Harrastaako sitä nk. ryhmäseksiä OIKEASTI jotkut
siis ihan " tavallisetkin" ihmiset. Näitä kolmaspyöräjuttuja ja parinvaihtoa?????
OIKEASTI
Kommentit (53)
aika aktiivisestikin viime aikoina.
Vajaa kolme vuotta on tohuiltu. Meillä on ollut vieras (tuttu) mies kolmantena usein ja sitten on tavattu ihania pariskuntia. Isommissakin ryhmissä olemme olleet pari kertaa ja hauskassa porukassa se on tosi kivaa.
Ei tosiaan sovi mustasukkaisille ja alusta asti pitää kaikki tuntemukset jutella jne. Toki tätäkin harrastusta voi harrastaa monella eri tapaa, mutta me emme perinteistä parinvaihtoa harrasta. Eli siis emme mene eri huoneisiin tms. vaan kaikki yhdessä kasassa7huoneessa nähtävillä.
Ja kumppanipareilta vaadimme, että heilläkin on suhde kunnossa ja kumpikin varmasti täydellä sydämellä mukana.
Aivan ihanaa on ollut ja oma rakkaus vaan lisääntynyt. Minun mieheni tykkää siitä kun minä olen " tuhma" ....
Meillä kun on ollut kolmantena aina mies ja haaveissa tuo pariskunnan kanssa touhuilu, niin haluaisin kysyä paria asiaa. Eli koitteko hankalaksi löytää parin, joka miellyttää kropaltaan ja mieleltään? Nämä parit eivät ilmeisesti olleet teidän tuttuja?
Tuo yhden sopivan miehen löytäminenkin tuntuu olevan työn alla.. Oletteko joutuneet tapaamisesta poistumaan takavasemmalle jos ei ole tuntunutkaan sopivalle parille. Meillä kun ei lasten takia ole hirmuisesti vapaailtoja niin ei ole kiva vaihtoehto tuo..vaikka tietysti se mahdollisuus aina on ja pitäkin olla.
alkuaikoina omaa kokemattomuuttamme tuli joku " huti" . Mutta meillä on sellainen tapa että kun kiinnostavan ilmoituksen löydämme, niin otamme yhteyttä, kerromme mitä haemme ja jos asia etenee, AINA puhumme ensin puhelimessa MOLEMPIEN kanssa pariskunnasta. JA jos tuntuu hyvälle, tapaamme pääsääntöisesti aina ensin jossakin ihan kahvittelun merkeissä tms.
Ja siten jos vielä tuntuu hyvältä, on vasta alettu suunnittelemaan sitä " oikeaa" tapaamista.
Nykyään alkaa olla jo aika vakiintuneita nämä parit ja miehet keitä tapaamme. Uusiakin joskus ilmaantuu. Mutta lapsiperheenä tosiaan ei ole kovin helppo järjestää. Siksi onkin ihanteellista jos löytää mieleiset vakikumppanit.
nro3
Itse ainakin haluaisin kolmanneksi pyöräksi naisen. Kun tullut asiasta puhetta, niin vaimo ei siihen suostu, siihen kyllä jos kolmantena olisi mies. Onko naiset sitten mustasukkaisempia vai mikä siinä on että kolmantena aina mies?
Vierailija:
Mitähän tuosta vielä sanois. Seksielämä on piristynyt entisestään, välillä tuntuu että ollaan vähintäänkin alkuhuuman tasolla. Mustasukkaisille tuo touhu ei sovi, mikä lienee sanomattakin selvää.
Miehellä saa olla tosi hyvä itsetunto, että tuohon suostuu. Voi olla karua katseltavaa, kun vaimo nauttii toisen miehen käsittelyssä seksistä ihan toiseen malliin kun kahden kesken...
Meillä siis tähän saakka ollut miehiä kolmantena, mutta kunhan rohkeutta löytyy, koitamme löytää naisen. Itseäni tuo asetelma kiehtoo ja kiihotaa kovasti, mutta tähän saakka " on otettu varman päälle" .. (Kahden kesken olen kyllä sekstaillut naisen kanssa :))
Mulla on nimittäin sellanen juttu, että seksuaalisuus ja itsevarmuus kulkevat käsikädessä. Erityisesti tuossa ryhmätilanteessa mietityttää se, että jos koenkin tuon toisen naisen jollain tavalla uhaksi. En tietystikään uhaksi parisuhteelle, vaan jotenkin minulle. Jos tuo toinen nainen on kovin kaunis tai hänellä on jokin piirre, mitä en osaakaan olla kadehtimatta, se saattaa, jos ei viedä, niin ainakin laimentaa mun " sexyoloa" . Todella vaikea asia selittää, mutta mulla jotain tällaista.
t. jo aiemminkin vastaillut
Rakastan vaimoani niin kovasti etten yksinkertaisesti haluaisi tai edes pystyisi katsomaan jos joku toinen mies naisi vaimoani. Suhteessa tai naisen seksuaalisuudessa on jotain pielessä jos ei pelkästään oma mies riitä taikka sitten nainen. No kukin pelaa miten haluaa tietynlaiset ihmiset löytää aina toisensa.
tai naisessa jos oma mies ei riitä.
Suhteessa minkään ei tarvitse olla pielessä. Ja naiselle riittää oma mies mutta jos oma mies haluaan naiselleen suoda nautinnon kahden kanssa nii miksi ei ottaisi sitä vastaan?
Meillä ainakin uskon mieheni silti rakastavan minua,näkyy jokapäiväisissä teoissa ja sanoissa hänen rakkautensa minuun.
Kun ollaan tästä juteltu kun aloite tuli mieheni puolelta niin hän sanoo että minä olen hänen silti ja hänen kanssaan elän elämää, se kolmas pyörä olisi meidän seksissä mukana(satunnaista)
Avioseksimme on tosi upeaa ja eihän se kolmas meille asumaan tule:)
Noh kukin tavallaan:) Pääasia että ollaan tytyväisiä omaan suhteeseemme.
mutta seksi voi olla muutakin:) Jos teet sitä itsesi kanssa niin se ei silloinkaan enää kahden kauppa ole;)
Kiksi ei se oma mies riitä? Vaikka mies haluaisikin omalle naiselle toisen miehen, niin mikä ajaa naisen haluamaan sitä toista miestä?
Kiihottuu nauttii ym ja haluaa sisäänsä toisen kalun.
Meillä on ollut kuvioissa toinen mies vuosia. Alkuhuuman jälkeen ollaan tapailtu silloin tällöin. Viime aikoina ehkä kerran kuukaudessa. Olen myös käynyt tuon miehen kanssa lomamatkoilla kahdestaan oman miehen jäädessä kotiin lasten kanssa.
Käytännössä se ei ollut yhtä mutkatonta. Silloin kun itsellä oli oikein himot pinnalla niin kaikki oli OK, mutta välillä taas oma into oli vähän alempana ja silloin mustasukkaisuuskin nakersi. Ehkä homma olisi toiminut, jos olisimme nähneet vain kuukauden välein, mutta parhaimmillaan mies melkein tuntui asuvan meillä. Mutta ette kyllä arvaa mikä oli rankinta...
Se kun mies sitten löysi uuden ja alkoi jäähdytellä. Vaimo olisi halunnut jatkaa ja minustakin sellainen jäähdytetty versio olisi ollut OK.
Miehet siis kuvitelkaa itsenne keittiön pöydän ääreen lohduttamaan vaimokultaanne, joka suree rakastajan menetystä. No moneen sitä venyy, jos tarve vaatii.
eikö kukaan ole kokeillut naista kolmantena, mun tekis mieli mutta vaimo ei halua. Onko sellaista naista ollenkaan joka haluaisi toista naista leikkeihin.
jos vaan löytyisi...
nauttisin itsekkin naisen koskettelusta ym...
terkuin nainen 26v
Nyt kun on välissä kaksi lasta tullut niin mies on taas ehdotellut, että jos haettas kolmaspyörä, nainen, taas välillä leikkiin mukaan. Itse olen nyt lasten syntymän jälkeen, äitinä, jotenkin vähän pidättyvämpi lähtemään leikkiin mukaan vaikka kaipaankin naisten välistä sexiä myös.
Nuo kokemukset naisen kanssa oli hyvin erilaisia ja kaikki omalla tavallaan oikein ihania:) ihanin se tyttö, joka kävi useamman kerran:) Yksi oli epävarma kiloistaan ja ikävöi kotiin jäänyttä lastaan.. siinä hiukan tunnelma kärsi.
Ensimmäisen kanssa mulla oli ensin vaikeuksia sopeutua tilanteeseen ja kun mieheni eka kerran rakasteli naista niin jouduin lähes shokkiin ja juoksin vessaan itkemään. Siihen ei ollut osannut jotenkin varautua, että miltä se tuntuu katsoa omaa rakasta miestä toisen naisen kanssa.. Juteltiin miehen kanssa ja loppujen lopuksi ilta ja yö meni kolmen kimpassa oikein kiihkeissä tunnelmissa:)
Yksi shokin paikka oli myös kun eräs tyttö alkoi heti kiihkeästi imeä mieheni penistä ja jäin itse ihan tilanteen ulkopuolelle vain katsomaan. Ja kun itse olen kokenut aina olevani huono antamaan miehelleni suusexiä, niin oli tosi vaikea katsoa mitemn mieheni nauttiu toisen, taitavamman naisen käsittelystä..
Eli ei aina niin helppoa ja pitää pyrkiä ottamaan koko ajan kaikkien osapuolien tunteet huomioon ja kaikki mukaan leikkiin koko ajan. Kenellekään ei oo kiva tunne jäädä ulkopuolelle jne. Asioista pitää keskustella avoimesti jne. Kokemus siis rankempi parille kuin sille yksinäiselle, vapaalle ihmiselle, jolla ei ole tunteet sillain asiassa mukana. Kunnioitusta omaa rakasta kohtaan tarvitaan paljon.
1.Oman miehen reaktiot pelottaa
2.Oma mies jo täyttää kaikki tarpeet
3.Sopivaa toista ei ole tullut kohdalle
4.Mitä ympäristö ajattelisi, jos saisi tietää
5.Mitä, jos tulenkin toiselle raskaaksi
Miehen kanssa kyse oli lähinnä vain seksistä, mutta naisen kanssa ystävyydestä. Pariskunnan suhde oli vähemmän ideaali. Mies oli dominoiva ja halusi aina määrätä asioista. Sinänsä pidän siitä, että mies on hallitseva, mutta vastapainona pitäisi olla empatiaa. Minua kohtaan mies kyllä käyttäytyi hyvin, mutta oli kurjaa seurata vierestä miten mies kohteli vaimoaan.
mun mielestä nää ryhmäkuviot menee herkästi psyykkisen rajattomuuden piikkiin. Jotain rajatila-tasoista tai narsistisesti häiriintynyttä pakko olla liikenteessä. Mutta mitä sitten, meitä on joka lähtöön. Tämä on vain mielipiteeni, enkä halua ketään tuomita. Kivaltahan tuo kuulostaa, että oma seksielämä piristyy. Kuitenkin, jos tiedän tällaisen asian ihmisestä, se saa minut myös miettimään hänen kokonaispsyykettään, mielensä rakentumista, moraalin kehittymisen astetta jne. Mutta niin kauan kun toiminta ei muita vahingoita, mikäs siinä. Usein kuitenkin parisuhteen toinen osapuoli (se joka ei ollut itse niin innoissaan, vaan mukautui kumppanin tahtoon) pidemmässä juoksussa kärsii.
Vastauksena kysymykseen: kyllä jengi oikeasti harrastaa tätä.
että jos toinen osapuoli ei ole täysillä mukana, niin varmasi kärsii.
Me ollaan harastettu kolmisen vuotta tätä touhua ja aloitettiin ihan siitä, että miehiä kolmantena, koska minä tykkään siitä ja mieheni saa hurjat kiksit siitä, kun minä olen tuhma...
Olen omistushaluinen ja mustasukkainen ihminen, mutta kyllä meillä on sitten tullut pariskunnat mukaan tähän ja aivan ihania ihmisiä on saatu pitkäaikaisiksi ystäviksi. Mutta meillä ainakin se menee niin, että mies on tyytyväinen jos minä olen, ellei toisen parin nainen ole aivan kamala tai todella tyhmä. Eli minä olen se heikoin lenkki, tai sitten vahvin, miten sen nyt ottaa. Minun pitää olla tyytyväinen toisen parin kumpaankin jäseneen. Ja tämä ei tarkoita ulkonäköä. Ne on ne kemiat.
Aluksi tuli tietenkin välteltyä semmoisia pareja, joissa nainen oli todella upeakroppainen tms. minkä koin ikäänkuin uhkaksi tms. Mutta enemmän harrastettuamme olen huomannut että kukaan ei pysty viemään minun paikkaani mieheltäni. Siis ei ainakaan tämän harrastuksen takia. muutenhan ei koskaan voi tietää mitä elämässä tapahtuu.
Meillä kuitenkin tapaamisetn jälkeen on oma rakkaus aivan hurjana ja saadaan potkua lisää omaan petiin näitä muistelemalla jne.
Minä ja mieheni ollaan tutustuttu kyseiseen toimintaan viimeisen vuoden aikana. Pari viikkoa sitten viimeksi oli " ylimääräinen" mies kylässä ja mukana sänkypuuhissa. Kyllä on prinsessaolo kun kaksi miestä antaa nautintoa. Mies viipyi yön yli ja aamulla heipat hyvillä mielin.
Mitähän tuosta vielä sanois. Seksielämä on piristynyt entisestään, välillä tuntuu että ollaan vähintäänkin alkuhuuman tasolla. Mustasukkaisille tuo touhu ei sovi, mikä lienee sanomattakin selvää.