Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi taitona

Vierailija
10.03.2008 |

Seksi on taitolaji. Sitä voi harjoitella. Miksi kuitenkin on niin, että vain aniharva nainen osaa ottaa suihin tai muutenkaan hyväillä miestä? Monet naiset luulevat, että miehiltä puuttuu osaamista, mutta sama pätee toisinkin päin. Erityisesti seuraavat naistyypit, ovat immuuneja kaikille opeille:

1) Lahnatyyppi ( ei ole ollenkaan itse aktiivinen )

2) Missityyppi (kuvittelee olevansa niin kaunis, ettei tarvitse opetella mitään)

3. Egoisti (Kuvittelee, että miehen tehtävänä on tyydyttää nainen, mutta naisen ei tarvitse ponnistella miehen eteen)

4. Akka (ei pidä huolta itsestään, eikä ole seksuaalisesti vetovoimainen)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei silti poista sitä tosiasiaa, että seksi on myös ja ENNENKAIKKEA kahden ihmisen välistä kanssakäymistä, ihmissuhde (olkoonkin vaikka kuinka lyhytaikainen), vetovoimaa ja kemiaa. Joidenkin kanssa tuota kemiaa on paljon, toisten kanssa ei juurikaan.

Ja vaikka opettelisi kaikki maailman temput, niin eivät ne kuitenkaan toimisi kaikkiin miehiin tai naisiin samalla tavalla. Olemme erilaisia ja meillä on erilaiset mieltymykset. Hyvä seksi on niiiiin paljon muutakin, kuin pelkkää mekaanista tekniikkaa!

Vierailija
2/9 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan totta mitä ap kirjoitti. Mistähän se oikein voi johtua ? Koska suurin ongelma ainakin noiden tyyppien itsensä kannalta ajateltuna, jos ei vät kumppanistaan välitä, niin tuolla tyylillä ei kyllä saa itsekään nautintoa ! Mä en vois kuvitella miten sitä voisi maata kuin lahna paikoillaan ?? Kun supistaa lantionpohjalihaksiaan ja antaa vastaliikettä rytmikkäästi niin voi voi mikä nautinto saavuttaa meidät kummatkin ! Mä olen ainakin niin " villi" seksissä, etten kertakaikkiaan voi pitää näppejäni erossa miehestä ! Mä otan suihin ja ainakin mies on kehunut ja sanookin aina että " voi jestas mitä sä mulle oikein teet...." ja näen kyllä että hän nauttii ja silloinhan nautin itsekin !

Seksi on ihanaa kun sen oikein oivaltaa ! : )))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Seksi on taitolaji. Sitä voi harjoitella. Miksi kuitenkin on niin, että vain aniharva nainen osaa ottaa suihin tai muutenkaan hyväillä miestä?

Eiköhän se syy ole siinä, että naista ei yksinkertaisesti seksi kiinnosta. Seksiä annetaan senverran, ettei mies katoa viereltä.

Vierailija
4/9 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on vaikea olla kiinostunut, jos ei saa koko hommasta mitään, vaikka kuinka yrittäisi olla aktiivinen. Mies vaan hermostuu ja alkaa epäillä omia kykyjään kun nainen ei saakaan sitä orgasmia. Sitä tuntee itsensä vajavaiseksi ilman sitäkin, että joutuu puuttuvaa orgasmiaan selittelemään ja vakuuttelemaan miehelle, että ihan kivaa oli.

Mun ongelma ei johdu miehen taidoista, sillä en ole koskaan saanut orgasmia kenenkään miehen kanssa.

Vierailija
5/9 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siitä on vaikea olla kiinostunut, jos ei saa koko hommasta mitään, vaikka kuinka yrittäisi olla aktiivinen. Mies vaan hermostuu ja alkaa epäillä omia kykyjään kun nainen ei saakaan sitä orgasmia. Sitä tuntee itsensä vajavaiseksi ilman sitäkin, että joutuu puuttuvaa orgasmiaan selittelemään ja vakuuttelemaan miehelle, että ihan kivaa oli.

Mun ongelma ei johdu miehen taidoista, sillä en ole koskaan saanut orgasmia kenenkään miehen kanssa.

Miksi naisten pitää sitten antaa se vaikutelma, että nauttivat seksistä ja että seksi on kivaa? Kunnes sitten kun ollaan naimisissa ja penskat pullautettu laitetaan lappu luukulle. Olisivat rehellisiä ja sanoisivat, että ei se seksi juuri miltään tunnu. On niitä miehiäkin, joille seksi ei ole maailman tärkein (eikä edes toiseksi) asia.

Vierailija
6/9 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuta olla loppuelämänsä yksin, ettei vaan ketään viatonta miesparkaa huijaa, niinkö? Ja kaikille kiinnostuneille ilmoittaa, " et sori, no can do, kato ei tule orkkua ni ei kantsi vaivautuu"

Niinkö?

Orkun saaminen on mulle hankalaa, mutta pidän silti seksistä ja meillä sitä usein onkin. Miksi miesten on niin vaikea tajuta, ettei sitä orkkua ole pakko joka kerta saada? Minä tajuan sen, että mieheni tarvitsee seksiä useammin kuin minä ja sitä hänelle annan mielelläni feikkaamatta, vaikka lapset onkin jo hankittu ;)

Ja ei, en toimi noin siksi, että pelkään menettäväni mieheni, vaan siksi, että rakastan häntä ja hänen nautintonsa on minulle tärkeää.

Vierailija
7/9 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tajuta olla loppuelämänsä yksin, ettei vaan ketään viatonta miesparkaa huijaa, niinkö? Ja kaikille kiinnostuneille ilmoittaa, " et sori, no can do, kato ei tule orkkua ni ei kantsi vaivautuu"

Niinkö?

Kyllä mulle orkuton nainen käy hyvin, jos vain seksi muuten tuntuu hyvältä. Minä kommentoin viestiin " Siitä on vaikea olla kiinostunut, jos ei saa koko hommasta mitään, vaikka kuinka yrittäisi olla aktiivinen..." Siinä ei hommasta saatu yhtään mitään...

Vierailija
8/9 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on taitolaji. Sitä voi harjoitella. Miksi kuitenkin on niin, että vain aniharva nainen osaa ottaa suihin tai muutenkaan hyväillä miestä? Monet naiset luulevat, että miehiltä puuttuu osaamista, mutta sama pätee toisinkin päin. Erityisesti seuraavat naistyypit, ovat immuuneja kaikille opeille:

1) Lahnatyyppi ( ei ole ollenkaan itse aktiivinen )

2) Missityyppi (kuvittelee olevansa niin kaunis, ettei tarvitse opetella mitään)

3. Egoisti (Kuvittelee, että miehen tehtävänä on tyydyttää nainen, mutta naisen ei tarvitse ponnistella miehen eteen)

4. Akka (ei pidä huolta itsestään, eikä ole seksuaalisesti vetovoimainen)

Vierailija
9/9 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni miks pitäis olla lahna?? Jos toista rakastaa niin eikö nauti siitä että toinen nauttii ja vaikeroi " tuskissaan" ..en tajuu..itse olen todella kuumana mieheeni, ollut kaikkiin seksikumppaneihini, saan usein orkun, lähes aina, mutten oo todellakaan lahnana silloinkaan kun orkku jää saamatta, se vaan jää, pääasia mulle että " joku" silläkin kertaa saa, itse olisin todella huolissani jos mies ei sais, sit ei ois enää kellään kivaa..mut kaikki-mulle-heti-nyt-aina ei todellakaan toimi sängyssä ja mun seksikumppanit ei oo koskaan olleet mitään itsekkäitä miehiä, vaan ne on todella panostaneet orkkuihini, joten todellakin sit haluu panostaa myös heidän orkkuihin...