Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkittua mittatietoa sukupuolielimistä

Vierailija
21.02.2007 |

Nainen:

Naisen ulompien häpyhuulten pituus on 7-12 senttimetriä. Sisempien häpyhuulten pituus on 2-10 cm ja leveys 0,7-5 cm. Emättimen pituus vaihtelee 6,5 ja 12,5 senttimetrin välillä. Klitoriksen eli häpykielen etäisyys virtsaputken aukosta on 1,5-4,5 cm, ja emättimen etäisyys peräaukosta 1,5-5,5 cm.

Mies:

Miehen peniksen pituus lepotilassa vaihtelee välillä 4-20 cm, keskiarvon ollessa 8 cm. Peniksen pituus erektiossa on 7-24 cm, keskimäärin 15,5 cm. Paksuus velttona vaihtelee 4-13 senttimetrin välillä, ja erektiossa peniksen paksuus on keskimäärin 11 cm.

http ://www. iltalehti. fi/osastot/seksologi/200604074341083_sx. shtml

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuja ovat. 11cm.

Minulla on vain 5cm, mutta olen oikeastaan tyytyväinen kun ei vaimoon mahtuis 11cm paksua

Vierailija
2/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Paksuja ovat. 11cm.

Minulla on vain 5cm, mutta olen oikeastaan tyytyväinen kun ei vaimoon mahtuis 11cm paksua

Eiköhän tässä ollut kyse ympärysmitasta eikä halkaisijasta. Jos sulla on 5cm penis ympärysmitaltaan ni sun vaimollas ei taida reikää ollakaan... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksuudessahan tuossa kirjoitetaan.

Ympärys mitta on sitten eri asia. 5cm paksulla ympyrällä kappaleella se on sitten miltei 16cm

Vierailija
4/4 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenpä sen halkaisija määrittelee, kun ei se peenis mikää tasainen sylinteri ole. Suurin ja pienin halkaisija? Kyllä ympärysmitta on kuvaavin vaikka ei tietysti kerro mitään siitä, onko mulkku on majavan hännän muotoinen vai tasaisen pyöreä poikkileikkaukseltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän