Tanja Vienonen-Karpela-Saarela-Karpela-Saarela
Eikö tuota naista jo itseään harmita kun on niin impulsiivinen ja nopea käänteissään.
Kommentit (12)
Koko juttu vaikuttaa siltä, että uusperheen kuviot on käyneet liian raskaiksi. Nythän Tanjan perhe muutti takaisin entiselle alueelle ja äidllä ja lapsilla on taas sama nimi.
Voisivathan he vaikka olla naimisissa, mutta pitää kaksi kotia.
politiikassa löytyvät iltapäivälehtien lööpeistä=)
Vasta möivät talonsakin ja otti sukunimensä takaisin.. Kaikki vähäinenkin uskottavuus rapisee täydellisesti.
meni naimisiin. Hän vaihtoikin omansa takaisin. Mutta tietyt asiat ovat liian monimutkaisia av-laisille ymmärtää.
Mutta Tanjapa ei vaihtanutkaan takaisin omaa nimeänsä vaan ex-miehensä josta erosi riitaisasti. Siinä sulle jos luulit olevas jotenkin nokkela.
Vierailija:
Mutta Tanjapa ei vaihtanutkaan takaisin omaa nimeänsä vaan ex-miehensä josta erosi riitaisasti. Siinä sulle jos luulit olevas jotenkin nokkela.
annut takaisin yhteen näistä jälkimmäisen kanssa?
Minä olen kolmekymppinen ja ollut kihloissa vasta kerran elämässäni. Toivon myös, että kihlaus - ja ensi kesänä solmittava liitto - jää ainoaksi. Jotenkin tuntuisi aika vieraalta, että alle nelikymppisenä olisin jo kolmen miehen kanssa ollut menossa naimisiin, ja eronnut heistä kaikista...
Ja en kyllä myöskään tunne yhtään tavista, joka reilussa vuodessa olisi solminut avioliiton ja perustanut uusperheen, eronnut (myynyt talot, vaihtanut nimen ja pistänyt virallisen eroprosessin käyntiin) ja sitten palannut muutaman kuukauden jälkeen kuitenkin yhteen. Että tavis tai julkkis, minusta tuo on todella häilyvää, impulsiivista ja omituista pomputtelua. Ei se siitä ole kiinni, otsikoidaanko toiminta tai ei. Jos omassa lähipiirissäni joku tekisi elämää ja perhemuotoa koskevia suuria päätöksiä tuota tahtia, ihmettelisin ihan yhtä lailla...
Mikäköhän tuo rimpsu on viiden vuoden päästä?
Harvemmin miehetkään vaihtavat nimeään erotessaan, niin eipähän minunkaan tarvitse. Selvempää näin. Lapset saavat isänsä sukunimen, sillä kaikkihan tietävät, että minä olen heidät muninut, mutta kuka on lasten isä, sen kertoo meillä nimi.
Joku toinen olisi hengähtänyt ja vaihtanut vasta jos ero vahvistunut.
Ei ihan ehtiny Niinistö tuohon väliin