**SUURPERHEIDEN vko11**
Heissan kaikille! Ajattelin aktivoitua ja aloittaa uuden pinon uuden viikon kunniaksi.
Alkuun ISOT onnittelut vauvan saaneille! Kitta, Tyttötiimi... ja olikohan vielä muita...
Niiloakselilla onnea lasketun päivän koittamisesta :) Ja myös Omppiksen h-hetkeä odotellaan ;) Tässähän on oikein synnytysbuumi menossa...
Ja hienoa, että Sinuvilla oli kaikki hyvin rakenneultrassa! Vai näkyi siellä pojan merkit. Sittenhän me saadaan ilmeisesti aika samaan aikaan pojanpallerot:)
Olen ollut vähän kypsä koko raskaushommaan (jos näin nyt karkeasti voi sanoa) ja siksi pysytellyt taka-alalla. Työ imee viimeisetkin mehut ja tämä raskaus saa pinnan tiukalle. Aina saa jostakin stressata! Esikoisen tarhassa on ollut parvorokkoepidemia ja paniikissa olen odotellut, koska rantautuu meille. Raskausaikanahan parvorokko voi olla sikiölle vaarallinen. Jos oireita ilmaantuu, niin sitten otetaan vasta-aineet verikokeella :( Jotenkin on siis ollut alavireinen olo! Neuvolantädille valitin uupumustani ja hän otti sen ihanasti. Kertoi, että on ihan tutkittu juttu, että raskaana ollessa mielenkiinto keskittyy lähinnä omaan napaan ja aivokapasiteettikaan ei toimi normaalisti. Siksi on kuulemma ymmärrettävää, että olen väsynyt kiireiseen ja paljon uusia asioita sisältävään työhön. Lupasi kyllä saikkua, jos tuntuu liian rankalta. En kuitenkaan ainkanaan vielä ole valmis jäämään millekään " lepolomalle" .
Jos sitä nyt taas yrittäisi keskittyä tuohon edellä parjattuun työhön... Toivotaan kivaa viikkoa kaikille ja supistuksia Niiloakselille ja Omppikselle :O
Meriutu rv 21+3
...Omppis iltaiset toimet?
Noora ja Taimi 31+6