa vaan, että nähty on ystäväpariskunnalla, kävi sitten niin, ettei mikään enää riittänyt. Kun oli kaikkea kokeiltu sauvoista ja vieraista miehistä , naisista puhumattakaan oli kaiken tuon jälkeen kuulema sanomattoman tyhjä olo. Mikään mikä liittyi seksiin, ei enää kiinnostanut, eikä siis myöskään se oma kumppani, joten pitkänäköisyyttä ihmiset, pitkänäköisyyttä. En tuomitse, yritän vaan saada teidät ajattelemaan nenäänne vai pitäiskö sanoa munaanne pitemmälle ; )))))