Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Hakemukseen pitäisi merkitä AMK/opintoaste tai kouluaste, kumpaan kategoriaan kuuluu ammattioppilaitos?
10.03.2008 |
Osaisiko joku auttaa?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Laita vaan se AMK. Perähikiän ammattikoulu, amk-tutkinto. Saat paikan varmasti :-D