Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

imetyksen lopetus..10kk.

11.03.2008 |

nyt pitäisi lopettaa koko touhu..omien tulevien lääkitysten takia.

elikkäs mitä kaikkee pitäs nyt sitten ottaa tilalle? viilä menee jo..mutta kuinka paljon korviketta?

ja tarviiko sitä korviketta ollenkaan vai kelpaako noi viilit ja piimät maitotuotteiksi? ja vesi janoon?

mitä olette öisin antanut ku alkonut huuto? vettä mukista? vai hedelmäsosetta?

kuinka nopeesti lapsi unohtaa tissin kaipuun? kuinka nopeesti oma maito lakkaa tulemasta?

vähän edes osviittaa..

kiitos!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myös lopetimme pari viikkoa sitten mun lääkekuurin takia. Ihan mutkattomasti sujui, ehkä enemmän äidille teki tiukkaa kuin neidille. ;) Meillä on tehty aamu- ja iltapuurot korvikkeeseen ja syöty raejuustoa + jugurttia, viiliä jne välipalaksi. Aluksi ei meinannut maistua maito nokkamukista (eikä mistään muustakaan), mutta kun vähän " lantrasin" vedellä ja tarjosin ihan kylmänä, alkoi maistumaan.

Kai se suositus on n. 5-6dl (riippuu keneltä kysyy) vuorokaudessa. Musta oli vähän vaikea laskea sitä määrää mm. noista raejuustoista ja muista maitotuotteista. Öisin meillä ei ole tarjottu muuta kuin vettä, sekään ei itse asiassa ole kelvannut, syli on ollut paras tutin ja unipupun lisäksi. Ja mun ei tarvinnut kertaakaan pumpata eikä ollut mitään pakottavaa fiilistä rinnoissa. Toki tuo on yksilöllistä.

Mammis + Oona 11kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla