Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI oi mIKSI mun maha on näin iso???

Vierailija
10.03.2008 |

Olen mielestäni hoikka muuten, mutta vatsa on ihan järkky. Tänään tyttö kysyi onko äidin masussa vauva :-( Luulen että mulla on mahassa ilmaa aina jotenkin normaalia enemmän. Ja kai mulla on huonot vatsalihaksetkin, kerran viikossa niitä jumppaan. mutta mulla on ollut aina, pienenäkin alamaha jotenkin eteenpäin työntynyt, vaikka silloin mahaa nyt ei voi sanoa juuri olleenkaan. Nyt mahassa on kuitenkin ilman ja huonojen vatsalihasten lisäksi myös rasvaa, lisäksi pussi kolmen lapsen jälkeen.

Mitä ihmettä teen tolle mahalle?? Kun laittaa paidan päälle niin aina maha tekee valtavan kohouman, on ihan vauvamahan näköinen. Ja se on tosi hassun näköistä kun olen muuten hoikka, hoikat jalat ja kädet, pieni peppu jne. Painan 51kg ja pituus 167, eli suunnilleen kaikki kehoni läski on sitten varmaan mahassa.

Sori sekava selitys.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en ole muualtakaan enää kovin hoikka mutta maha on kyllä aina ollut sellainen pallo kun olisin raskaana. Silloin kun oikeesti olin raskaana, nautin siitä tilasta ja pukeuduin kauniisiin vaatteisiin, nyt on taas teltta päällä kun en haluu kuulla kysymyksiä et oletko raskaana :( Vatsalihaksia mulla ei ole.

Vierailija
2/3 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsalihaksia ei riitä, tee niitä joka päivä ja myös niitä syviä vatsalihaksia. Mielessä " ei se määrä vaan se laatu" niin hyvä siitä tulee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun istut, niin jännität syvät vatsalihakset. Pidä niin kauan kuin pystyt, rentouta, jännitä, rentouta... Tee tätä vaikka telkkarin ääressä, koneella jne. joka kerta kun muistat, joka kerralla jatkat niin kauan kuin jaksat ja viitsit. Myös kävellessä voi tätä tehdä, vähän sama kuin tekisit lantionpohjaharjoituksia: jonkun muun homman ohella " salaa" , huomaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi